Wednesday, February 29, 2012

Blue-Green-Sun

It is my turn to use this season's favorite color trend, the minty green!
I love that color, it just goes with everything.
I guess I love it more with electric blue and pink tones.
Which ones are favorite combos?

Turkiye'de kara kis devam ederken, Turkiye'den uc enlem daha kuzeyde olan Pavia'da gun icinde 20 dereyece cikiyor olmasi cok ilginc olsa da, isin o boyutuna girmeden, guzel havanin tadini cikarmaya bakiyoruz. 
Fotograflar hafta sonundan, hava 16 derecelerde iken. Bugunse en yuksek sicaklik 21 derece olmasina ragmen, grili mavili bir gokyuzumuz var. Havanin sicak olmasi bile yetiyor ama;)

Biraz da su arkamdaki Ticino nehrinden konussam, tam havadan sudan bir post yazmis olacagim sanirim;p

Havanin guzel olmasiyla, ise bisikletle gidip gelmeye basladik, ne cok mutlu oldugumu tahmin edebilirsiniz;)
Ayrica evimden 30 sn icinde ulasabildigim yurt spor saloncuguna da gitmeye basladim. Gogus altindan itibaren baslayan sorunlu bolgelerle vedalasmak istiyorum. 
Simdi bir sorum var: Sizce ise giderken yaptigim bisiklet egzersizini spor programima katmaliyim? Gidis gelis 9 km oldugunu belirteyim;)
Spor salonunda bisiklet cevirmekten kurtulmaya calistigim belli olmadi di mi:P










Gidip yemegimi yiyeyim ben, spor hakkinda yazmak aciktirdi beni;)



17 comments:

  1. Sevgi beni yanına alsana.
    Fotoğrafını filan çekerim, sporda sana arkadaş olurum:)
    Ankara o kadar kış kii, o kadar sıkıcı kii:(((

    ReplyDelete
  2. annem çok tatlı olmuşun ya :) Bu renkler daha doğrusu herşey sana çok yakışıyor tatlım biliyormusun :)
    Havayı inanılmaz kıskandım şuanda ben İzmirde donuyorum ve bu durumdan hiç hoşlaşmıyorum:( Ama benim içinde sıcak havanmın tadını çıkar:)
    ) km hergün gidip gelmek inanılmaz seni tebrik ederim ama istemediğin kasdlara sahip olma ihtimali var bunu göz önünde tut derim ayrıca fazlalık dediklerini göremedim nerde onlar :)

    begumyagci.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. sevgiiii bayıldım bu renklere ! çok fena yakışmış ;)
    biraz da buraya yollayın o güneşten noluuur.. =(

    ReplyDelete
  4. ben maviyi çok severim ama bu parlament mavisi yok muu bayılırım:) mint yeşiliyle de süper uyumlu olmuş:) renkler harika, içim açıldı yine:) seviyorum blogunu ve seni:)

    ReplyDelete
  5. fıstık yeşili çorap süper olurdu.

    ReplyDelete
  6. O güneş mi sanırım o . Görmeyeli çok oldu çıkaramadım :p Ne kadar da hoş olmuşsun yine! Bu tarz etekler sana çook yakışıyor!

    ReplyDelete
  7. bence 100 gr bile fazlalığın yk cicim,harika olmuşsun bu arada

    ReplyDelete
  8. wooow:) Bu kara kışın ortasında Yıldızeli'ne bahar havası estiriyorsun kuzum! çoook cici olmuşşun beğendim:)

    ReplyDelete
  9. Bisiklet tabi ki spor sayılır

    kombine bayıldım

    Elbiseye bittim

    Sen bu elbise ile mi bisiklete biniyorsun? hıı hııı

    Botlar nerden

    Şimdilik bu kadar cicim

    ReplyDelete
  10. Heheh bence spordan sayılır :) 9km az değil yahu ;)
    Yeşille maviyi oldum olası severim çok sevimli görünüyorsun :)

    ReplyDelete
  11. Sevgicim, aynen burasi da oyle ben hala soktayim gecen kis kardan bikmisken hic yaz gelmeyecegini sanarken -15 lerle tanismisken bu kis daha kis gelmedi ne zaman gelecek derken direk bahar gelecek sanirim cok mutluyum :) ama bu kisda Turkiye fena durumda.

