Tuesday, January 3, 2012

Pisa Tower

On the way to home from Florence, we had another quick plan as stopping by Pisa!
This is our 3rd time in Pisa however Pisa is not one of my favorite cities! It just have the leaning Pisa Tower and the Duomo area.
The only fun is to have ridiculous poses with Pisa Tower to post on facebook:P 
Of course I also had! Here it is>>>> I guess it is one of the best:P

Dun kaldigimiz yerden devam ediyoruz. Nerede kalmistik ki;))
2012'nin ilk saatlerini Floransa sokaklarinda gecirdikten sonra, sabaha karsi otele donduk/donmusuz, cunku ben bi guzel uyuyakaldim;) 
Azicik uyuyalim, ayaklarimiz, vucudumuz, kafamiz dinlensin dedik. 

Ve sonra asagidaki leziz ekmeklerle sabah kahvaltimizi yapip, sevgili Floransa'dan yine gelmek uzere ayrildik;)

Yilin ilk maillerini kontrol etmeden yola cikilmaz ki!

Ve Floransa'dan sonraki surpriz duragimiz;)
Arkadan goz kirpan Pisa kulesi ile Pisa'dayiz!

Esasen ben Pisa'yi sevemedim gitti! Bana gore sadece Pisa kulesi ve o alani var. Onun disinda bir numarasi yok! 

Bizim 3. gidisimiz. O yuzden, tuhaf hallere burunerek Pisa kulesi ile fotograf cekilmedik, yani ben cekilmedim:P
Ama eski bir post'umda odullu(!) bir pozum vardi;) Bakiniz>>>>




Ama goruyorsunuz ki, poz verenleri cekmek cok eglenceli;)

Biz de buna istinaden, komik pozlar verdik! Ozellikle 2. fotograf cok super oldu!;)








16 comments:

  1. sahsen ben bu kuleyi cok ilginc buluyorum ama cok merak ediyorum.Kesinlikle bu seneki italyada yapacagim uzun tatilimde görmeliyim.Cok güzel pozlar vermissiniz :)


    Mein Blog/Blogum

    ReplyDelete
  2. sormaya unuttum :) kuleye cikmak sanirim ücretlidir her yerde oldugu gibi :D belli bir saatleri varmi acaba?? ve fiyatini ögrenmek isterdim eger mümkünse


    Mein Blog/Blogum

    ReplyDelete
  3. poz verenler çok eğlenceliymiş gerçekten ! =) senin postların sayesinde bir gün italyaya gidersem hiç yabancılık çekmem sanırım sevgicimm =)

    ReplyDelete
  4. süper,çok eğlenceli,2012 de bizim de planlarımız arasında bir İtalya gezisi :)
    sevgiler,

    www.fido-land.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. aahahah hakkaten poz verenleri çekmek çok eglenceli:) biz de aynısını piramitlerde yapmıştık, herkes parmak ucunda tutmaya çalışıyodu ahahaah:))
    kuşum ne güzel geziyosun her yerleri, aferim size:)

    ReplyDelete
  6. PISA- thanks for sharing the wonderful photos.

    ReplyDelete
  7. yaaa çok şanslısın sevgiiii...
    italya ziyaret etmeyi en çok isteğim yer ama bu yaz da eşimin iş ve izin durumu nedeniyle pek mümkün görünmüyo gitmek:( kıskanıyorum seni!!!

    ReplyDelete
  8. Ben Pisa´ya gideli on sene olmus, ey gidi günler : ) Kareler cok hos tatlim!! : )

    ReplyDelete
  9. ahahaha çok güldüm yaaa :D süper resimler makineniz de maşallah o kadar güzel çekiyor ki pure bir görüntü veriyor bizlere...

    ReplyDelete
  10. Hehe,cok eglenceli gecmis,eski posta bakinca,sana kesinlikle kisa sac yakisiyor Sevgi'cim,hep bu boyda kalsin saclarin ^_^
    Makine farkini belli ediyor,ayna gibi fotolar :)
    Hava da ne guzelmis sansiniza...
    (burada berbat)

    Opuyorum tatlimcim ^*^

    ReplyDelete
  11. Bu fotolar cok eglenceli :-)) Sevgiler.

    ReplyDelete
  12. hahayyy fotoğraflar süper çok güldüm:)

    ReplyDelete
  13. @Guzelgul'cum, kule cidden ilginc! Tabi biz insaatciyiz daha da ilginc buluyoruz:D Kuleye cikmak ucretli tatlim, az da degil sanirim, kesin bilmiyorum ama. Sanirim muze saatleri gibidir cikma saatleri de:)
    Aa demek Italya'ya geleceksiniz, yollarimiz kesisir belki;)

    @Alice'cim, ya aslinda sonradan geldi aklimiza; poz verenleri cekerek cok guzel karelere yakalayabilirdik;)
    Hihi ben buradayken gelirsen, hic yabancilik cektirmem sana merak etme;)

    @FidoLand, hos geldin;)
    Planlariniz arasina Pisa'yi da koymak isteyeceginizden eminim;)
    Sevgiler;)

    @MinikKus'um, aferin bize di mi;)
    Ya sorma cok eglendik, hem cekerken, hem yaparken:D

    @Loveforfood, ah thanks for visiting my blog;)

    @HayatGuzel, ;))
    Ya kuzucum, bu sene olmazsa bi sonraki sene olur, di mi? Kiskanma, gel buraya;)

    @Viva'cim, 10 sene ha? Pisa kulesinde bir gelisme yok di mi:D

    @Hamide'cim, ay guzel gorunuyor demek kareler, cok tesekkurler canim;)

    @YerdenUzak/CocuklarlaModa'm, ay ne diyecegimi karistirdim:D
    Eglendirdik seni, ne mutlu;))

    @FerahFeza'm, demek sen de kisa sacimi sevenlerdensin kuzum;)
    Iki gezi arasinda ne cok fark var di mi?;)
    Opuyorum kuzucum;*

    @Seyyah, hos geldin bloguma;)
    Cok tesekkur ederim, sevgilerimle...

    @Cemre'cim, seni de eglendirdik demek:D

    ReplyDelete
  14. çok enerjik resimler bayıldımmmm :)

    ReplyDelete

I♥Comments!