Saturday, February 4, 2012

3Blogger3Post

1.post burada
2. post burada

Dahasi burada;)

Bu Ankara seyahati benim icin cok verimli gecti. 
Hayatimda guzel bir yer kaplayan blogum sayesinde tanidigim blogger'larla yuzyuze gorusebildigim super bir kis gezisi oldu.

Iste karsinizda MinikKus Asiye, MyLifebook Funda ve LaVieEnRose Sevgi!


Iki kez, ogle aralarina misafir oldugum bu iki super hatunla, dolu dolu bir kac saat gecirdim!
Her iki gun sonunda da oyle cok gulmus, konusmus olmaliyim ki, kisa sureli cene agrilari yasadim:P

Onlarin usluplarini ayri, gardroplarini ayri, fotograflarini ayri seviyorum zaten!
Simdi de tadindan yenmez sohbetleri, neseleri, sicakliklari katildi.
Sevdim ben onlari


Funda'cigimin bir blog post'undan dolayi kendisinden azicik korkuyordum ama yanlis alarmmis!
3u1 aradanin sekeri O! Sekeri hic kullanmasa da, sari seker iste;)
Ha bi de ses tonu cok etkileyici benden soylemesi;)

MinikKus gercek bir kus;) Civil civil civildiyor! 
Anlatiyor, anlattiriyor, daldan dala ucuruyor;)
Ha bi de gozleri oyle boyle guzel degil! Isil isil, cin gibi bakiyor her daim;)


Bi kere ogle aralari daha uzun olmali! 

Uzatmalarla bile konusmaya, gulmeye, foto cekmeye doyamadim, doyamadik!


Bakmayin fotograflarin siyah beyazligina! 
Varsin onlar oyle olsun, rengarengiz ki biz zaten;)








Bir kere daha bir araya gelirsek, HAYAT disinda baskalarini da poz vermeyi ogrenecegim, az kaldi;)

Bu sahane fotograflar icin her ikisine de kocaman tesekkurler;*



17 comments:

  1. çok mutlu fotoğraflar.
    çok hoşsunuz kızlar :)
    sevgiler
    http://habinos.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. uclu fotografınıza bayıldım bayıldım o sarı coraplar falan nesenız bırkere hıc bıtmesın :)

    ReplyDelete
  3. Güzel gülen güzel insan ne yazmışın:)))
    Bi dahaki buluşma İtalya'da olsun, bizi gezdir, yedir, içir istiyorum. İstemek bedava diye duydum:)
    Tekrar öperim, bu güzel ziyaretler için teşekkür ederim:)

    ReplyDelete
  4. çok kıskanılacak siyah beyaz kareler . hakikaten gülücük bereketi bol olan günler oldu gerçekten

    ReplyDelete
  5. Canım ne güzel bir gün olmuş yine. Keyifli bir gün gecmis:)

    ReplyDelete
  6. çok tatlısınız ya gülüşleriniz çok içten :D siyah beyaz fotolar özellikle çok beğendim...

    ReplyDelete
  7. oyyy tatlı kuşum benim, bilakis ben teşekkür ederim. fundaya katılıyorum, bidahaki görüşmemiz italyada olsun ve sen bizi kusana kadar gezdir emi ^__^
    sevdim seni sevgi:) belki de yarın görüşürüz kimbilir :P

    ReplyDelete
  8. sevgicimmm
    kalbımızın blogerı
    ankarayı feth ettiğin gibi bizi de feth ediyosun
    blogerların gozdesı oldun paylasamıyoruz seni
    hepiniz sahanesınız
    sevıyorrum blogger hatunlarımı
    ortak bir payda da bulustugun
    daha once hıc tanımadıgın ınsanlarla bir araya gelıp bu kdrr guzel gelenmek nsl bi seydır

    kalpten kalbe giden yol diye bı laf vardır ya
    gizlidir gorunmez
    sarkı sözumuydu yoksa :)
    her neyse
    o bu eminim
    seviyorum seni

