Thursday, February 16, 2012

Tulle w/ Polka Dot

SvGLove is back!
After spending four days in three different countries, I felt very confused in the mornings: 'where am I today?' I asked to myself.
Hopefully I will be staying at home for some time.
It has been turning to spring in Pavia in these days. Sun is shining, snow is melting, SvGLove is happy;)
I cannot wait to try the new spring trends! However, polka dots and tulle skirts are still trendy, right?;)

Gectigimiz persembeden cumartesiye uc degisik ulkede bulunmanin saskinligini sonunda uzerimden atabildim.
Jetlag falan olmasam da, sabah uyandigimda bir kac saniye nerede oldugumu hatirlamakla gecti:P

Kendime gelmeme yardimci olan Pavia'nin bahar havasina tesekkurlerimi iletmek istiyorum:)
Bir kac gundur gunes yuzunu gostermekle kalmadi, isitti da bizi. Umarim kara kis geri gelmez. Yeterince zaman gecirdik zaten onunla di mi?

Baharin kendini ilk gosterisini, hic ummadigim bir yerden buldugum puantiyeli gomlek ve cocuk reyonundan aldigim tutu etekle kutlamaya karar verdim;)
Puanlari kondurdukca kondurdum uzerime.
Onlemimi de aldim tabi ki; ayak bileklerim sicak olsun ki ben de sicak olayim;)







Uzun sure gomlekle durmaksa henuz yapilmayacak aktivitelerden:D
Bi ruzgarla ucuveririz yoksa:P




30 comments:

  1. Yine şıklık!
    Yine sevimli pozlar!

    Sevgiler Sevgi :)

    ReplyDelete
  2. Son fotoğraftaki yüz ifadeni sevdim ♥ ve sana kucak dolusu öpücük + SEVGİ yolladım yakalayamayacağın kadar hem de :)

    ReplyDelete
  3. Bluz çok şeker,çok beğendim hatta özendim Sevgi'cim.Sevgiler tatlım :)

    ReplyDelete
  4. Puanlı gömleğini çok sevdim. Elimde puanlı kumaşlarım var nasıl değerlendirsem diye düşünüyorum. bu kadar iddialı gömlek dikemem ama:(

    ReplyDelete
  5. bayıldım bayıldım cicilerine
    hepsi çok güzel ama o puantiyelerr
    konmuşlarr ne iyi yapmışlar
    ayakkabıların , kolyen gömleğin pek sevdim sevgi pıtırcığım yine olmuşsın pıtırcık :)

    ReplyDelete
  6. Hihio çok şık çok güzel olmuşsun renklere ve çorapla ayakkabının uyumuna bayıldım :) Ama topuk biraz daha yüksek olsaymış iyimiş :PP
    www.lovesfromfashion.com

    ReplyDelete
  7. İyi ki de karar vermişsin Ankara bıraktığın gibi hala.. Darısı başımıza puantiyeli şeker ^.^

    ReplyDelete
  8. Canım çok tatlısın yine :) maşallah özellikle gömleğine bayıldım :)

    ReplyDelete
  9. bebe yaka çok beğendiğim ayrıntı.
    çok hoş görünüyorsun :)
    sevgilerhttp://habinos.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. gahh so adorable! seriously. cah-UTE!!! xoxo Linds of www.rubygirlblog.com

    ReplyDelete
  11. Gömleğine bayıldım, hem puantiye hem bebe yaka. Çok yakışmış..

    ReplyDelete
  12. puantiye aşkınaaa! sen nekadar tatlı bi insansın sevgi yaa, evlat diyosam var bi bildigim, bak hafife alma beni:) seni bagrıma basasım var o tütü etegin, melissaların ve puantiye gömleginle komple <3333
    öptüm sardım sarmaladım ve poz verdigimiz günleri şimdiden özledim kuşum:)

    ReplyDelete
  13. canım yaaa çok şirin olmuşsun yine, kıvırcık şaçlarını sevesim geliyo valla. bootielerine de bayıldım ne kadar uyumlu bileklik bulmuşsun onlara :)

    ReplyDelete
  14. Wow sounds like you've been super busy,and I'm super jelous,love to be travelling right now!
    Gorgeous outfit post,super cute polka dots and i love those boots x

    ReplyDelete
  15. cok tatlisin canim, masallah sana valla :D
    cok seviyorum senin gulusunu, tarzini... yazilarini :)
    Coook guzel bir kombin olmus :)
    Sevgiler !

    ReplyDelete
  16. Ben bir puantiye insanıyım galiba, çok şeker gömlek ve çanta! Çok güzel taşımışsın.

