Monday, February 27, 2012

Plissè

Wouldn't you wear a skirt that is pleated, made of tulle and in pastel color but is 2 size bigger than your size? I do! 
If I love something, it does not matter it is big, small, men's, kids'. I just buy it, modify if necessary and wear as I want. 
Here is that lovely skirt which is size 40 but I wear it anyway and it looks as I want;)


Minikkus'um 48 beden gomlek giyer de ben 40 beden etek giyemem mi? 
Pilelerin, tullerin, pastel renklerin aklimizi celdigi bu gunlerde edinilmis bu etek 40 beden olsa da giyilir. 
Benim icin bir kiyafetin, bedeni, hangi reyondan oldugu pek de onemli degildir. 
Sevdiysem alirim, oldugu gibi ya da istedigim duzeltmeleri yaparak giyerim. Yeter ki sevmis olayim!
Bu etegi modifiye etmeme bile gerek kalmadi. 
Bel lastigi uzerine taktigim lastikli kemer, pilelerini bozmadan istedigim etege kavusturdu beni.


Once su suratsiz fotografimla baslayayim da, diger fotograflardan sonra unutmus olun bunu. 
Ya da artik iyice akliniza kazimis oldum! ;)

Bu nasil bir donustur ya! 







Kolyemi Annecigim (kayinvalide demeyi sevmeyen ben:)) yaklasik iki yil once 'statement nacklace' trendini ongorerek almisti bana;) 
Gunluk kullanamayacagim dusundugum bu kolyeyi bu gunlerde her gun kullanmak istiyorum!

Reveransimla sizi selamliyor, guzel, gunesli bir hafta diliyorum;*




23 comments:

  1. ne kadar cici olmuşsun sen yine. Etekle kolyenin uyumuna, ve hatta kolyene bayıldım. Kayınvalidenin ayy pardon annenin zevki muhteşem ;)

    ReplyDelete
  2. bu 40 bedense ben de 48 bedenim :P
    etek pek cici, saçlarının buklesi de bugün ekstra güzel geldi gözüme sevgim.
    ama en çok abaaooooow dedirten parça kayınvalide hediyesi kolye oldu! zevkine, öngörüsüne saglık annenin tatlım :)

    ReplyDelete
  3. Ay canım çok alemsin çok şirin olmuşsun ayrıca makyajın çok hoş olmuş tatlım:)

    ReplyDelete
  4. dönerek verdiğin poza bayıldımmm :)))

    yine çok şık çok şirinsin, bu ikisini, aynı anda yapan nadir bloggerlardansın :)

    öperim

    sevgiler

    ReplyDelete
  5. senın reveransını yerım sevgıcım yıne cok hossun alımlısın ne bıleyım ıste supersın :)bence o gulumsemenı takındıktan sonra cok rukuste olsan(kı boyle bırsey olamaza ama :) :) yada 40 beden etekte gıysen nıh nıh gozumuze batmaz sımdılık ıst dan sevgılerle :)

    ReplyDelete
  6. Pozlarını sevsinler çok cicisin canım..kesinlikle 40olduğu belli değil çok düzgün durmuş etek..ama favori parça anne kolyesi elbette;)

    ReplyDelete
  7. eteğine bayıldım .. çok şirinsin daha da bir şirin olmuşsun cnm

    Ben de beklerim:)

    ReplyDelete
  8. Çok tatlı bir etek zaten rengi gel beni al diyor. Ama bu arada makyaj süper olmuş, sade ve çok duru bir görüntü...

    İstanbuldan kucak dolusu sevgiler canım:)

    ReplyDelete
  9. hehehehe 'Ne olursan ol gell'
    Nerdenmi çıktı bu söz
    o muazzam dönüşten

    ReplyDelete
  10. ayy sahane olmussun, renkler muhtesem, bayildim bayildim bayildim :)

    ReplyDelete
  11. Pileli eteklere bayılan biri olarak çok sevdim kombinini

    ReplyDelete
  12. neffiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis:) harikasin suratsiz dedigin fotograf da ayrica cok tatli. kolyen de etegin de herseyin harika valla:) mucukk
    www.pelininstyle.com

    ReplyDelete
  13. muhteşem bir kombin olmuş canım..çok şıksın..kolye de çook güzell...

