Sunday, January 15, 2012

DIY Week: 1/7- Collar

Here comes the 1st piece from my week dedicated to DIYs.
The original idea is from HonestlyWTF. I just adore all DIYs in there!
The pattern is also provided here
It is so simple but lovely. It is your call how to make it yours;) 
I glued pearls which looked really nice. I guess I'll do some other versions;)

Bu aralar ari gibi calisiyorum. Gunduzleri is, geceleri hobi.
Kendime hafta basinda yapilacak DIY hedefleri koydum. 
Baktim bilgisayarimdaki DIY dosyasi dolup tasiyor, bir yerden baslamak lazim dedim.

Iste ilki. Ilham perilerim HonestlyWTF 'dan Peter Pan yaka:)
Yakanin taslagini burada veriyorlar. 
Suslemesi size kalmis. Ben inci tercih ettim. 
Ne kadar pratik oldugu belli ama boyunda pek guzel duruyor. Sanirim baska versiyonlarini da yapacagim;)






10 comments:

  1. Sevgi'cim zaten sıkı takipçinim ama bu DIY haftanda daha bir hevesle takip edeceğim seni ;) çok güzel olmuş bu yaka ellerine sağlık ;) ben de yapacağım en kısa zamanda =)

    bu arada minik bir hediyem var blogumda seni de beklerim ;)

    http://irem-just-a-dream.blogspot.com/2012/01/hediyem-var.html

    ReplyDelete
  2. Yarın yapıyorum sana da nispet yapıyorum :)) güle güle kullan canım

    ReplyDelete
  3. çok tatlı olmuşş :)
    http://yagmurunmodasi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Bende yapcam bundann, çok cici olmuş :D Hazır evdeyim bol bol DIY yapcam :D

    ReplyDelete
  5. çok güzel, paylaşım için teşekkürler, boynunda da görmek isteriz :)

    http://rainbowgatherer.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. ellerine saglik canim sade ama güzel olmus.Bende bu aralar yaka calismalariyla ugrasiyorum ama pek vakit bulupda bitiremedim öyle kaldi :(

    Mein Blog/Blogum

    ReplyDelete
  7. Yahu şahane olmuş, ellerine kollarına sağlık, aynen böyle devam!

    ReplyDelete
  8. Sevgicim ne zamandir bende keçeden bir yaka yapmak istiyorum, hemde çok ! Ama bir türlü vaktim olmuyo :(

    Ellerine saglik, çok güzel olmu$ ;))

    ReplyDelete
  9. Kece alt kismi dimi Sevgi'cim? Kece ka$indirmaz mi boyunda? Benim gibi hassas cildi olanlara gore degil sanirim,yada yaka ic kismina makinesi olanlar satin $erit gecebilir,kokoslugu artar :P

    Super olmus ama,mavi kullanman hosuma gitti,DIY ilhami veriyorsun hepimize,cok gaza geldim bak simdi :)

    Opuyorum ve DIY yapmaya gidiyorum :)

    ReplyDelete
  10. @Irem'cim DIY haftam bazi sebeplerle sekteye ugradi ama illa ki tamamlanacak, hic merak etme;) Cok tesekkur ediyorum, hadi yap goreyim ben de;)

    @Bilge'cim, hani nispet, bekliyorum;)
    Cok tesekkurler canimcim;*

    @Aysun, cok tesekkur ederim;)

    @J.D, beybikusum yap tabi;) Bulusamayacagiz, bari bolca DIY'larinla boy goster;)

    @RainbowGatherer, pek yakinda boynumda olacaktir;)
    Cok tesekkurler!;)

    @Guzelgul, cok tesekkurler tatlim;) Ah keske hobilere daha cok zaman kalsa!

    @Funda'cim, cok tesekkur ediyorum yahu;))

    @UnPeuDeTenue, sablonu indirip, cizip, kessen bi yarim saatte bitiyor;)
    Sen de yap canim;)
    Cok tesekkur ediyorum;)

    @FerahFeza'm, kece kece;) Cok ince, kasindirma falan yapmadi. Uzun sure takmadim ama;) Ama senin yontemin bence pek hos kokos;)

    DIY yaptin mi acaba? Bi sorayim ben sana;)
    Opuyorum kuzucum;*

    ReplyDelete

I♥Comments!