Saturday, December 10, 2011

Yellow skirt

My new obsession in these days is to sew skirts! The very simple ones as like in this post.
I use whatever cloth I find and in a short time I have new skirt:)
I combined them with the tights from Romwe.com which is one of my favorite online shopping spots:) (Yeah I do a lot online shopping:))
The knitted kitty and colorful leather bag are to cheer up the outfit! 
Actually, I think the yellow skirt does this job good enough already:))


Seri dantel yaka uretiminden sonra, seri etek uretimime devam ediyorum. Bu kumasi da annecigimden alip taa buralara getirdim.
Annem bu kumasin etek icin uygun olmadigini soylese de, ben sariya dayanamadim, diktim:)
Aslinda istedigim gibi oldu, biraz cabuk burusuyor o kadar:)
Mini kedicigi soracak olursaniz, o da annecigimin ceyizinden asirma. Mutfakta cakmak koymak icin keseli kediler oruyorlarmis onceden. Iste oradan benim kedicigim.
Romwe.com'dan cizgili coraplar da bu kombine cuk oturdu bence;)












Biraz simariklik zamani^_^










31 comments:

  1. ya kedi süpermişşşş... etekte öyle ne güzel dikmişsin ellerine sağlık ;) bende şu ara neon sarı bir kazak arayışındayım ama azmettim bulucam inş :)))

    www.sevalvemoda.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. bu kış gününde güneş gibi olmuşsun canımm =)

    ReplyDelete
  3. Ohhh be içim açıldı .. miskin miskin oturuyordummmmmm bu kara kış gününnnde :) çok hoş bir kombin olmuş çok şık çok tarz çook çoook çoookk olmuşsunn işte :D :D

    ReplyDelete
  4. ellerine sağlık etek çok güzel olmuş, rengi harika =)

    o kedilerden bizde de var ya bir zamanların modasıymış demek ki =)

    ReplyDelete
  5. kediş mütiiiiş bayıldım...sarı siyah uyumu da çok cici olmuş ki^^

    ReplyDelete
  6. cıvıl cıvıl içimi açtın resmen :) şahane olmuşsun, birazcık daha siyah olsaydı kombinde tam arı vız vız vız olurdu senden ;)

    ReplyDelete
  7. Ay canim bende ayakkabini ve mantonu cok begendim!! : )

    ReplyDelete
  8. Çook güzel olmuş etek bbiiir. Broş? (: dantelli hırka , çorap, çanta herbirine ayrı ve bütün olarak da bayıldım :P Bööylee renkli kıyafetlerin gibi renk renk olsun günlerin, sevgiler.
    Thrift Store
    http://voodoogirlsthriftstore.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. etek süper, kediciğe bayıldım çoraplar çok seksi kabanla ayakkabının uyumu da harika, ee daha ne olsun :D

    ReplyDelete
  10. Çok şık bir etek ellerine sağlık Sevgicim:)

    ReplyDelete
  11. hahahaha:D senin hareketli gif'ini sevsinler ne güzel bakış atmışsın ööle:D:D

    ReplyDelete
  12. ay çok hoşsun:D:D bence gayet lezzetli görünüyor:D

    ReplyDelete
  13. ne warsa anne dolabında var ama senin emeğine sağlık:) harika olmuş:)

    begumyagci.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. sana sarı çok yakışıyor şekerim :)

    ReplyDelete
  15. yahu hatırlıyorum o mutfak kedilerini ben de:) bide karpuzlu yastıklar oluyodu koltuk süsü aahhaaha:)
    eline saglık bebişim, sarı etek pek cici, kediyle uyumu daha da cici *.*
    gel bi sıkıcam yanaklarından:)

    ReplyDelete
  16. @Seval’cim, cok tesekkur ederim. Ben de bakinayim bulursam haber veririm sana;)

    @Alice’cim, hihi tesekkur ederim canim, demek ondan bakiyordu insanlar bana:P

    @UcKadinUcModa, cok cook tesekkur ederim o zaman;) Benim de yuzum guldu bu yorumla;)

    @Irem’cim, Kumasi pek uygun olmasa da, rengine dayanamayip diktim;) Ya bence o kedilerden cogumuz evinde varmis, modaymis demek o zamanlar:D

    @Valki, hehe senin kediyi sevecegini tahmin ederdim;)

    @What’sNext, ayh tesekkur ederim guzel yorumun icin:) Beyaz kazak yerine siyah giysem tam ari viz viz olacaktim;))

    @Viva, cok tesekkur ederim canim, benim de favorilerim;)

    @VoodooGirl, ne tatli yorumlamissin oyle, cok cok tesekkur ederim;) Rengarenk gunlerimiz olsun, sevgi dolu;)

    @Hamide’cim, coraplar seksi miii, hic oyle gorunmemisti bana;) Simdi boyle yazdik diye, ne aramalarla bloguma gelecekler:D Olsun, tesekkurler tatlim;)

    @Hilal’cim, cok cok tesekkur ederim;)

