Wednesday, January 4, 2012

DIY Fleece Polka Dot Skirt

I had a soft fleece fabric (actually it was a blanket!) with that cute polka dot pattern.
I could not help myself to turn it into a skirt and it turned out to be really cute, soft and warm:)
The remaining part was supposed to be a jacket or cape but I could not make it yet. So it is just a snood now;)
Hope you liked it!


Aslinda bu dunun post'u olacakti. Ben alisveris turunda Milano'da fink atarken, siz bunlari okuyacaktiniz, hihi;)
Ama gece gece hocamin is gondermesi nedeniyle gece 3bucuga kadar calisip, 4'te yatip, 8'de kalkip 'ayy indirimlerin ilk gunu bu kadar yatilir mi!! (sanki bayramin ilk gunu!)' deyip, 9'da HAYAT'i da kipkirmizi gozleri ve uykulu haliyle pesinden surukleyip, Milano'ya goturdugumden maalesef bu post'umu yazamadim!

Alisveris post'u gelecek yakinda ama siz bir bakin benim, pufuduk, sicacik, sirinecik polar etegime!
Her turlu malzemeye 'ben bununla DIY yaparim ki!' diye yaklasiyorum. Gordugunuz polari da alinca aklima ilk gelen 'ay bundan ne sevimli kis etegi olur' oldu. Polar incecik oldugundan dikimi falan hic zorlamadi. Zaten biliyorsunuz boyle etek dikiminde seri uretime gecti. Ah bir makinem olsaydi, farkli modellere gececegim ama! Sanirim olmayacak, cunku biz gocebe sayiliriz, nasil tasiyacagim ben onu:/

Neyse...
Polar etegim icin polar battaniyenin yarisini kullaninca, kalanini da boynuma dolayayim dedim. Ohh sicacik oldu! Aslinda ceketimsi bir seyler yapacagim da ondan, henuz beceremedim:/ Fikirlerinize acigim;)








Canim fotografcim HAYAT'tan


Benim foto calismam:P

Benim objektifimden canim HAYAT!

Siz post'u okurken, ben de size alisveris post'u hazirlayayim bari:)









23 comments:

  1. çok yakışmış pembeler maviler lilalar çorap ve eteğinin uyumuna bayıldım :) fotoğraflar da süperrr

    ReplyDelete
  2. Tatlım su eteklerini nasıl yapıyorsun? Bizede fotoğraflarla anlatırmısın? Çok güzel hafif büzgülü falan:) artık bizede bunun sırrını anlatmalısssııııın :)

    ReplyDelete
  3. aman yarabbiii. allahım sana geliyoruuuum! muhteşem olmuş bebegim, ellerin dert görmesin. şirinlik abidesi bi etek. tam da parise gitmeme ramak kala, acaba hem etek giyip hem nasıl bacaklarımı sıcak tutabilirim diye kendime sordugum şu dönemde bana da ilham verdin:) ama şimdi nerden bulcam ben puantiyeli polar battaniyeyi aahahah:)
    bide bişi sorcam, bunun direk beli lastikli diimi? ona göre yapcam ben de hehe:)
    sen gel de türkiyeye, biz senle bi tükan açalım farz oldu artık:)

    ReplyDelete
  4. wowwwww.süpper çoraplar :)

    ReplyDelete
  5. Polar battaniyeden etek işi şaka bence, kesin şaka:)
    Ama nefis olmuş, şirinlikten bayılmak üzere gibi kendisi, eline sağlık becerekli yetenekli insan!

    ReplyDelete
  6. Tam bir sirine olmussun Sevgicim:)

    ReplyDelete
  7. tam senlik birsey ortaya cikmis :) ellerine saglik cok güzel olmus ama nasil yaptin ??


    Mein Blog/Blogum

    ReplyDelete
  8. nasıl güzel bir enerjin var senin...nedensiz bir tebessüm oluştu yüzüm de...

    ReplyDelete
  9. Aaaaa bende istiyorum bu etekten, bende bende bendeee :D

    Çok yakışmış kuzummm :) Alışveriş postunu da merakla beklediğimi bir de burdan belirteyim bari :D

    ReplyDelete
  10. cok guzel yakismis!
    Ellerine saglik, fotograflarida cok begendim :) Guzel kareler, emeginize saglikkk


    Sevgilerimle
    http://kucukseylerr.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Şeker gibi olmuşsun :) kıpır kıpır çok beğendim.

    ReplyDelete
  12. dünya tatlısı olmuş bu kombin ;) ayrıca uçuk pembe çok yakışmış sana bence! :)

    ReplyDelete
  13. renkler süper:)
    etek de süper
    fotolar da süper:)
    pek sevdim

    sevgiler

    ReplyDelete
  14. What a great and cute outfit <3
    I like your blog and would be happy if we followed each other !