    ReplyDelete
  14. canııım ya 15lik kızlar gibisiiin :)pili sana çok yakışıyor hatta herşey sana çok yakışıyor...

    ReplyDelete
  15. Sevgi'cim, kolyeni de, eteğini de, saçlarını da, reveransını da çooook sevdim. Öpüyorum seni kocaman

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. canımm hem çok tatlı hem çok şık olmuşsun bayıldım valla..

    ReplyDelete
  17. çok hoş olmussun cnm..eteğe bide kolyene bayıldım...pileli bende çok seviyorum walla...

    ReplyDelete
  18. saçlarn, eteğin, kolyenin arkadan gözüken fiyongu herşeyin ne kadar tatlııı!


    betulove.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Ne güzel olmuşsun 40 beden eteğin içindeki minnoş :)) Anneciğin ne güzel yapmış kolyeyi ellerine sağlık :)

    ReplyDelete
  20. @SWL’cim, cok tesekkur ederim canim;) Hehe oyledir annecigim, zevklidir;)

    @MinikKus’um, hayiiir 48 degilsin, ben biliyorum ki, kandiramazsin beni:D
    Hihi cok tesekkurler bebek, istersen buraya gelip sac buklelerimle oynayabilirsin:P
    Biliyor musun, annecigimin yarattigi bir kisim var gardrobumda, hepsi sahane parcalardan olusan;)

    @Zeto’m, cok tesekkur ederim;) Makyaj konusunda tum bildigim o kadar iste:D

    @DarkOlive, ama beni simartmasaydin be kuzum;)) Kocaman sevgiler, opucukler, tesekkurler gonderiyorum;)

    @Grace prensesim, sen beni seviyorsun anladim:D Gel sen buraya, rukus fotolar cekilelim seninle olmaz mi? Opuyor hasretle bekliyorum;*

    @Pellora, ayh cok tesekkur ederim cici yorum icin;) Anne parcasini sevenler oldugunu gormek nasil da mutlu etti beni;)

    @ZeyZey, hos geldin bloguma;) Cok tesekkur eder, sevgilerimi gonderirim. Iade-I ziyaret yapacagimdir;)

    @Tully, canim cok cok tesekkur ediyorum , icten, kucak kucal sevgilerine karsilik opucuklerimi gonderiyorum;*
    Makyajim konusumda ilk kez yorumlar aliyorum biliyor musun, donup baktim ne yapmisim diye:D

    @Elif’im, bayiliyorum derin’ligine;*

    @Fulya’cim, cok tesekkur ederim, cok cok cok;))

    @Melc, ilk pileli etegim oldugundan ben de cok seviyorum bu etegi;)

    @NlyStle, tesekkur ederim;)

    @Pelin’ciim, coskulu bi yorumla daha buradasiin! Ozledim seni! Cok tesekkurler Gleedasim benim:D Opuyorum seni kocaman;*

    @Burcu’cum, cok tesekkur ediyorum, kocaman opucuklerle;*

    @Hamide’cim, 15i ikiyle carpmaya pek az kaldi ama:D Ayh ben de sevmeye basladim pileleri;)) Ama inan bana, yakismayan parcalar bulabiliyorum:D Giyer, gosteririm bi gun:P

    @Deniz’cim, ben de yorumunu cooook sevdim;D Kocaman opuyorum seni;*

    @Tubitos’cuum, hihi mutlu oldum;) Tesekkurler kuzum;*

    @KibeleKeyfi, aa hos geldin tekrar;)) Cok tesekkur ederim, sevgiler!

    @Mini’cim, pileyi sevmeyenimiz yok sanirim;) Cok tesekkurler tatlim;*

    @Betulove, ay arkadan gorunen fiyongu fark etmissin! Cok kocaman tesekkurler;*

    @JD, beybikusum kaybolmamisim 40bedende di mi:D Annecigime yorumlarinizi iletecegim<3 Opuyorum seni bebek;*

    ReplyDelete
  21. ŞEkerim eteine ve kolyene bayıldım!NE tatlı ve zevklı bır kayınvalıden var ;) Bu renkler sana cok yakısmıs kesinlikle!opuldun;)

    ReplyDelete

I♥Comments!