    ReplyDelete
  17. bırkac gundur ınternet dıyetındeydım gırer gırmez actıgımda yıne benı guldurmeyı basardın doondum hadı cabuk cek bakısı ıle :)polka dot hayattır ve sanada cok yakısmıs canımmmmmn :)

    ReplyDelete
  18. Gomlek, etek, canta cok seker hepsi cok hos gozukuyorsun.bpuantiye sevgim benim de artmis durumda ;)

    ReplyDelete
  19. Hoşgeldin beybikuş!!Puantiyeli güzel bayan, her seferinde şu Melissa'larında gözüm hatta gözümüz kalıyo Alice'le yalnız :D

    ReplyDelete
  20. herşey çok güzel ama saçların daha güzel :)

    http://mihracestil.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Sevgicim Gömleğine Bayıldımmmm, Güle Güle Kullan Canım ...

    ReplyDelete
  22. kuzum sen nasıl böyle zayıf, fit kalıyorsun?? maşlh:)) kombini çok beğendim. gömlek şahane:)

    ReplyDelete
  23. çok şeker cidden.
    yalnız üşüdüğünü mü hissettim yoksa sana bakınca ben mi üşüdüm bilemedim :)

    ReplyDelete
  24. çok tatlı olmuşsun yine, tütü etek de bu kombinde harika bir parça olmuş :) çok sevdim love it:))

    sevgiler

    ReplyDelete
  25. Ya çok sewimli olmussun sen ama;)

    ReplyDelete
  26. @Delibuu sevgiler, tesekkurler sana;))

    @Reyhan, seygi yumagi gibi sararim seni;))

    @Selfet’im! Ozlemisim seni<3 Kapabildigim kadar Sevgi kapip, sana dahasini gonderiyorum, kocaman opuyorum;*

    @Aktuelmoda, ah canim benim ben senin diktigin elbiselere ne cok ozeniyorum bilsen;)

    @Necla, hos geldin bloguma;) Cok tesekkur ederim! Aaa kumasin, makinen varsa niye dikemeyesin;)

    @Elif’cim, pitir pitir gelir, kocaman sevgilerimi, opucuklerimi getiririm sana;))

    @Kubi, tesekkur ederim! Ben de daha cok topukluyu ben de seviyorum ama, tutu etekle daha uzununa cesaret edemedim:D

    @BonBon’cum, bak geliyormus bahar Ankara’ya da;)

    @Yesim’ciim, cok tesekkur ederim! Gomlek hala SevenHill vardir bence;))

    @Nurjan, tesekkur ederim;)

    @Habinos, cok tesekkurler; bebe yaka ve puantiye birlikteligini ben de cok sevdim;)

    @RubyGril, thanks honey;)

    @Ebygale, ya di mi? Ben de ikisinin birlikteligini pek sevdim;)

    @MinikKus’um, peki sen biliyor musun, nasil tatli bir insan evladi oldugunu;)) Bak ben cok guzel bagra basilirim, isterim ki bi dahaki sefere;) Kocaman sarilip, opuyorum seni;*

    @Hamide’cim, o bileklikleri ayakkabidan ayri aldim, rengi tutar mi bilememistim ama oldu;) Hihi tesekkurler bebek;)

    @Kayleigh, thanks a lot for your lovely comment honey;)
    Believe me, travelling is not nice with busy work meetings;) I hope we’ll have just holiday travels;)

    @KucukSeyler, ben de senin ictenligini cok seviyorum guzellik! Cok tesekkur ediyor, sevgilerimi, opucuklerimi gonderiyorum;*

    @Kitana, hos geldin bloguma;)
    Cok tesekkur ederim begenilerin icin;)

    @Grace’ciim, bakisimi yakalamissiiin;)) Opuyorum seni bebek:*

    @NewYorkTurca, puantiye ile oyle guzel seyler uretiyorlar ki, sevmemek mumkun degil tatlim!

    @J.D, beybikusum Melissa’larimin da sizde gozu varmis:P

    @Mihrace, hos geldin bloguma;)
    Cok tesekkur ediyorum;)

    @UcKadinUcModa, caniim cok tesekkur ederim;*

    @Burcu’cum, maalesef artik istedigim kadar kolay zayif kalamiyorum! Ki sen de mini mini bi hatunsun;)) Opuyorum seni tatlim;*

    @Seyhan, evet evet ben de usumus olabilirim;)

    @DarkOlive, ne tatli yorumlar yapiyorsun, cok tesekkur ediyorum, sevgilerimle;)

    @Pellora, ^_^ hihi tesekkurler!

    ReplyDelete
  27. Polka dot hem şifon bluzda hem de çantada, tül etek, statement necklace ve bordo bootieler de eklenince nasıl stil sahibi ve zarif bir görüntü çıkmış ortaya! :) Ben SvG'ciğimin bu güzel stilini o kadar çektim ki içime karelerde yüzün görünmese ve birçok foto arasından gösterseler de "bu işte benim kuzum" derim :) böylesine ayırt edici bir stil ve güler yüz olduktan sonra daha ne isterim diyor, kocaman öpüyorum seni tatlım :)

    ReplyDelete
  28. şifon blüz:) çok severimm:) hem de puantiyeli:) ama eteğini çok kıskandım:) ben de uçuş uçuş bi etek istiyorum:)

    ReplyDelete

I♥Comments!