Friday, January 27, 2012

5in1

Blogger'larin bir araya gelmesinden daha guzel ne olabilir!
Uzun sure yazismalardan sonra 5 blogger bir araya gelebildik;)
Ben yazimi biraz geciktirdim ama BonBon'cum sicagi sicagina post'unu yapti bile;)

Kar kis demeden, her turlu engeli asarak, toplantiyi, anneyi, babayi, esi, sevgiliyi atlatarak bir araya gelmis 5 blogger'iz biz;)

Blogger olmak guzel sey!
Eger bir blogu takip ediyorsam, kendimden bir seyler buldugum icindir. 
'Blogger arkadasi'ni hic bir zorunluluk, baski olmadan, tamamen ortak noktalarini baz alarak seciyorsun.
Dolayisiyla ilk kez yuz yuze geldiginde hic yabancilik cekmiyorsun, ne guzel;)

Her post'unda bir nese, bir eglence olan bicir bicir blogger HandeNeYapiyor,
Birbirinden ilginc, zevkli, sevimli objelerle beni alisverise sevkeden AliceInShoppingland,
Adi gibi rengarenk blogu, post'lariyla BonBon,
Kova burcunun tum ozelliklerini tasiyan merakli, arastirmaci, her sey hakkinda fikri olan KovaKadiniyimBen:)
Ve Ben;)


KovaKadini'm gizemli kalmak istedi, ben de onu kova burcu simgesi ile kamufle ettim;)



Butun blogger'lardan yasca buyuk oldugumdan, en cok konusma hakkini tekelime aldim;P

Acaba ne dedim de, boyle guzel guldu bu guzeller;)

Blogger'lar bir araya gelir de, detaylar paylasilmadan olur mu?
Alice'cigimin kendisine pek yakismis mavi elbisesi, 
KovaKadini'min cifte fiyonklu yumus kazagi,
BonBon'cugumun gozumu alamadigim kurukafali bilekligi (ve Bambam'i tarafindan sevilmis eli:P)
Hande'cigimin simli elbisesi, romantik kolyesi.
Benim detayim da ZaraKids etegim ve coraplarim olsun:P



Hepinizi daha cok tanidigima, cok mutlu oldum, cok sevdim sizi;)
Her geldigimde bulusmak isterim artik;)

Iyi ki blog dunyasindayim!
 Iyi ki boyle sevimli, eglenceli, kafadas guzelleri tanidim!
Hepinize kocaman sevgiler, opucukler;*



38 comments:

  1. ilk yorumuda yapacagım ...ah gelemedım oraları gelseydım cok da guzel olmazmıydı olurdu ama sızı bole mutlu gorunce cok mesut oldum yavru kuslar...ıyıkı dedıgın gıbı blogger dunyasındayız adsızlara karsıyız :)

    ReplyDelete
  2. ne guzel post olmus ve kamufle işaretim de cuk otürmus
    ama ama hani benim bensiz düşünülemez olan yüzüğüm çektiim küpemmm aaa olmadı ama şimdi heni çekmiştin o kadar poz verdim.

    gitmeden bi daha yapalım
    ben pek havamda değildim.
    ilk gun gergınlıgı vardı.

    iyiki geldin ya iyiki

    ReplyDelete
  3. ecemın de bu kadar fotojenık olmasını da ayrıca cok kıskandım desem yerıdır ve dedım bile

    ReplyDelete
  4. Belli sıcacık bir buluşma olmuş, bir de part II yapalım Sevgicim, Minikkuşum-sen-ben ne dersin?:)

    ReplyDelete
  5. Çok tatlısınız yaa !!! :)))

    ReplyDelete
  6. çok güzeel olmuuuş ! =) seviyorum sizi, iyi ki geldin sevgiii <3

    ReplyDelete
  7. sizi toptan istanbul'a da alalım cicim :)

    ReplyDelete
  8. ayy kıvırcık saçlı olan hanginiz, allahım nasıl bir şirin o öyle :)

    hepiniz çok tatlısnız, sivri dilli kava kadınını da ucundan kıyısından görmüş olduk :))

    çok tatlısınız sevgiler...

    ReplyDelete
  9. Ya supersiniz var ya keske ben de aranızda olsaydım.aliceimi de bu sayede gormuş oldum en kısa sürede ben de gelecem Ankara'ya insallah bı buluşma da benle yaparız xoxo

    ReplyDelete
  10. ne guzel bir yer blog dunyasi ;)
    bulusup tanismak daha guzel , hep böyle gülün ins ;))

    ReplyDelete
  11. yaaa ama çok kıskandımmm ben ... Ne güzel bişey şu blog dünyası, herkes çok şiriiinnn , handeciiimmm perfectsiiinnnn :)
    Gülen yüzlerinizde gülück hiç eksik olmasııınn

    ReplyDelete
  12. O gün ki ne$enizi hisedebiliyorum ^^ Dördünüz birbirinden güzelsiniz ;))

    Hande ne kadar tatliiiiiii ^^

    Öpüldün canim :*

    ReplyDelete
  13. çok güzel olmuş! bu tatlı buluşmanızı bi de istanbul'a da aktarsak :) hayatta kaçırmam, bekliyoruz ona göre ;)

    ReplyDelete
  14. ayyy ya nasıl özendiiim ayrıca fotolarını görmediğim örneğin alice'i görmek çok mutlu etti beni :) çok iyi yapmışsınız... bloggerlıkla ilgili yazdıklarına da kesinlikle katılıyorum tatlım...

