Sunday, January 22, 2012

Snow in Pavia

The first snowy day in Pavia...
It is so perfect to have a romantic walk, to take photos. It worths to get some chilly;)
The next photo shoot will be from Ankara, more snowy days;)

Yine kurkcu dukkanimizda, Ankara'mizdayiz.
Yilan hikayesine donen Italya calisma vizemi alabilmek icin... 
Daha biri sonuclanmadan, digerine basvuracagim; Ingiltere vizesine. Turk pasaportu tasiyor olmak ne zor!

Pavia'dan gelmeden hemen once yilin ilk karini gormus olduk. 
Bizim evimizin de oldugu tarihi merkezde hic kar yokken, 5 km mesafedeki kampus kara burunmustu.
Evden ise gidip bu suprizle karsilasmak pek hos oldu;)
Kar yeni yagmis oldugundan, hava yumusakti. Biraz ususek de romantik bir yuruyuse, guzel fotograflara degdi;) 








Simdi sira Ankara'nin karli gunlerinde;)


(Bir DIY haftasi yapmaya niyetlenmistim ama araya bu gezi girince bazi aksamalar oldu. Belki Ankara'dan tamamlarim;))



27 comments:

  1. harika fotolar çok beendim...cıvıl cıvıl^^

    ReplyDelete
  2. ne guzel fotograflar oyle :)
    elbisen cok cok guzel, rengarenk olmusun yine:)
    sevgiler!

    Gercekten turkiyeden vize almak baya ugrastiriyor, degil mi?
    ALlahtan bizde oyle bi sorun yok, heryere gidebiliyoruz :)

    ReplyDelete
  3. valla ankarada karşılaşacağın manzara hiç farklı olmayacak canımcım,soğuktan kardan hiçbişey yapamıyoruz :)

    ReplyDelete
  4. ne güzel keske burayada yagsa hic kar göremedim bu sene :( bu arada kolyen cok güzel bendede aynisi var :)

    Mein Blog/Blogum

    ReplyDelete
  5. Canım benim çok tatlı çıkmıssın karlar arasında:))diz altı çorapları normal çorapla giymene bayıldım ayrıca şıklık yaratmıssın:)

    Çok öptüm. Sevgiler...

    ReplyDelete
  6. Karların içinde rengarenk, cıvıl cıvıl ne güzel olmuşsun beybikuşum ^^

    ReplyDelete
  7. Türkiye'ye hoşgeldin canım. Safranbolu'dan taşındım. İstanbuldayım buraya gelirsen görüşebiliriz.

    ReplyDelete
  8. karlar içinde çok şeker görünüyosun tam bir kar prensesi :) ama pavia'ya da yakışırmış kar, manzara muhteşem, umarım vize işini halledebilirsin cnm..

    ReplyDelete
  9. nice color:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. ayy o sokaklar karla nasıl da güzel. sen yne cok sıksın..

    ReplyDelete
  11. bu havada ne güzel bi kombin böyle rengarenk ... Ben neden böyle olamıyorum karlı havada:(

    ReplyDelete
  12. elınde yıne torbalar gozumden kacmadı degıl :)sevıyorum bole kısa bınaları koskoca bınaya kısa dedım ya :) ayakkabının tarzına coraplarının kremlıgıne bacaklarının dızustu corapları tasıyabılecek kadar guzellıgıne bıttım dogrusu :)

    ReplyDelete
  13. bembeyaz karlar üzerindeki beyazımsı krem adımlı kadın! attığın adımlar, romantik yürüyüşün kadar keyifli bir yola götürsün seni,vizende sorun da olmasın artıkınn sevgiler

    ReplyDelete
  14. manzara harika, kombin harika, süpersin tatlımm

    ReplyDelete
  15. şeker kız candy olmuş biri sanırım aman üşütme kuzum hava leş burada da enişteye de selam .))

    ReplyDelete
  16. @Valki, tesekkurler Valki'cim;)

    @Kucuk Seyler, hihi tesekkurler tatlim, renkli elbiseleri cok seviyorum kisin.
    Ya evet, burokrasi bize isliyor hep:(

    @Ozge'cim, Ankara'dayim zaten. Kar, buz her sey var burada:)

    @Guzelgul, Aaa siz de mi kara hasret olanlardansiniz:)
    Sevimli bi kolyemiz var di mi?