    You're invited to enter my Romwe giveaway !
    Fashion and Cookies on Facebook
    Follow me on Bloglovin
    My Twitter

    ReplyDelete
  15. çok cici olmuş kombin çok beendim^^

    ReplyDelete
  16. canııım harika olmuş etek eline sağlık valla bence seri üretime geç bebişim yaa bizlere de birer tane yapsan hiç fena olmaz hani :DD

    ReplyDelete
  17. karar verdim senı alacagım yatagımın ustundekı mkukemmel bebeler kosesıne koyacagım yanınada hayatı omur boyu yasayacaksınız....aman yarabbım sıkıcam yanaklarından ha bırde sarılacagım sımsıcak cok ıcten gorunuyorsun :)

    ReplyDelete
  18. Wow,Sevgi'cim supersin,herseyden DIY ilhami alip,dikip giyiyorsun ya,daha ne olsun.Aklima gelmezdi polardan etek filan yapmak,ellerine saglik.Ne guzelde kombinlemissin,bayildim valla.
    Herkes sana bakmistir,ne $irin diye ^__^

    Optum tatlim ^*^

    ReplyDelete
  19. @SJ, cok tesekkur ederim tatlim;)

    @Esved’cim, senin icin yeni bir etek hazirligi icerisindeyim. Aslinda o kadar basit ki! Sirri falan hiic yok;)

    @Minikkus’um, Paris’e gecerken ugra, sana bir etek dikelim burada, hatta ben dikerim bak;) Sicacik hem de! Olmadi dersen, hadi bul sen battaniyeni:D
    Kuzucum, belini lastik gececek kadar katlayip, geciriveriyorum lastigi, cook basit!
    Simdi sen tukan falan dedin, aklimi celdin ama, neden olmasin:D

    @Adsiz, corap sapigimsin sanirim:S

    @Funda’cim, haha ingilizcesi normak duruyordu da, Turkce soyleyince saka gibi gercekten:D
    Sirine giyerdi bu etegi di mi;p Cok tesekkurler canim;*

    @Lulu’cum, sanirim oyle oldu^_^ Cok tesekkur ederim canim;)

    @Guzelgul’cum, oyle basit ki! Bi gun fotograflarla anlatacagim;)

    @Bahriye-Krm, guzel yorumunla bende de oyle guzel bir gulumseme olustu, cok tesekkur ederim;)

    @J.D, ah sen de Ankara’da olsaydin, gelince bir DIY yapardik be beybikus!

    @KucukSeyler, hos geldin bloguma;)
    Cok tesekkur ediyorum, sevgilerimle…

    @UcKadinUcModa, iki renkli seker etegim yuzunden o;) Cok tesekkurler tatlim;)

    @What’sNext, hihi simaririm;) Cok tesekkurler tatlim!

    @Mocha’cim, super^super mutlu oldum, tesekkurler!

    @Vale, thanks a lot! I’ll stop by your blog;)

    @Valki, cok tesekkurler!

    @Celebritystreetlollipop, tesekkurler!

    @Hamide’cim, tesekkur ederim, hihi hic fena fikir degil;) Once biraz polar battaniye bulayim:P

    @Grace ya yorumun beni oldurdu gulmekten! Kipkirmizi olmus suratimla da sever misin benii! Mucuk prensese;*

    @FerahFeza’m, bazen manyaklasiyorum, her seyi DIY’lamak istiyorum:D
    Bakanlar oldu ama belki battaniye deseni tanidik gelmistir:D Tabi aldigim dukkana gitmedim bu durumda:D
    Opuyorum canimcim, tesekkur ediyorum;*

    @CocuklarlaModa/YerdenUzak, etektendir o etekten:D Tesekkur ediyorum!

    ReplyDelete
  20. Çok sevindiiim :D merakla bekliyorum yazını:) gercekten çoooooook tatlısın bıcır bıcır moda blogları arasındaki yern bence çok baska aldığını direk giymiyorsun kendinden bişeyler katıyorsun ve bu da seni özgün yapıyor :) sen o sonraki postunuda bahsettiğin adsızları bosver seni gercekten begenen izleyicilern var sevgi bişeyler paylassa da içim acılsa diyenler var ben gibi ;)
    aslında ben kapalıyım ama senin bu fikirlerini uyarlamaya calışyorum arada kalpli hırkan gibi :) gercekten çok sekersin saçların ve gülüşüne aşığım diye bilirim :) seni çoooook seviyorum :) :*

    ReplyDelete
  21. Esved, ben senin bu yorumuna nasil karsilik verebilirim ki?
    Oyle mutlu eden bir yorum ki! Olmak istedigim bir sekilde beni gorebildigin icin cok tesekkur ederim;)
    Ayy ne diyecegimi bilemiyorum, o yuzden sana kocaman sevgilerimi, kocaman opucuklerimi gonderiyorum♥

    ReplyDelete

I♥Comments!