    @Hande’ciim, cok seviyorum bu gif’leri. Sen de ‘Hande dansta’ konulu gif’ler hazirlasan;))
    Upps, yemek yorumu burada:O Ona da tesekkurler o zaman;)

    @BegumBegum’cum, di mi ya? Zaman anne dolabi zamani;) Cok tesekkur ederim;)

    @Tubitos’cum, sariyi cok seviyorum valla, cok tesekkurler tatlim;*

    @Minikus’um, biz de bi kedi kalmis ya! Karpuz olsa ona da bisi bulurdum ben:P
    Kedicik sari etegi sevgili yapti kendine;) Ahaha yanaklarimi sıktırmak icin gelecegim bak haberin olsun;))

    ReplyDelete
  17. şu sarının canlılığına baaakkk:) amanınnn:) sevgicim renkleri karıştırıp, harikalar yaratmakta üstüne tanımıyorum! seni tek geçerim:)

    ReplyDelete
  18. Bu kedinin ördeği var annemde, tuhaf oldum hatırlayınca, iyi fikir kullanmak için, sarı etekte gayet güzel olmuş, ellerine sağlık.

    ReplyDelete
  19. Kedi süper, etek süper, çorap süper çoook sevdim sarıları ben ve çok yakışmış tatlım:)

    ReplyDelete
  20. bayıldım. ama cidden. özellikle o kırmızı tuğlalı binanın önündeki fotoğraflar harika! ayrıca sarı etek krizine çözmüşsün, tebrik ederim hihi :))

    ReplyDelete
  21. bu arada küpe süper duruyor saçlarının arasında eklemeden edemicim :)

    ReplyDelete
  22. eteğinin süper enerjisi sana yansımış adeta her şeyiyle mükemmel görünüyorsun ellerine sağlık :)

    ReplyDelete
  23. SvG'cim bu güzel kombini vintage bir aksesuar ile renklendirmişsin! :) ne kadar yeteneklisin canım, eteğin modelini çok beğendim ellerine sağlık :) çantandaki farklı renkler kombin içindeki tüm renkleri birbiri ile uyumlu kılmış :) yine karelerden taşan enerjine ve tatlılığına bakmaya doyamadım canım :)

    ReplyDelete
  24. Sevgi'cim sarının tonu harika ya bayıldım.Çok da güzel kombinlemişsin.Capcanlısın yine maşallah çöok beğendim çok :):):)


    www.ayseguldonmez.blogspot.com
    www.gozdeayse.blogspot.com
    www.bloglovin.com/blog/1936765/ayseguls-daily-fashion-tips

    ReplyDelete
  25. @HayatGuzel'im, cok tatlisin ya! Yorumlarinla mahcubiyetten kizarsam da, cok mutlu oluyorum. Cok tesekkur ederim;*

    @YerdenUzak, ne cok kimsede varmis, mutlu oldum;) Annecigim de cok sevdi kullanmami;) Tesekkur ederim YerdenUzak'cim;)

    @Zeto'cum, hihi superiore olmusum ben;) Tesekkurler bebek;*

    @Laci'ciim, ya hatirliyorsun hala, sari etek askimi;) Cozumu ellerime yarattim:P
    Fotograflari begenmene cok sevindim, fikrin onemli benim icin;)
    Kupeyi de fark ettigin ici tesekkur eder, operim seni;*

    @Mell, cok tesekkur ederim canim. Guzel yorumun enerjime enerji katti;)

    @Giz'cim, etek modeli olabilecek en basit modellerden ama rengi cok seker oldugundan iyi bir is cikti ortaya;) Annecigim tum eskileri/vintage'lari degerlendirilmek uzere beni bekliyor;))
    Cok tatlisin ya, yorumlarinla yuzume kocaman bir gulumseme yayiyorsun, cok tesekkur ederim;)

    @Nasli, hihi evet, ayakkabi<3

    @Ayse'cim, degil mi? Ne sarisidir ki bu acaba? Cok tesekkur ederim tatlim;*

    ReplyDelete
  26. yaaa eteğini rengini yerim ben nasıl güzel o zaten bir kedi besle ve hastası olarak bayıldımmmmm kedine de .benden sana yıldızlı 10 10 10:)

    ReplyDelete
  27. Mismet, hos geldin;)
    Cok cok tesekkur ederim cosku dolu, mutluluk verici yorumun icin. Sevgiler;)

    ReplyDelete
  28. benim harfler biraz eksik çıkmış ama anladıysan ne mutlu bana
    sanada sevgilerrrrrrrrr

    ReplyDelete
  29. Sarilar cok yakismis tatlimcim,kediler filan,cok cok begendim,cantan da supermis,bi de gif yapmis,yirim ^__^
    Ozlemisim ya,iyi ki geldim dimi ^_^
    Operim cok ^*^

    ReplyDelete
  30. FerahFeza'm hos geldin;) Senin yorumlarini nasil da ozlemisim<3 Iyi ki geldin, iyi ki! Seni cok seviyoruum;*
    Cok cok tesekkur ediyor, kocaman opuyorum;*

    ReplyDelete

I♥Comments!