Monday, January 9, 2012

Garnier BB Cream

Recently, I have decided to try the new product of Garnier- Garnier BB Cream, Miracle Skin Perfector.
Previously, I was using Missha BB Cream which I was in love with but due to some unfortunate online shopping, I could not get it:/
Garnier BB Cream promises a skin which is:
- smooth and radiant,
- glowing with health,
- hydrated for 24h, 
- with less imperfections,
- with UV protection SPF 15

Garnier BB cream has two tones: medium dark and light.

Degisiklik olsun diye Ebay yerine, Cosme-De sitesinden siparis ettigim Missha BB kremler Italya'da gumrukte takilinca (Italya'nin kozmetik ve medikal urunlerle ilgili sıkı gozetimleri varmis), kendime yeni careler aramaya basladim. 
Yeni sivilceler edinmemek adina fondoten kullanmak istemiyorum ama izlerimin kapanmasi istiyorum.

Garnier'in BB kremini gorunce bir denemek istedim. Genel olarak Garnier'in cilt urunlerinden memnunum, BB kremden de memnun olacagimi dusundum.

Garnier iki ton BB krem cikarmis; orta koyu ve orta acik olarak.

Vaadettikleri:
- Puruzsuz ve parlak bir cilt,
- Saglikla isildayan gorunum,
- 24 saat nemlendirmek,
- Kusurlari hafifletmek, 
- SPF 15 UV korumasi.

- 50ml'lik boyu yaklasik 9 €.


Renkleri arasinda buyuk fark var. Koyusu benim cildim icin cok koyu. Acik rengi benim tenim icin uygun, ama ben yine de ikisini karistirip kullaniyorum.

For me:
- It is not like Missha BB Cream which is far better!
- It is too dense, so hard to apply homogeneously on the face, especially the darker one.
- Its hydration might be good for oily skins but not for dry ones.
- It does not have a good coverage on my scars, too bad:/
- If you seek for a glowing skin, I think it is better to use the lighter one. The darker is too dark! Like bronzer!
- I am not sure if it causes any blemishes because in these days I had other factors. I'll update this issue later.
- It smells nice;)


Bana gore:
- Missha BB ile karsilastirilamaz bile, yerine gecemez. 
- Cok koyu kivamli. Ozellikle koyusunu kullandigimda yuzde yeterince dagilmiyor. 

- Benim yuz tipim yagli oldugundan nemlendirmesi fena olmuyor ama bence kuru ciltlere pek uygun degil.
- Benim gibi sivilce izleri bulunan biri icin yeterli kapaticiliga sahip degil. Missha'da uzerine pudra surme geregi duymazken, burada pudra surmeden duramiyorum. 
- Eger sivilce izi derdiniz yoksa ve sadece parlaklik, saglikli gorunum isterseniz, sanirim sadece acik rengi bunu saglayabilir. Koyusu cok koyu! Bronzlastirici gibi!
- Sivilce yapti mi, yapmadi mi emin olamiyorum. Cunku bu aralar fazlaca antep fistigi yedim;) Antep fistiginin getirisi sivilcelerden arindigimda, bu kremin getirisi olup olmadigina bakacagim.
- Kokusu guzel;)
- Sanirim yine de fondoten kullanmaktan iyidir diye dusunerek kullaniyorum. Ama hakkinda daha cok arastirma yapma niyetim var.

Umarim almayi dusunenlere fikir verebilmisimdir. Bugunlerde bu urunu kullandigimdan, yuzumdeki farki fotograflardan gorebilirsiniz.

Guzel bir hafta dilerim!



10 comments:

  1. hehehehee
    çok kararsız gördüm seni .
    Zor değilmi hergün makyaj yapmak , alternatif arayış içinde olmak .
    dene dene şekerim .
    hmmm antep fıstığı ve getirdikleri . her lezzetli şeyin böyle dönüşü olmak zorundamı

    ReplyDelete
  2. normalde Missha BB mi kullaniyorsun??
    Sendeki dertlerin aynilari bendede varr, denemedik urun kalmadi...
    Tavsiyelerin varsa seve seve bilmek isterim.
    Sevgilerimle
    Kiymet

    http://kucukseylerr.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Ama ama Garnier hayvanlar üzerinde deney yapıyor,alma Garnier :(

    Missha hakkında çok harika haberler vericem haftaya bekle ;D

    ReplyDelete
  4. bu missha bb'yi hiç duymamıştım merak ettim şimdi

    ReplyDelete
  5. ah misha ahh.. ben de watsons'tan aldığım bb kremi kullanıyorum o da fena değil ama sadece o kadar..

    ReplyDelete
  6. bende merak ediyorum bu ürünü,güzel günlerde kullan canım:)

    ReplyDelete
  7. Gittim,bende aldim,birlikte deneyelim bakalim,acik rengini aldim ben.
    Orada 9 euro burada 9 pound,burasi pek kazikci :)))
    Benim cildim normal,bakalim sonuclari birlikte degerlendiririz ;)

    ReplyDelete
  8. paylaşımın için teşekkürler:) ben de yurtdışından almıştım. çok memnun kaldım. cildimi pürüzsüz gösterdi ve fondöten gibi kapamadı. kokusu da çok güzel. c vitaminli olması da beni cezbetti:))

    ReplyDelete
  9. senın yazdıklarını da okuduktan sonra turkıyeye gelsın bı an önce dedi.
    insallah gelırse de renk tonuma uygun olanı bulurum

    ReplyDelete
  10. @Elif'cim, Missha'dan yana bir kararsizligim yok ama Garnier beni zorladi biraz;) Cok dolu dolu makyaj yapmasam da, bazi seyleri evde bile yapiyorum;)

    @KucukSeyler, evet aslinda MisshaBB kullaniyordum, bitmeden once. Eger ki, cok aktif sivilce problemin yoksa ve sadece izlerden sikayetciysen ama fondoten de kullanmak istemiyorsan Missha BB uzerine tavsiyem olmaz;)
    Onun disinda, kukurtlu sabun, gul suyu, gunes koruyuculu nemlendirici ve bol bol su benim yaptiklarim, kullandiklarim;) Umarim sana da faydali olacak bir seyler vardir arasinda Kiymet'cim;)
    Sevgilerimle:)

    @J.D., uzuldum Garnier'in bunu yapmasina:/ Puf!
    Hadi guzel haberleri ver Beybikus;)

    @Gulumse, cok ayrintili yazan blogdaslar var canim, arastir bak, cok sey bulacaksin;)

    @Alice'cim, demek Watsons'da da var. Ah Missha her yerde ulasilabilir olsa keske!

    @Ozge'cim, cok tesekkur ederim, yakinda TR'ye gelir sanirim;)

    @FerahFeza'm, hemen bi kritigini yapmamiz lazim;) Sen de benim problemlerim yok, o yuzden memnun kalabilirsin sanirim. Bi konusalim;)

    @Neslihan, rica ederim;)
    Aslinda icerigini tam bilmiyorum, C vitamini mi varmis? Iyi o zaman;)
    Fondoten gibi bir goruntu vermiyor gercekten. Ben alistim, daha iyi gibi geliyor simdilerde. Kokulu olmasi parfum icerdigi yolunda soylemler var, pek hos bir durum olmasa da, ben de seviyorum;)

    @KovaKadini'm, ilk haberi verenlerdesin, ilk alanlardan da olabilirsin;) Ben hala ikisini karistirip kullaniyorum;)

    ReplyDelete

I♥Comments!