Wednesday, January 25, 2012

ODTU'de

Here comes the first post from Ankara which looks very pretty under the snow;)
This place is the Science and Technology Museum in the campus of Middle East Technical University. 
This museum is composed of a couple of buildings which includes several objects from the early times of Turkey until now, for communication, transportation and daily life. 
I sadly admit that I have never been to this museum, however it is now in my urgent-to-do list:)


Ankara'dan ilk post!
Hem de en eglencelisinden;)

Ama dun yagan kardan sonra cekilmis fotograflar degil bunlar. Ankaralilar gokyuzunun renginden anlayacaktir;)

Mekani tanidik geldi mi acaba? Geldi di mi?
MyLifebook ve Minikkus'un sahane fotograflarinin mekani;) Ele gecirdim burayi! Kih kih:p
Ama pek oyle sayilmaz, ne de olsa ben de burali sayilirim;)

Burasi ODTU'nun Bilim ve Teknoloji Muzesi alani. 2003'te faaliyete gecen bu muze, bir kac ana yapidan olusuyor. 
Burada yer alan aciklamasi soyle: 

TBM (Toplum ve Bilim Merkezi) bünyesinde çalışan araştırmacılar tarafından tasarlanan ve Bilim ve Teknoloji Müzesi alanında sergilenen eğlenceli bilim deneyleri, şaşırtıcı ve heyecan uyandırıcı nitelikleriyle ziyaretçilerin odak noktası olmuştur. "Bilime Dokunun" ilkesinden hareketle tasarlanarak imal edilen deneyler, günlük yaşamda gözlemlediğimiz ancak çoğu zaman farkına varmadığımız birçok fiziksel ilke ve doğa olayını, eğlendirici düzenekler içerisinde ziyaretçilere ulaştırmaktadır.
Eğlenceli bilim deneylerinin yanısıra, çeşitli kurum ve kişiler tarafından bağışlanmış ve özellikle Türkiye'nin Cumhuriyet döneminden günümüze iletişim, ulaşım ve günlük yaşam tarihini gözler önüne seren nesneler ziyaretçilerin ilgisini çekmektedir. Ayrıca, çağlar boyu Anadolu topraklarında üretilen alet ve teknolojilerin gelişimini anlatan "Anadolu'da insan-çevre-teknoloji" temalı sergiler ziyarete açıktır.


Insaat'tayken burada bulunan UFO gorunumlu hangarlardan birinin dizaynini yapmaya calismistik:) O da komik bir hikayedir ya, neyse;)
Ayrica cesitli kurumlarin ve Havacilik-Ucak Muhendisligi bolumunun bagisladigi ucaklar ile eski otomobiller de acik alanda sergileniyor.
Utanarak soyluyorum ki henuz bu muzeyi gezme firsatimiz olmadi. Ankara'dan gitmeden yapilacaklar listeme ekledim.
Gelebilecek olanlari da beklerim, birlikte kesfederiz;)








25 comments:

  1. Heey ankaraya geldin de bana haber vermedin demek :P Ne zaman dönüyorsun? Görüşmeyi çok isteriiim heheuu =) mailden bana ulaşırmısıın ? lovesfromfashion@gmail.com

    ReplyDelete
  2. heheh bence cok da güzel olmuşlar, müzeye yakışmışsın sevgili kuşum:) karlar içinde mosmor nede sevimli olmuşsun ^,^
    zıplama fotografını bide dur sayıyorum şimdi, 5. fotografını pek beyendim:) kocişinin de ellerine saglık;)

    ReplyDelete
  3. hiii ankarad'da misiiin <3 benim yerime de tadini cikar canim :)

    ReplyDelete
  4. cnm fotolar ne kadar net yaaaa. bayldım. eniştemiz gittikçe dahada güzel fotolar çekiyor;)
    son foto süper yalnız:))

