Saturday, March 24, 2012

Bellagio/Menaggio

We took a day-off and went to the cutest places around Como Lake: Bellagio and Menaggio.
These places are quite easy to reach from Milan by taking the train from Milano Centrale to Varenna Esino. From Varenna, there is ferry to Bellagio and Menaggio which are just 10 to 15 minutes away.
Those little towns around Como Lake are like places from heaven.
Maybe there is not much to do but walking and resting around the nature is definitely worth to go!
Enjoy;)

Persembe gunu hafta arasi tatili verdik kendimize ve adi gibi guzel Bellagio ve Menaggio'ya gitmeye karar verdik.  Como golu cevresindeki bu minik, sirin kasabalardan Bellagio'ya bir Como gezisi dahilinde gitmis, doyamamistik.
Como da guzel yer ama cevresindeki cennet koselerini gordukten sonra, pek cazip gelmemeye basladi. Hem artik Clooney'cigim de yok:P

Milano'ya gelenler, olur da bu civara gitmek isterse diye rotamizi acikliyorum:
Milano Centrale'den Varenna Esino trenine atlayip, Varenna da iniyoruz (yaklasik 1 saatlik bir yolculuk). Sahilden feribotlarla Bellagio ya da Menaggio'ya 10-15 dk icinde geciyor, guzel kasabalarin keyfine variyoruz.
Bu rotayi tercih sebebimiz, Como'ya degil de bu kasabalar gitmek istememizdi. Como'dan da gecilebiliyor ama yolculuk 45dk'dan 2 saate kadar surebiliyor.

Haritasi ile daha aciklayici olur sanirim:

Varenna daha az turistik, gecis bolgesi gibi. Ama hala sevimli!






Varenna'ya el sallayarak Bellagio'ya geciyoruz...



Iste Bellagio gorundu...




Fotograftaki SvGLove'i bulunuz:)

Agaclar cok ilginc! 
Ama golgesinde gole nazir oturmak pek guzel...

Menaggio'dayiz...



Menaggio'ya biz aksama dogru gectik ama rotamizi Varenna-Menaggio-Bellagio yapsaydik daha iyi olurmus.
Cunku Menaggio tepelerin arkasinda kaliyor, ogleden sonra pek gunes almiyor, azicik usuduk.
Bellagio ise gunesi batirmak icin harika bi yer!

Ve bitisi HAYAT'ta bu sahane fotografla yapiyorum

Dinlencenin, eglencenin bol oldugu bir haftasonunuz olsun;)



19 comments:

  1. sen ne tatlisin oyle :D ne guzel bir yer, fotograflarin her biri harika! Orda olasim geldi gercekten :)
    iyiki havalar boyle guzel, sende bizlerle boyle guzel kareler paylasiyorsun :)
    Mutlu haftalar <3

    ReplyDelete
  2. o ayakabıdan benım de var
    ben de senın yerınde olsam aynen o ayakkabımı giyerdım
    ne guzel gezıyosunuz siz oyle yaaa
    cok ımrenıyorum cok

    ReplyDelete
  3. Beautiful beautiful places!!! Did I mention that I am crazy about everything Italian?!!!! Crazy in love with everything!! Thank you for your sweet comment on my post!!
    Bacio :)

    ReplyDelete
  4. Renkli kisilik seni <3 Bayildim kombin renklerine, rahat ve guzel <3
    Ya ne guzel yer dimi Sevgi'cim,cok begendim forograflari,hava da guzelmis, tadini cikarin canimcim,optum cok ^*^

    (son fotograf harika)

    ReplyDelete
  5. bayıldımmmmmmmmm!!!
    muhteşem fotograflar sayesinde deli gibi oralarda dolaşmak istedim.
    ayakkabılarının lacisini almaya karar verdim tam o anda.
    ve sonra..
    clooney neden artık yok ?

    ReplyDelete
  6. Bayıldım, bende gitmek istiyorum Bellagio ve Menaggio'ya :/
    Gene benim çok beğendiğim çanta ve bu sefer pantolonuna da bayıldım..Güzellik, kocaman öperim :*

    ReplyDelete
  7. Cok güzel fotograflar. Gidip,göresim geldi. Ayrıca kombin de cok iç açıcı, bahar gelmiş hissini fazlasıyla veriyor

    ReplyDelete
  8. Cok guzel fotograflarin hepsi, ama son fotoya bayildim en sevdigim isigin suya yansidigi goruntu bayildim bayildim! renklerinle sende cok sekersin Sevgicim bu guzel goruntulerin yaninda ;)

    ReplyDelete
  9. Tatile gidesim geliyo ^^ Pantolonun rengine bayildim canim ^^

    ReplyDelete
  10. Ahhh ahhh. Ne güzel yerlermiş. Huzur dolu bir yer.

