Wednesday, March 21, 2012

C'est la vie!

Life is;
Bright as yellow, 
Sophisticated as purple,
Fun as pink.
C'est la vie!

I love the reflection of my joy to my outfit;) 


Bu aralar yaptigim en iyi sey erken uyanmak. Gunume erken basladigimda, icim nese doluyor.
Icimdeki nese, disimdaki renklerle can buluyor.

Bu renkler hem Ingilizce'sinde, hem Turkce'sinde pek bir siirsel konusturdu beni, ki siir okuyabilen biri degilimdir:)
Ozellikle siir kafiyeli ise, hic okuyamam. O kafiye dilimde kalir, aklimda kalmaz. Duz yazi turu siirlere ne denirdi unuttum ama, iste ben onlari severim. 

MinikKus'cum gecenlerde baslik yazmanin post'u yazmaktan zor oldugunu soylemisti ki kesinlikle katiliyorum. 
Ben buna care olarak bir sureligine mesaj veren tisortler giymeye karar verdim;)







Yogunluguma geri donuyorum sevgili blogum, ozluyorum seni ama:/




15 comments:

  1. Renkli kadınsın vesselam. Sabah saçlarımı yaparken biran kıvırcık kafamın sana benzediğini düşündüm, hal böyle olunca acaba ben de hayata senin kafandan bakamilir miyim ki diye düşündüm, sonra Bahadır gelip baloncuğumu patlattı:))

    ReplyDelete
  2. Ohhhhhh rengarenk bı post olmuş icim açıldı

    ReplyDelete
  3. ahh bu aralar güzel havaya uyandıkça ben de neşe doluyorum ve gittikçe erken uyanıyorum ;) özlemişiz güzel havaları =) öyleyse C'est la vie!

    ReplyDelete
  4. yaa ben seni yerimmm ne tatlısın sen öyle rengarenk!en çok mor etek sarı ayakkabı ikilinisini sevdim been hatta bayıldım onlara:)öperim seni tatlımmm

    ReplyDelete
  5. Sevgi kuzum ayni bilezikten bende de var bayılarak takıyorum:) Çok minnak bi kombin olmuş gene enerji saçıyorsun tatlım:)



    begumyagci.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Bahar gelmiş oralara da:) Rengarenk bir post olmuş Sevgicim. İçim açıldı.

    ReplyDelete
  7. Yüzükler, bileklik, ayakkabı süper, mor eteğinde çok yakışmış ohhh bahar geldi canlandık yahuuu

    ReplyDelete
  8. bu renkli hallerini cok seviyorum sevgi, hep böyle ol emi ^_^

    ReplyDelete
  9. bahar sana gelmiş canım ya ne güzel olmuşsun :))

    ReplyDelete
  10. aaa bahar gelmiş birisine .) süslü şirin yesinler pozlarını detaylar bilezik şahane bu sene hayvan figürleri malum çok moda öperim

    ReplyDelete
  11. İçim açıldı ne güzel giyinmişsin renk renk :)

    http://trendsum.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. baharın tüm renkleri üstünde çok cıvıl cıvıl gözüküyorsun :) çoraplar çok şeker.

    ReplyDelete
  13. Beybiiii ne şahane görünüyorsun senin cici kemerlerine bayılıyorum aksesuarlarına ayrı bir paragraf yazabilirim koskocaman öptüm!

    ReplyDelete
  14. ben de etek alsam mor alırdım aynen bu renk
    o model ayakkabıda hep gozum var ama hıc alamadım yaaaaaaaaa

    veeee coraplar tabi
    benım beybıkusumu corapsız düşünemeyiz artık
    yasasın gunes ve yasasın sevginın corap bayramı yapan postları

    ReplyDelete
  15. @Reyhan ya cok komiksin, hep komiksin;) Bahadir eniste hayal baloncuklarina da ulasmayiversin yahu! Renklilik ve kivircik sac arasindaki iliskiyi de arastiracagimdir;)

    @Gulumse’cim, oooh acilsin icin;)

    @Irem’cim, nesen artsin, hic eksilmesin, hayat guzel;)

    @Gizzy’im cok seversin ki sen bu renkleri, kombinlerin hep aklimda;) Kocaman opuyorum bebek;*

    @Begum kuzum, eveet hatirliyorum sende de oldugunu, cok cici bilekligimiz di mi;) Hihi, minnak lafina bayiliyorum, senden duymaya bayiliyorum ozellikle;)

    @Hilal’cim, bahar geldi, gecti, yaz havasi mevcut burada. Boyle deyip, nazar degdirecegim! Cok tesekkurler canim;)

    @Bilge’cim, bahari ben getirmis oldum di mi;)) Cok sagol guzel Sezen annesi;))

    @MinikKus’um, ben de seni seviyorum ki, renkli renksiz fark etmeden:P

    @Hamide kuzu, yaz bile geldi;) Korkuyorum, sonbahar gelecek ardindan diye:/ Ama korkunun ecele faydasi yok:P Tesekkurler bebek;*

    @Eda’cim, bu Italya’da mevsimler saskin:S Bahardan yaza zipladi!
    Susluyum di mi ya, buradakiler de oyle dusunuyo kanimca:) Hihi moda nehrinde surukleniyor muyum ne:P Tesekkurler guzel insan, opuyorum seni cokca;*

    @Trendsum, ah tesekkurler sekerim;)

    @FashionMini, bu hava bu renklerle karsilanmaliydi;) Cok tesekkur ederim;)

    @BonBon’um cook operim seni guzel yorumun icin;) Kemer delisi oldugum oradan belli oluyor mu canim:P Kocaman opucukler sana;*

    @KovaKadini’m, kovalar mor sever:D Var mi boyle bi istatistik bilmiyorum ama benim kayitlarim bu yonde:P
    Nihihi, hala yetmiyor coraplar be tatlim:P Acgozluluk benimkisi:D Cook tesekkur eder, kocaman operim;*

    ReplyDelete

I♥Comments!