Wednesday, January 4, 2012

Shoes/New in

Last purchase from ASOS with a great deal!
One of the items from the NY's wishlist is done:)
I am waiting for tomorrow, the winter sale for Italy!


Bir suursuzluk animda (gecenin 2sinde) alinan ASOS ayakkabilarim 10 gunde elime ulasti. Italya'da karsisina cikan her turlu engele ragmen! Neden oldugunu birazdan anlatacagim.

Bu ayakkabinin siyahini alacagim desem de (ihtiyactan dolayi), kahverengisini daha cok begenmistim. %20'lik indirimim de varken kacirmadim, aldim! 
Iyi ki de almisim. ASOS'tan aldigim 3. ayakkabi, hep 5 (38) aliyorum, sansima hep iyi ve rahat oluyor. 
Puskullu, vintage hallerini yerim onun;)



Gelelim Italya'da online alisveris maceralarima...
6 Aralik'ta yine gozumun dondugu saatlerden birinde, NewLook'tan 3 ayakkabi aldim. Su asagida guzelleri:(
Bileklen baglamalara, yilan ya da leopar desenine, platforma hasta oldugum oradan da belli oluyor mu?
Ah ozellikle su en soldaki ve sagdaki icin cok guzel hayallerim vardi!
En soldaki annecigimin genclik ayakkabilarindan birine benziyordu ustelik:(

These are the shoes form NewLook that could never be mine:(
I ordered them in the 1st week of December, I don't know why but they could never arrive!
NewLook apologized for inconvenience and told to refund my money. 
But I wanted them so badly!


Bir hafta icinde gelmesi gereken kargoya ben 2 hafta tanidim. Ama yok elime ulasmadi! Gumruge takildigina dair bir bildirim de gelmedi. 
Her gun 'benim hala umudum vaar' diye sarki soyleyerek uyaniyorum ama gunun sonunda dudagimi buzup oturuyorum. 
Ama o sarkiyi da soylemiyorum artik cunku sevgili NewLook ozur dileyerek, kargoyu takip edemediklerini ve parami iade edeceklerini soyledi:(

Neyse bu kadar sizlanmak yeter! Demek ki bu ayakkabilar bana gore degilmis!
Sansimi yarin baslayan ve 60 gun surecek Italya indirimlerinde deneyecegim:))
Alisveris nedeniyle bi blog bi kac gun kapali olabilir:P







15 comments:

  1. numarasını tam denk getirebilmişsin ne güzel :)
    güle güle kullan canım :)

    ReplyDelete
  2. güle güle kullan cnm. bende bu ara Asos civarında fazla dolaşmaya başladım:)))

    ReplyDelete
  3. Orada olmak isterdim!! Güle güle kullan canım çoook beğendim ayakkabılarını ^.^

    ReplyDelete
  4. kahverengisini ben de daha çok beğenmiştim canım en iyisini yapmışsın güle güle giy ! =)

    ReplyDelete
  5. gelmemelerine üzüldüm :( ama olsun sanirim bu indirimlerde suan okadar ayakkabilar varki, kesinlikle güzel birsey bulursun bunlarin yerine :)

    Mein Blog/Blogum

    ReplyDelete
  6. senle aynı zamanda istesem demekki benimki de gelecekmiş uleynnn.. çok güzeller bebekim, umarım ayakların da aynı şeyi söylüyodur botların içindeyken:)
    diğer üçlüye de üzüldüm:( aman olsun, newlookta daha cok anne papisi varki, biri olmaz öbürküsü olur hihi:)

    ReplyDelete
  7. Kahverengiler supermis,ben ihtiyac di$i almadigimdan,siyahini istemistim,numarasi kalmamis :) Cok cok ucuza inmisti bu kahveler,halen duruyor sanirim,cok guzellermis Sevgi'cim,yakismis.
    Digerlerine gelirsek; ne zaman NewLook'ta ayakkabi denesem memnun kalmiyorum,kesinlikle almiyorum.Bi kere rahatsizlar.Ozellikle boyle ince topuklulari bakmadan almak cesaret i$i Sevgi'cim...Kismette yokmuslar dimi? Bak $oyle yapalim.Eger store'da kalmissa,senin icin denerim,rahat mi degiller mi diye,ona gore pisman da olmazsin belki :) Ama fikrim,baya rahatsiz olduklarindan yana :)
    3. olan leoparli favorim :)
    Sen oradaki indirimlere bak tatlimcim,rahat rahat dene,giy cikar...Nette rastladigin pembis ayakkabi olursa da bana yolla linkini :)))

    Optum ^*^

    ReplyDelete
  8. canım ya çok güzeller ben çok beğendim iyi günlerde giy...

    ReplyDelete
  9. canım botlarını güle güle kullan ayakkabılar içinde üzülme çok güzeller ama eminim sen daha da güzellerini bulursun:)

    ReplyDelete
  10. Çok hoşsın yahuu
    Yalnız adresine ulaşmayanlarda fenaymış hani
    çookk büyük özür dilemelilermiş senden
    yeni botlarında çok hoş
    Sana iyi çılgınlıklar :D

    ReplyDelete
  11. püsküllü bottan ben de aldım, biraz çirkin geldi ama o kadar uygun ki fiyatı olsun dedim içimden :)

    ReplyDelete
  12. Aaa bundan bende alcaktım, sonradan vazgeçtim neden olduğunu hatırlamıyorum ama :D Güle güle kullan kuzum :)

    ReplyDelete
  13. @Ssdesignbutik, evet canim, ASOS’la ayakkabi konusunda anlasiyoruz;) Cok tesekkur ederim;)

    @SWL, sagol tatlim;) Hihi ben her gun en az bir kez ASOS’u ziyaret etmezsem isim rast gitmiyor:P

    @BonBon’cum, cook tesekkur ederim;)

    @Alice’cim, eveet senden destek aldim alirken;) Cok tesekkurler canimcim;*

    @Guzelgul, evet haklisin tatlim, indirimler olmasa kendimi avutamazdim;)

    @Minikkus’um, Turkiye’ye gidiyor, buraya gelmiyor yahu! Turkiye’ye gondertecegim artik:P Ayaklarim da cok mutlular yeni kaplariyla;) Tesekkurler ablasi:P

    @CocuklarlaModa/YerdenUzak’cim, cok tesekkur ederim;)

    @FerahFeza’m, ihtiyac disi aldim ama kahverengisini daha cok begenmistim, napayim;)
    Minik ayaksin sen, kalmaz ki numarasi;)
    Senden bu geri donusu aldigim iyi oldu. Ama yine de bakmadan duramiyorum, cok guzel seyler var be tatlim! Ben gozu karayim bu konuda biliyorsun;)
    Pembis ayakkabi benim de arayisimda;) Bulan gondersin:P
    Opuyorum kuzum;*

    @PinarCetin, hos geldin bloguma;)
    Cok tesekkur ederim!

    @Hamide’cim, cok tesekkur ediyorum;)

    @Cemre, cok tesekkur ederim, henuz bulamadim ama elbet bulurum;)

    @Elif’cim, biraz ozur dilediler iste;) Ne yapalim kismet degilmis;)
    Cok tesekkur ederim canim, cilgin gunlere!:P

    @Allegra’nde, hadi ya! Ben de ayilip, bayiliyorum, rengine, puskullerine falan:D

    @J.D, oo bot kardesligi kuracakmisiz burada az kalsin;) Sagol beybikus’um;*

    ReplyDelete

I♥Comments!