    @Ayca'cim pek cok tesekkur ederim, sevmene sevindim:) Opuyorum seni guzellik:*

    @J.D., fon beyaz olunca her renk guzel gidiyor beybikus;)

    @Hande, hos bulduk bebek;)

    @Serpil'cim hos bulduk canim. Demek sehir degistirdin. Istanbul'da bi kapim daha oldu;)
    Opuyorum canim:*


    @Cecilia'cim cok tesekkur ediyorum, pek guzel iltifatlarin icin:) Umarim sorunsuz hallederim canim:)

    @Evie, thank you:)

    @Aysun'cum cok tesekkur ediyorum:) Burada altyapi problemi olmadigindan karin keyfi cikiyor:)

    @StylishTricks, Cok tesekkurler canim:) Sen de giyebilirsin ki, niye giyemeyesin:)

    @Grace, Yavrukus isten donus halim o:D Heheyt bacaklarimi begenen bebeksin, birakmam pesini:p

    @Serap'cim cok tatlisin, cok hosuma gitti yazdiklarin, mutlu oldum:) Tesekkur ederim:*

    @Sj'cim cok tesekkur ederim:)

    @Eda kuzum merak etme, Pavia pek iyiydi. Gerci Ankara'dayim simdi:| Hihi seviyoruz seni Ediciim:*

    ReplyDelete
  17. Ayakkabilarini cok begendim tatlim!
    Vize, calisma izni vs cok sinir bozucu oluyor bende biliyorum, insallah bir an önce problemsiz alabilirsin hepsini : )

    ReplyDelete
  18. Dikkat et kendine üşütme sakın:)

    Fotoğraflar çok hoş , kolyeni de çok sevdim:)

    ReplyDelete
  19. Renkler icinde cok cici olmussun Sevgi'cim,rengarenk ne guzel <3
    Dedim hirkayla usumedi mi :) Ama montun varmis sonra gordum :)
    Kar daha gormedik biz de buralarda,ben kar delisi,beklemedeyim :)
    Arada derede memleketi gormus olacaksin yeniden,tadini cikar derim,opuyorum cok ^*^

    ReplyDelete
  20. hehehee tazecik kar ve pıtırcık Sevgi .
    Çiçek gibi açmışsın doğrusu :)
    Gel gelde kar ı burda görde boğazımıza kadar kar iliklerimize kadar don bildiğin dehşet soğuk . ahhh aşamadığımız vize sorunu
    pabuların ve çorapların çok sempatikler :)

    ReplyDelete
  21. Çok güzel keşke istanbula da böyle yağsa. Çok sevimli çıkmışsın bütün fotolarla ben kışı çok severim bu post tam benlik olmuş:) Bu arada ben de blog düunyasına yeni katıldım bloğuma göz atmak isterseniz beklerim ;) Sevgiler

    http://www.trendsum.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. SvG'cim karın saf beyazlığını gördüğüm her kare mutlu ediyor beni, bir de o karelerde vintage bir prenses gibi soğuğa rağmen şık seni görünce bu mutluluk 2 katı oluyor tatlım :) minik çiçekli elbisenin üzerine taktığın kolyenin nostaljik dokusu, derken o hırkanın güzelim bordosu ve dirsek patchworkleri harika bir uyum oluşturmuş :) açık renk çorap üzerine diz boyu çorap kullanımı da çok hoş ilham verdi bana, hem karı anımsatan hem de kışın en güzel renklerini yansıtan bu kombini bayılarak inceledim canım :) en çok da o banka oturduğun kareyi sevdim karpostal gibi olmuş adeta :))

    ReplyDelete
  23. @Viva, tesekkurler tatlim;) Italya vizem sorunsuz hazir canim, darisi Ingiltere vizesine;)

    @InanirsakOlurBence, usutmem Seyma'cim merak etme;)
    Cok tesekkur ediyorum;)

    @FerahFeza'm, Pavia'da bi kac gunluk bi ayaz vardi, kar yaginca hava yumusacik olmustu. O halde 15 dk durabildim;) Beyaza renkler guzel oluyor di mi;)
    Kar yagacak mi bakalim size, beklemedeyiz;)
    Opuyorum canim benim;*

    @Elif'cim, hihi, talisin;)
    O bogaza kadar kari simdi Ankara'da bizzat yasiyorum canim. Turkiye soguk hava dalgasinin yayildigi nokta olacak herhalde!

    @Trendsum, dilegin kabul oldu sanirim, Istanbul'un da kari var artik;)
    Cok tesekkur ediyorum;) Hos geldin bloguma, ben de iade-i ziyaret yapacagim;)
    Sevgiler;)

    @BeTwinUs, canim;) Vintage prenses yakistirmasi oyle hosuma gitti ki! O donemleri cok sevdigini bildigim icin, ayri bir mutluluk duydum<3
    Ah sana ilham verdiysem ne mutlu bana, senden aldigin onlarca ilhama karsilik olsun;)
    Cok tesekkur ediyor, opuyorum seni;*

    ReplyDelete
  24. dünya şirini :) saç modeli kendine en yakışan blogger seçiyorum seni şu an ayrıca :)

    ReplyDelete
  25. Bayıldım fotoğraflara,kar manzarası kombininle uyum içinde canım!!:))))

    ReplyDelete
  26. @Laci'cim simartmis misin acaba beni;) Kocaman opeyim seni;*

    @Melis'cim cok tesekkur ederim;)

    ReplyDelete

I♥Comments!