Thursday, February 23, 2012

Firfirella!

Here comes my 'Firfirella' named by talented friend Demet!
It is kind of an accessorize that enhances the charm of an outfit! It is a statement kind of accessorize!
 I just love it! 


Demet'cigimin becerikli ellerinden cikan firfirella'm sonunda boynumda!
Bir aksesuar basli basina bir insani cok farkli hissettirebiliyor.
Firfirella'mi aldim elime, kiyafetimin diger parcalari bir bir geldi elime. 
Hepsi bir araya gelmeyi bekliyormus sanki;)

Bu sefer boynumda kullandigim firfirella'm omuzda da cok guzel duruyor, denedim biliyorum;)

Gomlek giymek daha da eglenceli olacak bundan sonra!

Bir kez daha ellerine saglik canim Demet'cigim, beni bambaska hissettiren bu guzel sey icin!



Pavia'da hava inanilmaz guzel! Haftasonu nehir kenarinda olalim diye +18derece olacakmis;)
 Aman nazar degmesin;) 
Turkiye'nin en kuzeyinden bile daha kuzeyde olmasina ragmen Pavia'nin daha sicak olmasina ne demeli bilemiyorum. Sans belki?:)












13 comments:

  1. fırfırellana da kırmızı etegine de, hatta dur bi saniye ben komple bu sevgiye bayıldım! yayında ve yapımda emegi gecen herkese teşekkür ederim. amin :)

    ReplyDelete
  2. o firfeirella guzel isimli seye cok bayildim ben :D harika bir kombin olmus !gomlekle birlikte muthis olmus bence,
    sevgiler canim!

    ReplyDelete
  3. One güzel bir şey öyle adı gibi fırfırella:))Sende onu en güzel şekilde kombinlemissin canım:)
    Havaların güzel olmasına da çok sevindim:))

    Sevgilerle..

    ReplyDelete
  4. ooooh! içim acıldı seviyorum bu hatunu ya! :)

    ReplyDelete
  5. :) Heeyyy, fırfırella ve Sevgiii :) Süper olmuşsunuz ;) Ne güzel kombinlemişsin canım yaaa, çok beğendim çooook *-* Süpersin ;)

    ReplyDelete
  6. ay o ne güzel bişe fırfırellaymış ismi de... Yalnız öyle şeyler herkese yakışmaz sana çok yakışmış yahu :)) bu arada eteğe bittim çok seksi :)

    ReplyDelete
  7. Sevgi'cim fotoğraflar harika, renkler, manzara, sen de öyle!
    Eteğini ve aksesuarlarını çok sevdim.
    Bi de sen saçını kestirdin ve boyattın mı? Cevap evetse ve çok olduysa benim yeni farketmem ayıp mı?

    ReplyDelete
  8. Sevgi'cim, ne kadar severim ben kırmızı, siyah, beyaz birlikteliğini biliyo musun sen?? Ne tatlı bir kombin olmuş bu. ve o yaka ne kadar orjinal. ve ben ne kadar çok ne kadar dedim... o kadar çok öperim o zaman:)

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Sevgi'cim dolgun buklelerin, o müthiş fırfırella aksesuarın, siyah kırmızı uyumunla yine göz kamaştırıyorsun :) hem nostaljik, hem modern, hem çok tatlı hem de çok seksi olmuş bu kombin :) incilerin verdiği naif havaya ayrıca bayıldım, seni ve bu güzel postlarını çok özlemişim tatlım :)

    ReplyDelete
  10. aaaaaaa bayıldım fırfırellayaaa bayıldım kırmızı etegınle sana sevgim cok yakımıs:)optumm

    ReplyDelete
  11. wuuu kırmızı-siyah- beyaz! muhteşem olmuşsun hatun! hele ki gün batımı- fotoğraf çekmek için harika bir ışık ve poz verme yeteneği:):) yerim ki seni:D

    ReplyDelete
  12. @Modaerator, Demet’cigim ellerine saglik di mi;))

    @Minikkus’um, Sevgi de komple yorumuna bayildi, cok tesekkur ediyor;*

    @KucukSeyler, tatlim cok tesekkur ederim! En iyi gomlekle gider firfirellam di mi;) Sevgiler sana;*

    @Ayca’cim, cok tesekkur ederim! Firfirella kombini guzellestirdi zaten;)

    @Esved, hihi, sevgiler, tesekkurler bu hatundan o zaman;)

    @Demet’ciim, kombinimin yaraticisi, becerikli insan! Herkes oyle cok begendi ki! Cok cok tesekkur ediyor, opucuklerimi gonderiyorum;*

    @Hamide’cim, cok tatlisin, simaririm ki sozlerinle:D

    @Funda’ciim, hehe ayip olmaz olmaz;) Saclar hep kesilip, boyaniyor zaten:D Tesekkurler sana opucukler esliginde;*

    @Deniz’cim, sana her renk yakisiyor ki, ne giysen seversin zaten;) Yorumundaki coklarla su an siritiyorum;) Kocaman opucukler sana;*

    @Giz’cim, beni kirmizi yanak yaptin burada;) Ne cok sey olmusum ben;) Bazen benim kendimi gordugumden daha fazlasini goruyorsun ya, cok seviyorum seni;*

    @Serap’cim, icten yorumunu severim! Cok tesekkurler kuzum, opuyorum;*

    @Hande bebek, o poz verme yetenegi var ya, ancak HAYAT icin:D Baska kimseye dogru durust poz veremiyorum:P
    Ama sen oyle cici seyler soylemissin ki, kocaman opuyorum seni;*

    ReplyDelete

I♥Comments!