    ReplyDelete
  15. Kıskandım mı, evet!! :D
    Orda bende olmalıydım dedim mi, evet!! :D

    Sevgi beybikuşum bir daha gel Ankara'ya ama bende ordayken olsun bu sefer lütfenn :D Harika bir gün geçirdiğinizi ve çok eğlendiğinizi biliyorum, zaten sizin olduğunuz yerin öyle olmaması mümkün mü^^

    Severim sizi beybikuşlarım, koccaman öperim :))

    ReplyDelete
  16. Ne guzelsiniz siz oyle, hepiniz de ;)) AYrica bu sayede bilmedigim Ankarali bloggerleri da ogrenmis oldum, ohh ;))

    ReplyDelete
  17. Coook tatlisiniz cook mutlu oldum sizleri gordugume cok guzelsiniz yahuuu ama kiskandim azicik :-) mucxxx hepinizee

    ReplyDelete
  18. ayyyy yerim biziiii:D daha geniiişş zamanlarda uzuuunn uzun sohbet edebilmektir temennim:) tanışabildiğimiz için çok mutluyum.
    Enerjine- enerjimize sohbet edecek konuların tükenmemesine de hayranım ayrıca:)
    bi de saçlarına kurban! severim seni mucckkk!!!!

    ReplyDelete
  19. çok güzel yaaa tanışıp,kaynaşmak değilmi?bizler yerinede bol bol kaynatıp eğlenmişsinizdir umarım:))

    ReplyDelete
  20. ne kadar güzel.. blogger bulusmalarina bayilirim =)

    ReplyDelete
  21. @Grace, kuzucum oyle de guzel olurdu ki gelebilseydin!
    Haha;) Adsizlar olmadan blogger'lar ne yapardi di mi;P

    @KovaKadini'cim, kuzum senin pozlari hep titretmisim ya! Kesip, bicip koyamadim o yuzden:/
    Iyi ki bulustuk, gitmeden bir tane daha supper olur!

    Ben fotojenik olmayani bulamadim aramizda;))

    @Reyhan'cim, ben olur derim;) Dadanirim bak sana;))

    @JunkHead, hihi tesekkur ederiz;)

    @Alice, ay biz de seni seviyoruz sirine! <3 Iyi ki bulustuk!

    @BalGozluKiz, hehe, olabilir sekerim, neden olmasin;))

    @DarkOlivee, hihi, o benim;))
    Bir ayri, bir toplu tesekkur ediyor, hos geldin bloguma diyorum;))

    @Gulumse'cim, ben gitmeden gelsen gorurum seni;)

    @StyleM, guzel insanlar oldukca daha da guzel;)

    @UcKadinUcModa, hihi, kiskanma, gel sen de buraya;)
    Hande oyuncak bebek guzelliginde zaten;)

    @UnPeuDeTenue, Hande'nin fan club'unu acariz ki biz, di mi;))
    Cok tesekkurler tatlim, opuyorum seni;*

    @What'sNext, Ankarali blogger sayisi az olunca, Istanbul'a intikal etmeleri daha kolay di mi;)) Ee gelmek farz oldu artik;))

    @Hamide'cim, sirine Alice'i gormek beni de cok mutlu etti;) Dedigimiz gibi 'mutlaka bir gun';))

    @J.D., beybikus, kiskanma ama evet sen de burada olmaliydin! Merak etme, bir ayagim Ankara'da benim, elbet bir gun bulusacagiz;)) Nesenle dolup tasacagiz;)
    Opuyorum seni kocaman;*

    @MadamModa, tesekkurler canim!
    Ne guzel di mi, yeni blogger'lar ogrenmek, tanimak;)

    @Tubitos'cum, cok tesekkur ediyoruz, kocaman opucukler;*

    @Hande bebek, hihi evet evet, kesinlikle daha geniiis zaman talebinde bulunuyoruz senden;)
    Kisitlamalar, anne telefonlari olmadan:P
    Kocaman opuyorum seni;*

    @Bakteri, zaten tanidigin kisileri, daha da cok tanimak, kesfetmek, pek guzel;)

    @WantMoreFAshion, tesekkurler Sena;)

    ReplyDelete
  22. Harika bir gündü tadı damağımda kaldı.İyi ki tanışmışız diyorum :)

    ReplyDelete
  23. Çok şirinsiniz hepiniz,çok keyifli bir buluşma olmuş,yüzlerdeki tebessümlerden belli,sevgiler tatlım :)

    ReplyDelete
  24. Canim ne guzel bir bulusma olmus. Cok keyifli gecmis belli ki. Hala Ankara'da misin?

