Friday, January 13, 2012

Same Jacket, Different Outfit

Same jacket with other accompanies;)
When I buy something new, if I have no idea how to combine, I just do some trial&errors. 
It helps a lot to figure out how to wear it mostly.
First I tried it with lighter colors, now with darker colors.
I guess I like that type of jackets together with mini skirts or dresses or maybe with shorts.
How would you?

Eger bir parcayi belli bir kombin olusturmak icin almadiysam, aldiktan sonra cesitli denemeler yapip, en guzel ne ile gider tespit etmeye calisiyorum.
Bu aralar numunemiz bu ceket. Ilk olarak acik renklilerle kullandim, bu kez koyu renklilerle. 
Her ikisinde de mini etekle giydim. 
Sanirim bu tip ceketleri etek ya da elbise ile kullanmayi seviyorum. 
Belki sortla da olabilir. Ama pantolonla giydigimde bana yakismadigini dusunuyorum.
Siz ne dersiniz, nasil kombinlerdiniz?

Bu coraplari da bu ceketle ayni renk oldugunu dusunerek almistim ama yanilmisim! Biri maviye donuk, digeri yesil.
Sonra fark ettim ki, kolyemin renkleriyle cok uyumlular:)












Simdiden guzel bir haftasonu diliyorum!
Bu haftasonu burasi yeni DIY'larla dolup tasacak:)





22 comments:

  1. Yesil küpe saclarina süper gitmis ve ayakkabilarini cok begendim tatlim! : )

    ReplyDelete
  2. seviyorum senin mini etekli halini renkli halini pıtırcık halini :)

    ReplyDelete
  3. ben de bilekliklere bayıldım, aksesuarların her daim çok orijinal yaa :) çok çok sevgiler, gülücükler :)))

    ReplyDelete
  4. sanada iyi hafta sonlari canim sabirsizlikla bekliyorum diylerini :))

    Mein Blog/Blogum

    ReplyDelete
  5. Kombinine de takılarına da(özellikle bileklikler:)) bayıldım!

    ReplyDelete
  6. blazer etek kombini harika olmus, sanada cok yakismis:) kolyeni cok sevdim!
    Mutlu bir haftasonu olmasi dilegyle

    ReplyDelete
  7. Ayy yildizli etegin ne kadar tatli Sevgicim ^^

    ReplyDelete
  8. etek yakısıyor bunu soyleyecegım ıkı gunlugune eger kı ısten fırsat bulabılırsem subat bası mılan genovaya gelıcegım ay sen neredeysın hemen bır bakıcam belkıde bızde ufak bır blogger top yaparız :)

    ReplyDelete
  9. mutlu haftasonları tatlım :)

    ReplyDelete
  10. renk süper !

    http://rainbowgatherer.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Sevgi'cim etekle de hos olmus,benim tercihim pantolon olurdu,hem ben sana yakistiriyorum da ♥

    Mekanla da uymus giydiklerin,her parcayi ayri begendim ben ♥

    ReplyDelete
  12. cute photos! your necklace is gorgeous x

    luna
    lunaoffduty.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. çok güzel kombin olmuş, kış mevsiminde, yaz ve mavi gökyüzü esintileri taşıyor:)

    ReplyDelete
  14. Pantolonda sana yakışıyor kendine haksızlık etme. Çok güzel incecik bacakların var. Kombinin çok hoş olmuş renkler süper uyumlu. Önü püsküllü ayakkabıları pek sevmem ama nedense sende neyi görsem beğeniyorum. Şeytan tüyü var sende kendini sevdiriyosun :) Yanlız etek ve bluzundan birini düz renk tercih etseydin süper süper olurdu :)

    ReplyDelete
  15. bilekliklere ve eyıldızlı eteğe bayıldıııım^^...çok şirin kombinler yapıosun ihihi^^

    ReplyDelete
  16. Kolye sayesinde kombin o kadar güzel olmuş ki anlatamam! Harika bir seçim :)

    ReplyDelete
  17. Bu şekilde de çok şık bir kombin olmuş .. Ama ben bu tar ceketleri dar paça bir pantolon ve topuklu cicişlerle kombinlemeyi seviyorumm..

    Buarada etek çok çok şeker :)

    ReplyDelete
  18. @Viva'cim, cok tesekkur ediyorum;) Yesil kupelerimi nasil da farkettin;)

    @Elif'cim, hihi ben de seni, sevimli yorumlarini seviyorum;) Tesekkurler canim;)

    @Maya'cim, boyle dusunmene cok sevindim;) Cok tesekkur ediyorum, sevgiler;)

    @Guzelgul, DIY'lar basladi canim, haftasonu cogunu yayinlayamasam da;)

    @Hilal'cim, cok tesekkur ederim! Bilekliklerimi ben de pek seviyorum;)

    @KucukSeyler, cok tesekkur ederim tatlim;)

    @UnPeuDeTenue, ben de cok cok seviyorum etegimi canim, cok tesekkur ederim;)

    @Grace, hihi bulusacagiz bence;)
    Tesekkurler bebek;*

    @Tubitos, mutlu haftalar canim;)

    @RainbowGatherer, cok tesekkur ederim;)

    @FerahFeza'm, ne kadar seyrek pantolon giyiyorum di mi;) Senin icin giyeyim bir daha ki sefere;)
    Mekanimiz kampustu bu sefer;)
    Her seyi begenmene sevindim canimcim, opuyorum seni kocaman;*

    @Luna, thanks a lot!

    @Modagrafya, cok tesekkur ederim;) Pek kis gunu gibi degil buralar;)

    @Serpil'cim, cok tesekkur ediyorum guzel yorumlarin icin, cok mutlu oluyorum okuyunca;)
    Bacaklarim biraz fazla inceler be canim;)
    Ama bu botlar cici ve sevilesi di mi;)
    Aslinda desenleri karistirayim demistim ama bir de duz renkle giyerim senin icin;)
    Opuyorum tatlim;*

    @Valki'cim, sen de cok sirin yorumlar yapiyorsun;) Cok tesekkur ederim^_^

    @Shopaholic, o zaman bu kolye 'statement necklace' kategorisinde olsun;) Cok tesekkurler;)

    @UcKadinUcModa, cok tesekkur ederim canim;) Sanirim yeri geldiginde ben de oyle kombinlemek durumunda kalacagim;)

    ReplyDelete
  19. ceket şahane bilekliklere bayım bayım bayıldım =)

    ReplyDelete
  20. Rococosh'cum cok tesekkur ediyorum;*

    ReplyDelete
  21. SvG'cim bence sana skinny ve pumplar ile de çok yakışır bu ceket ama mini yıldızlı etek ve çizgili bluz ile zaten çok çok güzel olmuş :) kolyenin renkleri hem ceket hem de çorap bire bir uymuş nereden buluyorsun böyle tamamlayıcı parçaları harika olmuş canım benim! :)) bir de o çoklu bilekliklere bayıldım bu aralar en sevdiğim şey üst üste bileklikler, yeşil kırmızı kontrastı ve birçok sembolün bir arada olması çok çok güzel ve anlamlı olmuş tatlım :))

    ReplyDelete

I♥Comments!