    ReplyDelete
  5. tipe bak :) yerım senı ya valla bana cok sevdıgım lahana bebegımı hatırlatıyorsun aaa alınma ben sıskomuyum dıye :) benım lahana bebegım zayıftı kucukken kardesım ıcındekı tum tuylerı cıkarmıstı :)rengarenk ıcımı acıyyorsun kı bu da cok onemlı bırsey benım gıbı bırının ıcını acmak ama ooooo ucaga bıttım desem

    ReplyDelete
  6. wonderful outfit- you look so happy. love your smile.
    kisses to you and pls have a look at my blog soon.
    maren anita

    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    ReplyDelete
  7. son pozunu yerim senin yaaa:)nası şekersin yine sen:)özlemişimmm bu aralar bloglardan çok uzak kaldımm:(

    ReplyDelete
  8. Bereye eldivenlere çoraba bayıldım süper olmuş :)

    http://www.trendsum.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Ankara kara teslim olmuş! :) bu mekanı çok seviyorum SvG'cim Ankara'ya gelirsem (İstanbul'da taksim meydanı gibi) ben de oraya koşacağım heheh:p bu ayakkabılarını zaten çok beğeniyorum bir de mor çorap ve çizgili eldivenlerde karların üstünde ışıl ışılsın tatlım :) tüylü küpelerin güzelliği de gözümden kaçmadı saçlarının arasından gözükmesi bile yetiyor canım :))

    ReplyDelete
  10. vayyy ankaradasın yaniiii? en soguk zamanında rastlasanda ii olms cnm bnm hosgeldn
    :)

    ReplyDelete
  11. yaaa harika resimleeeer çok güzel olmuşsun kim çektiyse eline sağlık...

    ReplyDelete
  12. Hahaha müzenin önünde fotoğrafları görünce kendimi basılmış gibi hissettim birden:)) Sevgi'cim hoşgeldin, ne zaman dönüyosun, bi da buralara kadar gelince mutlaka bana uğruyosunn:)))

    ReplyDelete
  13. çizgili eldivenlere ve mor çoraplar süper olmuş.ama dikkatimi çekti mor çorabın altındadamı çizgili çorap var?birde resimler küçülmüş :( eskiden daha büyüktü?

    ReplyDelete
  14. canım çook tatlı olmuş bu fotolar bayıldımmm

    ReplyDelete
  15. bi ben kaaldım bi ben
    5 senedir gözumun onunde bilim muzesi
    o kdr gezdım
    cnm sıkılınca atarım kendimi ama hiç foto outfit cekemedım

    son foto olmadan tamamlanmazdı bu post
    cuk olmus
    :)

    ReplyDelete
  16. hihe biz miniklerimle gezmeye geliriz buraya hep:) çekim yapmak ise sana ait dahiyane bi fikir:) saçlarını severim senin! muck!

    ReplyDelete
  17. Renkleri birbirine uydurup giyinmissin valla harika diyorum yani :)

    ReplyDelete
  18. hava buz gibi çok üşümüş olmalısın

    http://bcfashionblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Bugun ringteyken KKMnin karşısında yolda sarışın gözlüklü birini gördüm dedim bir yerden ısırıyor gözüm kim bu kim bu diye düşünürken yanındaki kıvırcık saçlı kızı görünce aaa Sevgi'nin HAYAT'ı bu dedim:)) Tabi yanında da sen, nedense çok şaşırdım, tuhaf bir duygu açıkcası :))


    Bu arada ofisimin penceresinden müzeye bakıyorum sürekli ama outfit postlarını burda çeken bloggerlara rastlayamadım bi, aklıma estikçe de bakıyorum trenin yanında resim çektiren falan var mı diye inanıyorum yakalıcam bi gün:)

    ReplyDelete
  20. @Kubi, gitmeden basarili, genc blogger'imizi gormeyi ben de isterim;)