    Maviyle yesil o kadar tatli olmus kiii birde kelebekli yuzuge bayildim ;)

    ReplyDelete
  12. böööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö :( :( Walla Sevgicim senden daha çok etraftaki güneş yansımalarına baktım fotolarda .. Buralar fena yaaaa :( Bi el atta Bize Güneşi Yolla Şekerim :)

    ReplyDelete
  13. sen nispet yapmaya devam et bakalım, burda yazın havalar pişirirken sen orda donmaya başlayınca görüşelim :P esas o zaman görceksin nispeti heheeh:))
    bu arada o renklerin güzelligi nedir öyle yaaa ^,^

    ReplyDelete
  14. içim acıldı sevgıııııı :) enerjını kıyafetlere de yansıtmıssın :)

    ReplyDelete
  15. @Funda, gel diyorum ben sana;) Hic bir sey yapmasan bile gel;)

    @Begum'cum, cok tatli yaziyorsun ya;)
    Cok tesekkur ederim yorumun icin;*
    Istenmeyen kaslar derken alt bacak kaslarini diyorsun sanirim, hep var bende onlar canim;/

    @Alice'cim, klonlayip gonderecegim gunesi size;)
    Cok tesekkur ederim sirin beybikus;*

    @HayatGuzel'im, ben de seni seviyorum bebek, icten, sicacik yorumlarinla. Cok tesekkur ediyor, opuyorum seni;*

    @Adsiz, ben boyle daha cok sevdim.

    @BonBon'cum,;)) Gunes o evet;)
    Cok tesekkurler tatlim;*

    @Bakteri, 100gr degil, bi 20 kati fazlam var;)) Cok tesekkur ederim;)

    @AblaKardes'im, ya ben yerim seni, gelip o guzel yanaklarindan isirmak istiyorum;* Canimsin benim<3

    @Bilge'cim;
    - Oh cok sagol, kurtuldum egzersizden:P
    - Hihi tesekkurler;)
    - Etek ayri, iclik ayri onlar ablasi;)
    - Efet canim, ama onlemimi aliyorum merak etme;)
    - Bershka'dan;)
    Tesekkur ediyorum canim;*

    @Shopaholic, aslinda 4.5*2;) Ust uste yapmayinca sayilmiyormus gibi hissediyorum:D
    Cok tesekkur ederim^_^

    @NewYorkTurca, di mi canim ya, kistan pirt diye cikip bahara gecis yaptik:) Aman nazar degmesin;)
    Cok tesekkurler tatlim, opuyorum seni;*

    @Zeyneep, o bir aglama sesimi?;))
    Kuzum aglama, gunesi oraya gonderiyoruz, buranin sicakligi dusuyor biraz:D

    @MinikKus'um, nispet demeyelim lutfen:D (Ne diyecegimizi bulamadim ama:P) Ya hem niye orada yazken burada kis olsun ki! Olmaz di mi;)
    Seviyoruz o renkleri;)

    @Grace bebek, gece gece icini acmisim ne mutlu bana. Opucukler sana;*

    ReplyDelete
  16. amanın ben yorum bırakmayalı
    header degğişmiş
    cok klass elegant sade ve sık olmus
    severım bılırsın :)

    şu güneşi sen mı buraya gonderırsın bizmi gelelm yanına
    en iyisi ben geliyim geliyim :D

    bu mavi tonu sana cok cok cok yakısıyo
    bir sey sorucak
    o ceket idirimde aldıgın kırmızı kemerlı ceket değil mi?

    ReplyDelete
  17. KovaKadini'm, evet header'im bahar havasina girdi;) Cok tesekkur ederiz;)
    Gunesi gondermiyorum iste, siz gelin hadi^*^
    Evet dikkatli kuzum, o indirimlerden aldigim siyah ceketim;)

    ReplyDelete

I♥Comments!