Monday, February 20, 2012

Chiffon w/ Faux-Leather

Birthday outfit with self-bought birthday presents:) 
Or I might say that I leaded my hubby to buy them;)
I love that shirt: First, the color, then the asymmetrical hem and then the combination of two fabrics, chiffon and viscose. Yes, the viscose part may easily get wrinkled but I love it anyway!
The faux-leather skirt is really 'faux'! Very thin but I like its scalloped hem with the detailing.


Kendi kendime aldigim dogum gunu hediyelerimle bir dogum gunu kombini;)
Tam olarak oyle degil tabi:
- HAYAT acaba bunlar benim dogum gunu hediyelerim mi olsa? Beraber secsek?
- Tamam sen bu sectiklerini al, bunlar da benden olsun ama ben kendi kendime de bi hediye alayim.
:)
Bershka'nin bu gomlegine bayildigimi soylemeliyim. Ah keske beyazi da benim olsaydi! 
Rengi, asimetrik modeli, iki degisik kumasin birlesimi, bunlardan birinin sifon olmasi bana fazlasiyla yetti.
Etegimse deri gorunumlu, incecik bir kumas. Onun da detaylari ve indirimdeki fiyati aklimi celdi, ben de kacirmadim;)

Dogum gunu mevzusuna da bir deginmek isterim:
Benim dogum gunumu kutlama fobim var! Kutlarken iyi ama, surpriz ya da onceden bildirilmis tum kutlamalara karsi siddetli bir sekilde karsi cikiyorum. Surprizlere nasil karsi cikiyorsun derseniz, Sherlock Holmes gibiyim diyebilirim:D
Bi kere universitede arkadaslarim burnundan getirmisligim, 'niye benim dogum gunumu kutluyoruz kiiii' diye aglamisligim, arkadaslarimi da aglatmisligim bile vardir:)

Bu sene de bu fobimde bir degisiklik olmadi: Yine kutlama yapmak istemedim!
Cumartesi olmasindan oturu ev keyfi yaptik. Hatta ben ev temizligi, dolap temizligi falan yaptim:))
HAYAT butun gun bana yemek yapti, kihkih;)
Mudavimi oldugumuz cafede aksamustu keyfi yaptik.
Calistik, dizi izledik, yuruyus yaptik, evimizin keyfini cikardik:)
Ozel hissettigimiz ama basmakalip seremonilerden uzak durdugumuz, tam istedigim gibi bir gun gecirdim/gecirdik;)

Ozel hissetmemi saglayan herkese minnettarim












14 comments:

  1. coraplarını ve etegini cok begendim:)

    ReplyDelete
  2. ama ama çok güzel olmuşsun ki sennnn nice mutlu yıllara tatlım iyiki doğmuşsun :)

    ReplyDelete
  3. Çorap kombininine ne farklı bir hava katmış öyle! Şapka da çok çok yakışmış seni özlediğimi belirtmeliyim. Öperim :*

    ReplyDelete
  4. seni de, çorabını da, etegini de, şapkanı da alır, birazdan ana avrat dümdüz gitcekmiş gibi bi imaj yaratıp :)) hepinizi paket yapar yerim annadın mı sevgi insanı ^_^
    dogumgünlerinin dogumgünü partisi konseptinden cıkıp rutin bir günmüş gibi ama kendi içinde özel yaşanması bence de en güzeli kuşum;)
    hayatınla birlikte en güzelini yapmışsınız. musmutlu seneler tekrardan..

    ReplyDelete
  5. mutlu yıllar, mutlu yaşlar, sevgiyle dolu bir ömür, bir Hayat dilerim :)

    ReplyDelete
  6. mor rengi nerede görsem bayılıyorum yine bayıldım =)))))) çoraplar süper öperim kıvırcıkım :*

    ReplyDelete
  7. ayy ne tatli olmussun fistik gibi tütü masallah sana sapka cok yakisiyormus canim yaa :)

    Mein Blog/Blogum

    ReplyDelete
  8. Gömleğinin renginde modeli de cok güzel güle güle kullan canı,

    ReplyDelete
  9. valla canımcım ben de senin aksine keşke insanın doğum günü her ay olsa arkadaşlar hep kutlasa diyenlerdenim bayılıyorum sürprizlere :) senin kendine aldığın hediyeler çok tatlıymış çok beğendim güle güle giy :)

    ReplyDelete
  10. Hihihi içine Sherlock Holmes kaçmış deli beybikuş!! :)
    Her halinde çok güzelsin, yerim yerim ^^ Muahhh :*

    ReplyDelete
  11. Tatlım sen zayıflamışsın! Zaten çok zarif, çıtı pıtıydın tüy gibi kalmışsın canım benim :) eflatunun büyülü havasına siyah çizgiler ve işlemeler eşlik etmiş ya, bakarken daha ne olsun diyor insan :) şapka ve kolye de harika tamamlamış kombini canım, stil sahibi ve çok modern bu look’u çok çok beğendim :)

    ReplyDelete
  12. @Busra, hos geldin bloguma;)
    Ben de cok seviyorum onlari, tesekkur ederim;)

    @MelodyOfColors, ayh cok tesekkurler canim, hem de iki kez;)

    @BonBon'cum, bayiliyorum ben de bu corabima! Ben tadi damagimda kalan bulusmamizi ozledim. Ankara'ya geldigimde yine gormek istiyorum sizi;)
    Opuyorum bebek;*

    @MinikKus'um paket yapilmaya hazir bekliyoruz bak;)) Yerim seni be!
    Ay artik yas kemale erdi, partiler olmuyo bize:P En guzeli bu;)
    Cok tesekkurler bebek, opuyorum seni kocaman;*

    @Maya'cim, ne guzel dilemissin! Cok tesekkur ederim canim<3

    @Rococosh'cum cok tesekkur ederim! Kivircikin da seni oper;*

    @Guzelgul, tatlim cok tesekkur ederim;) Ben cok seviyorum bu sapkalari, onlar da beni seviyorsa ne guzel;))

    @Lulu'cum, di mi? Ben de cok seviyorum, rengini, modelini;)

    @Hamide'cim, bazen keske oyle olsam diyorum, surpriz hazirlamayi seven bi esim oldugundan;)
    Cok tesekkurler tatlim, opuyorum seni;*

    @J.D, beybikus ben de yerim seni, opuyorum kocaman;*

    @Giz'cim, zayiflamadim canim aslinda. Hatta simdilerde o konuya el atmis durumdayim;)
    Canim benim senden duydugum bu detayli yorumlar cok onemli benim icin. Siritarak okuyorum zaten;) Cok tesekkur ediyorum, opuyorum seni;*

    ReplyDelete
  13. bu gömleee eline almış ve geri bırakmış biri olarak pişmanlıklar içerisindeyim! Artiyetten, çoraplarına öldüm... bu kombin komple yıldızlansın nazar boncuklansın, film yıldızı kategorisine eklensin!

    ReplyDelete
  14. Hande bebek, alisveris pismanligini hiic sevmiyoruz di mi:(
    Operim be seni, cok tatlisin;*

    ReplyDelete

I♥Comments!