Wednesday, February 15, 2012

Happiness♥

Happiness is easy when you see, discover it!
These made my day today!
Thanks to my dearest friends for spreading their love and happiness with their gorgeous surprises;)

 Mutlu olmak, mutlulugun beni bulmasi, benim icin kolay. 
Kolay demek ozel olmadigi anlamina gelmiyor pek tabi ki!
Oyle ozel ki hem de!
Birisi sizi dusunup, sizin icin bir sey hazirlamis, almissa bundan degerli, yere goge sigdiramadin bir sey olur mu? Olmaz.

Iste beni baktikca mutlu eden uc degerli hediye...
Cok cok tesekkur ederim size!
Ne kadar tesekkur etsem az!


Demet'cigimin becerikli ellerinden cikmis uc guzellik; firfirella'm, havali sac aksesuarim, yemelik ponpon'larim;)
Cok yakinda her biri ile boy gosterecegimdir;)

FerahFeza'min, beni cok iyi taniyan canim dostumun bana yeni yil dilegi;)
Diledigin yolda ilerledigimden emin olabilirsin canimcim;*

Italya'da kazandigimiz dostluklardan, 'Sister'larimdan biri Alexandra'cigimin sevinc cigliklari atmama neden olan sahane hediyesi!
Bir Fransiz koyunde karsilasip, almama gafletine dustugum 'LA VIE EN ROSE' calan mini muzik kutucugum, onu birakmama ragmen bana geri geldi;) Cok mesudum!

Ale, thanks a lot Sis!
Cannot thank you enough!
 Hugs and kisses;*


Ve benim heyecanli bir sekilde calmaya calisisim;)

Bir de Kaldirim Sercesi Edith Piaf'imdan dinleyin lutfen;)


12 comments:

  1. Sevgi o keep calm and buy shoes kutusu ne kutusu nası bi kutu bayıldım, önce ajanda sandım bayıldım sonra kutu sandım bayıldım, bana biraz daha ondan bahsetsene:)))

    ReplyDelete
  2. ne kadar güzel hediyeler bunlar sevgi'cim ;) seni böyle tanıyan arkadaşlarının olması etrafında çok büyük bir şans =) sevgiler

    ReplyDelete
  3. ben edith piaf ın filmini izlemiştim ve gerçekten bayılmıştım kadına sesi mükemmell !!

    Hediye almak gibisi var mı hepsi süper:)

    ReplyDelete
  4. Hepsi çok güzel tatlım :) hayatın, seni hep mutlu edecek güzelliklerle dolu olsun :)

    ReplyDelete
  5. birinci fotograftaki parlak dore şeyi, bide o durmak yok yola devam temalı kutumsu arkadası merak ettim. ama öyle böyle diil..
    ve ne sanslısın nokta atısıyla en istedigin seyleri bulup hediye eden arkadasların oldugu icin <33
    severim ben de seni, valla:)

    ReplyDelete
  6. Keep calm and buy shoes'a bayıldım Sevgi'cim! :)

    ReplyDelete
  7. Lavien Rose..Tam senlik ya harika bi hediye olmuş cok ozel :) hep bole musmutlu ol! sevgime, kocaman sevgiler!

    ReplyDelete
  8. Sevgicim çok güzel hediyeler bunlar :)) "Keep calm and buy shoes" 'a bayildim ! ^^

    ReplyDelete
  9. Aaa birinci fotoğraftaki cicileri tanıyorum ben sanki :) Onların sahibine ulaştığını bilmek ne büyük mutluluk *-* Güzel günlerde kullan canım benim - üzerinde görmek için sabırsızlanıyorum. Bu arada, keçelerim gelince o fırfırelllanın ponponlusunu yaptım. Blogumda haftaya paylaşacağım sanırım. Sen de ponponları belki öyle değerlendirebilirsin ;) Öptüm seni çok çok *-*

    ReplyDelete
  10. sevgiiii özledim senin postlarını.. =) bu arada hediyeler de çok sevimli güle güle kullan hepsini ! =)

    ReplyDelete
  11. canım valla sana alınabilecek üç hediyeyi bulup almışlar ne kadar da şanslısın...

    ReplyDelete
  12. @Funda’ciim, o bir kutu degil, not defteri ama bak aklima soktun simdi, ben oyle kutu yaparim ki kendime;)) Sana da yapayim?;)

    @Irem’cim, ben de her seferinde ne kadar sansli oldugumu dusunup, mutlu oluyorum;)

    @SSDesignButik, ah ah Edith Piaf’i La Vie En Rose’da Marion Cotillard oynamisti ki, ikisine de ayri ayri hayranim;)

    @Yesim’cim, ne tatlisin sen;) Sen de boyle guzel dilegindeki gini, mutluluklarla ol hep!

    @MinikKus’m, bak o parlak dore firfirella pek sahane bisi! Kutu degil not defteri o ama yakinda oyle bi kutu olacak gibi;) Ben nasil boyle sansli oldum, boyle guzel insanlarla karsilastim bilmiyorum ki;))
    Opuyorum seni guzel bebek;*

    @Melis’cim, sana ithaf etmek istiyorum bu sozu!;))

    @Serap’cim, dahasi olabilir miydi di mi? Cok tesekkur ederim canim benim<3

    @UnPeuDeTenue, hepsi gercekten pek guzeller canim;)

    @Demet’ciim, caniim<3 Cok cok cok tesekkur ediyorum bir kere daha! Cok bekledim ama sonunda geldiler bana;) Ayh bi bloguna ugramam lazim, ayri kaldim, geldi mi ponponlu firfirella acaba;) Biriken islerimden sonraki ilk isin sana gelmek olacak;)
    Seni kocaman sarilarak opuyorum Demet’cim;*

    @Alice’ciim, ben sizi ozlediim;* Tesekkur ederim bebek;*

    @Hamide, hihi cok sansliyim, simarsam olur di mi;))

    ReplyDelete

I♥Comments!