    @MinikKus'um, mosmor deyince bana, 'nasil yani, cok mu soguk gorunuyorum?' diye telasa dustum;p
    Hihi, ben de, kocis de sevindik begenilerine;)

    @Fulya, Ankara'yi cok seviyorsun di mi;) Senden selam soylerim;)

    @SWL, Seval'cim darisi sana diyorum, yeni makineni aldiginda;)
    Cok tesekkur ediyoruz ikimizde;))

    @Grace prenses, hihi lahana bebek sifati uyar bana kuzum;) Kat kat giyinirim ki ben;)
    Sen de beni sevindiriyor, gulduruyor, mutlu ediyorsun bebek;*

    @MarenAnita, thanks hun;) Such a lovely comment;) I'm already your follower;) Kisses;*

    @Gizzy'im, cook uzun olmus biz gorusmeyeli:/ Sık kullanilanlarima eklemem lazim seni, ozledim cunku;)

    @Trendsum, cok tesekkur ederim;)

    @BeTwinUs, canim Ankara'dan kar gitmeyecek herhalde:/ Ankara'ya geldiginde, Ankarali blogger'lar seni buraya goturecektir, sahane post'larinin mekani olsun diye;)
    Kucuk detaylarim saklansa bile senin gozunden kacmiyor, ozenle yorumluyorsun ya, seviyorum seni<3
    Kocaman tesekkur ediyor, opuyorum;*

    @Ayshenur, hos bulduk tatlim;) Ankara sogugunu unutmustum, hatirladigim iyi oldu:P

    @Hamide'cim, HAYAT'in eline saglik o zaman di mi;) Tesekkurler canim;)

    @Funda'cim, kucuk bir istila durumu oldu, di mi;) Bu baskini bir de ofislerinize yapmayi dusunuyorum, haberin olsun;)

    @Adsiz, evet, mor corabin altinda cizgili corap var. Bu sogukta tek corap zor! Fotolar eskiden daha buyuk esasen.

    @Tubitos, hihi, tesekkurler canim;)

    @KovaKadini'm, yaa evet! Yillarca o kampuste yasiyor, oraya ugramiyoruz. Sadece sen degil yani;)

    @Hande bebek, oo sen burayi evin bilmissin artik;) Beni de gezdir:P
    Opuyorum seni guzel bebek;*

    @PetroLmaviSevilmezm!, hehe, tesekkur ederim;)) Hos geldin bloguma;)

    @BC, o zaman o kadar soguk degildi;) Dayanabiliyor insan;)

    @Esraa! Cok sasirdim, cok mutlu oldum ya! Zaten beni disarida gorenler, eger HAYAT'laysam, once O'nu taniyorlar zaten;) Daha buradayim, belki bir kez daha karsilasiriz;)
    Haha, ben de gelip gecerken hep bakiyorum;))

    ReplyDelete
  21. vay canınaa, fotoğrafların enerjisi mükemmel! üç-dört kere baktım hepsine, şahane olmuş sevgii!

    ReplyDelete
  22. ben o çizgili çoraplardan almak istiyorum.nerden aldın yardımcı olurmusun bana?

    ReplyDelete
  23. heeh biri maksimum pozu vermiş .)
    fon güzel olmuş ama odtü deyince ıyk diyorum bir ara anlatırım kuzuma mucx

    ReplyDelete
  24. @Laci'ciim, senin gibi objektifinden nice guzellikler cikan guzellikten boyle guzel bir yorumun tadi nasil da guzel biliyor musun;))

    @Adsiz, ya ben onlari Italya'daki pazardan aliyorum ama TR'de de vardir bence.

    @Eda'cim, en guzel maksimum pozlari sende kuzum:)
    Ama ama sen benim ODTUmu neden sevmiyorsun:/ Anlat bana luffen;)

    ReplyDelete
  25. evet herkezde görüyorum ama ben bulamıyorum.netdende araştırdım yok yok yok.pls help meeeee :(

    ReplyDelete

I♥Comments!