Thursday, March 15, 2012

Creative Minds-1

I love the stuff which are products of creativity and sense of humor. They should look fun and interesting and  also should be practical.
Here are some which I can find in a shop in Pavia. It is not surprising to find creative stuff in Italy, right?;)
All the images are from the facebook page of  HI CUBE Store in Pavia. 
Enjoy!

'Yaraticilik guzel sey' demistim...(bakiniz>>)
Internet gezilerimden hosuma gidenleri, yuzume kocaman bir sasirma ve gulme efekti birakanlari hemen 'Creative minds' dosyama kaydediyorum hemen. 
Bir de ulasabildiklerim var ki, iste degmeyin o zaman keyfime.
Pavia'da bu tur urunleri satan HI CUBE Store 'da vakit gecirmek pek guzel.

Iste facebook sayfasindan eglenceli, yaratici gorseller.

Cips yapmak icin fazla komplike olmus ama yine de eglenceli. Sanirim normal bir rende ve izgara da ayni islevi gorecektir.

Sabah kahvaltisini boyle yapan bize gelsin bu;)

HAYAT'a almak istedim ama sahtesine bile kiyamadi, 'icemem ben bundan dedi':P


Cupcake firini! 

En eglenceli meyve kabi:)

Sanal hayatin, gercek hayata yansimasi;)


Iste bu tam Italyanlar icin!


Ve bu da tum unutkanlara gelsin:)

Ovvv cok sirin!


Her Turk erkegi, mangalini yaninda tasisin diye:P

Bu cidden iyi bir sey; bizim gibi, ogle yemegini evden getiren icin.
Hazir sofra duzenli, tabak altligi. Kopya cekmek icin birebir:P

Son olarak:
To be continued...


8 comments:

  1. Hepsine bayıldım ama benim aklım şu tavşan kulaklarda kaldı. One şirin şey yahu ;)

    ReplyDelete
  2. çok beğendim ben bunları, özellikle unutanlar için tasarlanmış kupa tam bana göreymiş:))

    ReplyDelete
  3. ay ben o designerları severriiiim harika şeyler bunlar ya bayıldım...

    ReplyDelete
  4. Hepsi Harika ama o salata kasesi ve mangal ve de mevye kabina bayildim ama ama ama salata kasesi hayallerimi susluyor suan :)

    ReplyDelete
  5. @KibeleKeyfi, oyleler;)

    @Damla, di mi, benim de bayildigim, edinmek istediklerimden;)

    @Ebygale, ben o kupayi da unuturum diye korkuyorum:P

    @Hamide’cim, severiz, kacirmayiz bunlari;)

    @NY Turca, hepimizin gozu kulaklarda kaldi canim;)

    ReplyDelete
  6. canım ne guzel şeyler bulmuşsun ya özellikle cips fikrini çok sevdim, öyle bi rendem var bi ara deniyim bari :)

    ReplyDelete
  7. Tubitos'cum sen ceyiz yaparken dahasini bulursun;)

    ReplyDelete

I♥Comments!