    ReplyDelete
  25. Sonunda görüştük de kıskançlığım geçti yorum yazabilirim artık :D İlk defa senden şık birini görüyorum blogunda. Mavi (o mavi tonunun adı varsa öğret bana) siyah uyumu; sade şıklık; kışın en zeül renkleri bence. Seniin dün ne giydiğini de hatırlayamıyorum açıkçası hep o gülüşlerinle baharı yaşattığın için rengarenk bir şeyler giymişsindir herhalde :p Gene araya Mango'yu sıkıştırdın ya onu da özlemişim hehe. Eşine de çok yakışır o yamalı dirsek modelinden bir ceket benden söylemesi :)

    ReplyDelete
  26. tek bir cümlem var size diyeceğim: ÇOK KISKANDIMMM!!!!

    ReplyDelete
  27. Cok güzel demişsiniz Cnm gercekten öyle. Sevdiğin bloggerlarla bırakaya gelmek zaten tanışıyormuş gibi hissetmek ve hemen tekrarlamak istemek.. Blogger olmak harika:) hepiniz cok sekersiniz .. Bloggerlarin buluştuğu hemen belli oluyor:)

    ReplyDelete
  28. çok kıskandııım! çok kıskandıım!
    ayrıca çok kıskandım.

    ben masum masum bende mim'in var fıstık demeye gelmiştim ama,

    çok kıskandııım.

    ReplyDelete
  29. Süper bir post olmuş çok eğlenceli olduğu fotolardan anlaşılıyor :)

    http://trendsum.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Çok tatlısınız,çok sevindim buluşmanıza.Gayet keyifli saatler geçirmişsiniz,enerjiniz fotoğraflara yansımış! :))

    ReplyDelete
  31. amaninnnn pıtırcık cimcimelerle buluşmuş :) ne hoş olmuş ne hoşşş

    ReplyDelete
  32. Şeker şeker mutlu bir gün olmuş belli ki
    hepiniz güleç taze pırıl pırıl öperim cici

    ReplyDelete
  33. çok güzel bir gün olmuş enerjiniz hemen yansıyor okuyana ve görene!:)

    ReplyDelete
  34. çok güzel bir buluşma olmus gerçektende.Zevkle baktım resimlerinize:)

    ReplyDelete
  35. @Bonbon'cum, iyi ki daha cok tanimisiz birbirimizi;)

    @AktuelModa, oyleydi canim;) Anlasabildigin, eglenebildigin blogger'larla guzel gecirilen vakit gibisi yok;)

    @Lulu'cum, tesekkur ederiz canim! Hala Ankara'dayim;) Sen de di mi;)

    @Natalie, thanks;)

    @Buri'ciim, bunlari neden yuzume soylemedin acaba;)) Alice'cigim umarim burayi okumustur, olmadi iletirim;) Ne cinsin ama sen, iyice modaya sardin;))
    Mango'yu ozledigini bildigimden goturdum seni oraya;)
    HAYAT'in da oyle bi ceketi var, senin icin kombin post'u yapariz;)

    @HayatGuzel, himm ne desem ki ben buna karsilik:) AH SEN DE OLSAYDIN KUZUCUK;))

    @Aysun'cum, bunu senin de yasadigini bildigim icin, bu yorumundaki ictenligini cok iyi anlayabiliyorum! Cok tesekkur ediyorum sana;)

    @Laci'cim ya, Berlin'de falan mi bulussak seninle de;)
    Cok tatlisin ya, kiskanarak gelmis, kiskanarak gitmisin;)
    Aldim mim'imi bebek;*

    @Trendsum, bulusma eglenceli olunca post da super oldu;) Tesekkur ederiz!;)

    @Melis'cim, cok tesekkur ederiz;)

    @Elif'cim, cok hos cok hostu;))

    @Eda'cim, biz de sana seker opucuklerimizden gonderiyoruz;)

    @CMOS, hos geldin tekrar aramiza;)
    Cok tesekkurler;)

    @Merve, cok tesekkur ederiz;)

    ReplyDelete
  36. Böyle güzel arkadaşlıkları gördükçe her gün ben de iyi ki blog dünyasındayım diyorum SvG'cim :) yine tanıdık, sevdiğim bloggerlar bir arada senin postlardaki enerjin bile yetiyor insanı mutlu etmeye bir de yüz yüze görüşünce yanındaki insanların o pozitif ortamda hep gülümsemeleri çok doğal tatlım :))) fotoğrafladığın detayları da çok beğendim diyor kocamaan öpüyorum seni canım benim :)

    ReplyDelete
  37. bu postu ben nasıl görmemişim ya:( çok güzelsiniz =)

    ReplyDelete

I♥Comments!