Thursday, February 9, 2012

Mim'o

Mim seven blogger'lardanim. Kisisel olanlari daha cok seviyorum. 
Boylelikle sevdigim blogger'larla baska hangi ortak yonlerimiz var, tespit edebiliyorum;)

Iste sevdigim blogger'lardan biri olan Laci'nin bana pasladigi mim.


1. Sence çok anlamlı bir söz?

Ani yasa!


2. Makyajında olmazsa olmazın? 

Kapatici.


3.Uyguladığın güzellik tüyosu nedir? 

Yok oyle bir sey:)
Klasik sabun, tonik, nemlendirici rutinim var benim:)


4. En sevdiğin içecek?

Su;)


5. Nefret ettiğin bir şey? 

Yuzume baska, arkamdan baska konusulmasi. 


6. En çok sevindiğin iltifat?

Ne guzel guluyorsun;)


7.Favori kitabın? 

Calikusu<3  
4-5 kez okumusumdur. Cok sevdigim kisimlari da doner doner okurum. 


8.Sana görünüş olarak yakın bulduğun ünlü? 

Ben bulamadim oyle birini ama FerahFeza'cim benim Dirty Dancing'deki Frances 'Baby' Housman yani Jennifer Grey'e benzetmisti. Ben de kendimi azicik benzetmis olabilirim;)


9. Herkesin beğendiği ama senin sevemediğin bir ürün? 

Kola;)


10. Şu an en çok almak istediğin kozmetik ürünü? 

Missha BB Krem.

Bunlar disinda minik notlarim var:

- Artik Pavia'da, evimdeyim.

- Ama birazdan tekrar yollara dusecegim, istikamet Cambridge.
Ustelik es'siz, eglencesiz bir is gezisi icin;/

- Ankara'da cok guzel vakit gecirdim.
O guzel vaktin istirakcileri, son iki post'umun kahramanlarina cok cok cok tesekkur ediyorum<3

- Bir de gorunmeyen kahramanlarim var; canim ailem, canim kardeslerim, canim dostlarim, seviyorum ben sizi, cok hem de!

- Bu mim'i en guzel cevaplayan kim biliyor musunuz? Prenses Grace'im;) Bakin burada!
Aa ayrica ayaklarinizi yerden kesecek bir hediyesi var, o da iste burada;)

Yakinda, daha sık gorusmek uzere;*
(Bu fotografin konulabilecegi en son post bu post olurdu, oldu;))


13 comments:

  1. Sevgi'cim o konuda haklısın ben de hiç sevmem arkandan başka önünden başka konuşan insanları:) En son fotoğrafı çok beğendim ne güzel çıkmıssın öyle:))
    Sevgiler:))

    ReplyDelete
  2. ah o besıncı madde
    işte dedim benım kova kadınım
    ben de sevmem

    o kadar kar geldı getı soyle bı foto cektıremedım
    yaaa

    iyi getirdin aklıma
    öpücükler

    ReplyDelete
  3. hehehehe şaka gibi .
    gönüller bir diye buna denir
    sevgi pıtırcığım niye sık sık görüşüyoruzki dersek :)
    sanırım anı yaşıyoruz.hihihii

    ReplyDelete
  4. ben fotoğrafa bittim harika olmuş bir de benimde vazgeçilmezim kapatıcıdır :)

    ReplyDelete
  5. Biz de seni seviyoruz 8)
    Hugs&kisses

    ReplyDelete
  6. SON FOTO OLAYI BİTİRMİŞ SEVGİCİM :)

    ReplyDelete
  7. canım benım monako prenslerınden bırını ayarttım mı senı hıc unutmucam sızın ora monaco trenle 3 saat gıt gel komsu oluruz :)severım ben senı ya bugun 9 subatı anma etkınlıklerımde araba kalcama carptı hem arkdan hem benım kalcadan darbe yıyen araba komada benım kalca az curuk ezılme bırazcık travma ıle ıdare edıyoruz...sımdıden hayrlı yolculuklar kuuzm benım gelısımı bekle bende yarın komsuya gıdecegım de ...artık pavıa da cay ıcerız parasız kalan prenses adayından sok acıklamaalar:)kola bende hayatımda ıcmedım :)bunlar adsızlar olabılır mı valla senınkı adsız gecenlerde bana bır blogger saldırdı sozlu olarak :)

    ReplyDelete
  8. canımvalla seninki de süper eğlenceli olmuş fotoğraf çok tatlı :D

    ReplyDelete
  9. hemde iş ortamında ne de çok olur önden arkadan başka başka konuşanlar. öpüyorum

    ReplyDelete
  10. Fotoğrafın süppeerr canım ;)

    Ortak yönlerimiz varmış ; Kapatıcı - Çalıkuşu - Kola cevaplarınla beni kalbimden vurdun :))

    ReplyDelete
  11. @Ayca’cim, kim sever ki oylelerini, di mi?
    Tesekkurler bebek, sevgiler;)

    @KovaKadini’m, ortak kova kadini ozellikleri;)
    Ee cektin mi bakalim oyle foto bebek;)

    @Elif’im, gonuldas mi olmusuz biz;)) Opuyorum seni kocaman;*

    @SSDesignButik, hihi tesekkurler;) ‘Kapaticisiz asla’ grubu kuralim?;)

    @Buri’ciim, ben de sizi seviyoree;)

    @Nese, cok tesekkur ederim;)

    @Mini’cim, hehe ben alakasiz sanmistim ama olmus demek:D

    @Grace Prenses’im, neler oldugunu gel bi anlat sen bana artik;) Azicik karisik olmus bu, hihi;)

    @Hamide’cim, eglence fotodan olmus sanirim:D

    @PembeFiyonk, ovv onlar en kotusu!

    @Esved, aldim mim’I bebek, yapamadim ama olsun;)

    @Demet’cim, ortak yonlerimiz olmasa bu kadar yakin olur muyduk;) Kimbilir daha nelerimiz var;)
    Kocaman opuyorum seni;*

    ReplyDelete

I♥Comments!