Monday, January 16, 2012

DIY Week: 2/7- Leopard

Animal patterns is still the key piece (and I think that it will never fade away) !
I love to use it not too much but fair enough:) Using it as accessories is the best way I guess.
I also like them as shoes of course:)

Anyways, I was looking for a leopard belt which I could not get it for ages! 
Finally I decided to make one with help of an old belt, leopard fabric and glue. 
It is so easy to make as you can see below. 
And with the remaining fabric, I also got myself a leopard bracelet:) 
I think I have enough accessories in animal print;)

'Kemersiz cikmam' diyenler klubundeyim ama kendime bir turlu bir adet leopar desenli kemer edinememistim.
Baktim evde ekstra kemerim var, leopar desenli kumasim var, silikon yapitiricim var, niye kendim yapmiyorum ki?
Kumas copu, silikondan bozulmus tirnaklar sonucunda kendime bir adet icime sinen bir kemer edindim.
Bununla yetinmeyip, kalan kumasla da bir adet bileklik yaptim, karton rulo kullanarak.
Boylelikle leopar aksesuara doydum;) (Acaba:P)




 Mutlu bir hafta diliyorum hepimize;)



17 comments:

  1. Bu çok iyi fikir,benimde bir sürü böyle pantalonlarla verilmiş kemerlerimden var,yazdım aklımın bir köşesine ,ellerine sağlık canım :)

    ReplyDelete
  2. Sevgicim, Bu cok guzel olmus ama :) bileklikte sahane duruyor gercekten denenebilir. eski kemerlere, bir koseye atilmis zavallilara cok buyuk bir umut isigi oldun ;)

    ReplyDelete
  3. leopar kumaştan bileklik yapmak aklımdaydı benim de... fikrimi hackledin:) şaka bi yana ben ince şeridi kullanmadığım bi bilekliğe dolamayı düşünüyodum, bu karton rulo işi süper fikir:) eeee insan zeki olunca;) ben bu fikri çaldım, haberin olsun tatlım:))

    ReplyDelete
  4. kuzum valla itiraz etmem bana ogreteceksın bunları bır bır ... :)

    ReplyDelete
  5. çok güzel olmuş güzelde bir fikir.

    güle güle kullanın.. :)

    ReplyDelete
  6. Gerçekten çok iyi fikir çok da düzgün yapıstırabilmissin süper:)

    ReplyDelete
  7. AMAZING BLOG!I INVITE YOU TO VISIT MY BLOG AND IF YOU LIKE IT TO FOLLOW ME FROM GOOGLE FRIENDS AND I WILL BE HAPPY TO FOLLOW U BACK
    XOXO
    A_C'EST MOI
    LAMODEOUICESTMOI.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  8. merhaba canım.İzmir blogger bulusmasına katılmak istersen buradan ulaşabilirsin.Blogundada paylaşarak daha çok kitleye ulaşmamızı saglayarak bize yönlendirirsen çok sevinirim.
    http://merveyilldiz.blogspot.com/2012/01/izmir-blogger-bulusmasi.html

    ReplyDelete
  9. harikasun kuzummm en doğrusunu yapmışsın :)

    ReplyDelete
  10. bu fikir hiç aklıma gelmemişti :)harikasın tatlım.ellerine sağlıkk

    ReplyDelete
  11. Harika olmus tatlim ya,ellerine saglik ♥ Sana ilham geldi mi pir geliyor,kimbilir daha neler neler yapmissindir :)))))

    Super olmus,senden ilham aliyorum bende,opuyorum cok ^*^

    ReplyDelete
  12. bence harika bir fikir! Ilham ustune ilham, masallah sana=D

    Sevgiler!

    ReplyDelete
  13. @AktuelModa, benimki de aynen o kemerlerden biri canim;) Senin ellerinden de pek guzeli cikacaktir eminim;) Cok tesekkurler tatlim;)

    @NewYorkTurca, canim benim cok tesekkur ediyorum! Zavalliciklara umut isigi oldum ya, yeter bana;))

    @HayatGuzel, aklini mi okudum acaba bebek;) Tatlim ben bu fikrini de hack'lerim haberin olsun;) Yani sen de benimkini calabilirsin;) Opuyorum seni;*

    @Grace'cim, Italya'da gezmek mi istersin, DIY mi yapmak istersin:D

    @Sema, cok cok tesekkur ederim;)

    @Lions, Tigers and Fashion OH MY!, thanks a lot dear;)

    @Pellora, cok tesekkur ediyorum;) Ah o yapistirma isi ne zordu;)

    @Antonella, grazie!

    @Merve Yildiz, ah ah Izmir'de olsaydim keske;)
    Umarim bu yorumdan sana ulasan olmustur;)

    @Elif'cim, aferin bana di mi:P Hihi, tesekkurler bebek;*

    @PembeFiyonk, ay cok tesekkur ederim;)

    @FerahFeza'm, ilhamim Pavia'da kaldi:/ Buradakini bekliyorum simdi;))
    Cok tesekkur ediyorum, opuyorum kuzucum;* Sen de ilhamlarini paylas istiyorum;)

    @KucukSeyler, cok tesekkurler tatlim;) Sevgilerimle...

    ReplyDelete
  14. Tatlım ben leoparı daha çok aksesuarlarda kullanmayı seviyorum hem de bir değil birkaç aksesuarda birlikte, bu kemeri bileklik ile kombinlemen giyeceğin outfite kimbilir nasıl yakışacak :) bir de nasıl muntazam yapıştırmışsın kumaşı başlık DIY ama o kadar prof ki senin elinden çıkanlar New in postlarında hazır alınanlardan çok daha güzel canım benim :) güle güle kullanman dileğiyle…

    ReplyDelete
  15. ayy çok güzel olmuş yaa benim hiç aklıma gelmez böyle şeyler, fikri tuttum leopar olması ayrı bi cezbetti zaten :)

    ReplyDelete
  16. @BeTwinUs, canim aynen senin gibi dusunuyorum; leopar aksesuarlarla cok guzel oluyor! Hihi cok tesekkur ederim tatlim, benim icin de 'new in' gibi oldular;)

    @Tubitos'cum, leopar guzeli oldugunu biliyorum;) Cok tesekkur ederim tatlim;)

    ReplyDelete

I♥Comments!