    ReplyDelete
  9. SvG'cim çok sevdiğim blogger'ları bir arada görmek başlı başına bir mutluluk sebebi :) hepiniz çok güzelsiniz, her iki buluşmada da minik kuş ile nasıl uyumlu giyinmişsiniz heheh (önce kazak sonra, bordo ve koyu yeşil uyumu) :)) keşke orada olsam ve o kısa da olsa keyfi karelerden okunan öğle arasına yetişsem dedim postu özenle incelerken :))) en kısa zamanda bir araya gelmek dileğiyle tatlım, öpüyorum kocaman :)

    ReplyDelete
  10. ne kada rgüzel gülmüşsünüz seni çoks eviyorum zaten bun bilmen gerek beynin ruhun herşeyin ayrı güzel..ve nekadar zarifsin yorumunu okuyunca çk mutlu odum çk a utandım seni çokca öperim belki diğer ziyaretinde güneşli bir havada limonatalarımızı içeren sana kocaman sarılırım tabi sende bana!

    ReplyDelete
  11. fotoğraflar çok kalite çekenin ellerine sağlık. belli ki çok keyifli sayende 2 bloger daha öğrendim ;)

    http://trendsum.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. hepiniz çok tatlısınız. Umarım bir gün biz de yüz yüze tanışma fırsatı bulabiliriz. :)

    ReplyDelete
  13. Ben geldim ^_^

    Sevgi'cim keyifli,bulusmali,eglenceli gunlerin bol olsun,TR'de misin halen?

    Optum cok ^*^

    ReplyDelete
  14. çok tatlısınız ve de çok şıksınız:)

    ReplyDelete
  15. @Habinos, cok cok cok tesekkur ederim, her birimiz icin;)

    @Grace bebek, nese’miz’ hic bitmesin;)

    @Funda’cim, ben geldim, bekliyorum sizi, ciddi ciddi;)) Ben tesekkur ediyorum, iki guzel ogle aranizi benimle paylastiginiz icin. Opuyorum seni guzellik;*

    @Elif’cim, kiskandirmak degil de seni gulumsettiysek, ne guzel, ne mutlu bize;)

    @Lulu’cum, cok keyifli cook;)

    @Hamide’cim, cok tesekkur ederiz, icten yorumun icin;)

    @Minikkus’um, her ikinizi de ben tesekkur ederim, tadina doyulmaz iki ogle arasi icin. Cok sevdim ben sizi be! Bi gelin, ayaklarimiz patlayana kadar gezeriz;)

    @KovaKadini’m, canimsin<3 Cok fena simardim biliyorsun;)) Ayni paydada bulustugumuz icin, buradan tanidigim seni, gercekte de tanidigim ve daha da cok sevdigim icin cok mutluyum! Seviyorum seni;*

    @BeTwinUs, canim benim cok haklisin; bu post’a, fotograflara bakmak benim hala bir mutluluk sebebim;)
    Hehe, hic oyle bakmamistim; demek ki MinikKus’umla telepatik bir anlasma yapmisiz;)) Umarim bir gun seni de bir ogle aranda yakalarim canim! Kocaman opuyorum;*

    @Reyhan’im ya, o olamadi ya bi turlu;( Gelecek bi sefer olacak elbet;)

    @CocoJelly’im, dunya guzeli, sempatigi;) Sicakligini nasil da hissettirmissin! Kocaman opucukler gonderiyorum sana bebek;*

    @Trendsum, ayh cok tesekkur ederiz, guzel kizlarimin, makineleri de, pozlari da guzel;)

    @Natalie, thanks a lot!

    @Sj’cim bir Italya gezinde haberim olsun, belki gorusuruz iste o zaman;)

    @FerahFeza’m, seni kocaman opuyorum:* Detaylari biliyorsun artik;)

    @LuzumsuzIslerUzmani, tesekkur ederiz;)

    ReplyDelete

I♥Comments!