    ReplyDelete
  11. ayy yaa çok güzel yerler buralar ne kadar şanslısın canım ya teşekkür ediyorum kendi adıma bu resimleri paylaştığın için...

    ReplyDelete
  12. Yarın sabah bu cennet gibi yerleri gezmek varken okula gidip sınava giricem oldu mu şimdi :D Harika yerlermiş gerçekten bu arada pantolonunu çok sevdim :)

    ReplyDelete
  13. oraya gidesim ve uzun bisüre hiç dönmeyesim var sevgiiiii duy sesimi noolur -_-

    ReplyDelete
  14. ne harika yerler Sevgi'cim, ben oralara gezmeye değil yaşamaya gitmek istiyorum mümkünse :)) Senin renkli, şeker gibi kombinine de bayıldım ayrıca. Güzel yorumların için de çok çok teşekkür ederim. Öpüyorum seni kocaman

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. nefisss fotograflar ne guzel yerler görmüşsünüz canım ya.. kombinine de bayıldım tam baharlık <3

    ReplyDelete
  16. Grace'in bloğunda seni gördüm ve ne tatlı bir çift dedim...Birkaç saat sonra tesadüfen başka bir blogtan senin bloğun olduğunu farkettim, aaa o tatlı kız dedim...Hehehe özetle fotoğraflar çok çok güzel, bloğu takipteyim:)

    htpp://yagmuryucel.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. @ Kiymet’cim, sen de pek tatlisin;) Burasi gercekten tam dinlenmelik, dogayla ic ice bi yer. Siz gelseniz ya buralara;)

    @KovaKadini’m, nihihi ayakkabidas da olduk:D Zaten bu pantolonla daha baska ayakkabi giymedim:) Firsat buldukca gezelim diyoruz canim;) Sen de yarat firsatlarini, hatta Italya firsati yarat, beraber gezelim;)

    @Adelina, cara grazie mille;) I hope you’ll have a trip to Italy soon;) Bacio;*

    @FerahFeza’m, doga gezisinde bile boyle giyinirim ben:D Hep susluymusum, HAYAT oyle diyor:D
    Umuyorum ki bir gun buralara goturecegim seni;) Opuyorum canimcim benim;*
    (HAYAT’tan tesekkurler, foto icin;))

    @Syhn’cim, Clooney Italyan hatundan ayrilmadi mi? Saray yavrusunu satmistir diye dusundum:P
    Ama yine de sen gel, gez buralarda, belli mi olur belki, hala buralardadir seninki:D Laci ayakkabilari da giy, yurumek icin rahatlar:P

    @JD, beybikus geleceksiniz ya, gotururum ben sizi;) Hem cantadan bile aliriz sana! Gel hadi;) Opuyore;*

    @Lulu’cum, ee hadi gelin, gorun;) Tesekkurler tatlim, geldi bahar geldi;))

    @NY Turca, tatlim benim cok tesekkur ederim;) HAYAT fotografcilikta gelisiyor, tebrikler O’na;)

    @UnPeuDeTenue, Ceylan’cim o zaman buraya gelin tatile;) Tesekkurler tatlim;*

    @Serpil’cim, sen buradayken bahar olsaydi, giderdik beraberce. Yine gelsene;))

    @Hamide kuzu, cok tatlisin, ben de sana tesekkur ederim ki, beni guzel yorumlarinla hep mutlu ettigin icin;)

    @Ezgi’cim, hayat iste! Bi gun cennette, bi gun iste okulda:D
    Hihi tesekkur ederim;)

    @MinikKus’um geldi ses buraya, benim ki geldi mi? ‘Bi ucak biletine bakar bebek;*’ diye seslendim:D

    @Deniz’cim, benim de emekliligimi gecirmek istedigim yer burasi! Cok tesekkurler tatlim, ayrica benim yorumlarimin kaynagi da sensing;) Opuyorum seni;*

    @Tubitos, favori yerlerimizden oldu burasi canim;) Hihi, bahar kizi oldum ben, tesekkurler tatlim;*


    @Yagmur, hos geldin bloguma;)
    Teasadufler silsilesine tesekkurler o zaman, icten bi blogger daha kazandirdigi icin bana;)
    Sevgilerimle...

    ReplyDelete
  18. Bellagio enfes görünüyor aynı şekilde sen de SvG'cim :) o taş sokaklar senin renklerinle çok daha canlı ve fotoğraflar anlamlı, senin anlatımınla gezi postlarına bayılıyorum tabi fotoğrafın da bu kadar prof çekilmesine ayrıca hayranım canım :) son kare kart postal olmuş :)

    ReplyDelete
  19. BeTwinUs, Bellagio cidden tam bir 'Bella' canim! Ah benim gezi post'larim seninkilerin eline su dokemez!
    Hihi kocam kart postal uretimine gecebilir yakinda;))

    ReplyDelete

I♥Comments!