Wednesday, December 21, 2011

Wishlist-2

Here is the second part of my wishlist, prepared only by me, apparently;) 
All clothing, shoes and more! Can not wait to sales arrive to Italy! These will be my first selections. Probably, not only;)


Ilk Wishlist'imizden birinin gerceklesmesinin verdigi heyecanla ikinci istek listemize gecis yapabiliriz, ki goreceksiniz ki, bu tamamen bana ait. Secmesi bana ait, almasi yine ortak, di mi HAYAT? ;))


1) Bu kis en cok cekete ihtiyac duydum. Is hayatima (tekrar) gecisle birlikte daha şıkır şıkır olmaya basladim. Ciddi giyinmiyorum ama boyle tüvit ceketleri kombinlerimde kullanmayi seviyorum. Tabi bir de sicak tutuyorlar;)

2) Ikinci istegim de ceket, blazer olanindan, hem de renkli olanindan:) Boyle sirin, giyince beni cok mutlu edecek seker renkli bir blazer'a ihtiyacim var, bence;)

3) Tamam bununla beraber ceket dosyasini kapatiyorum:) Siyah blazer her eve lazim bu devirde;) 

4) Ayakkabisiz olur mu? Olmusken rengarenk olsunlar. Yoksa ceketlerimi nasil kombinlerim;)
Sanmayin ki ayakkabi istegim bu kadarla sinirli. Istek listesini gerceklestirmeye basladim bile. 
Kargo yolu gozluyorum;)

5) Evet boyle bir takinti bas gosterdi; turkuaz! Bu elbiseler bir care bulur belki bu derdime;)
 6) Bunlarsa fuzuli istekler;) 
Ama en guzeli onlar degil midir? Ozellikle soldaki! Bulmaliyim, almaliyim seni!
Bir dolu etegim var ama hep onlari giydigimden hic yeterli gelmiyor gozume;)

 7) Yumusacik, sicacik, sevimli. Tamam istiyorum ben onlari. Fuzuli degiller ustelik, bogazimi, sirtimi koruyacaklar;)


8) Ayakkabi takintim var ama canta takintim yok. Canta degistirmeye usenen biriyim. Kiyafetimle cok alakasiz olmadigi surece degistirmiyorum da;)
Ama belki cok seversem (asagidakiler gibi) degistirebilirim:P

9) Iste en cok ihtiyacim olan! Malum siyah vazgecilmez rengimiz, giysiden ayakkabiya. 
Bakiyorum siyah cizme var, topuklu var, dolgu topuk bootie var, bootie cizme arasi boy da var ama siyah topuklu bootie'm yok! Kafamda dolasan butun kombinler de oyle! O yuzden cok gerekli;) 
Beklemeye gelmez, biraz sonra soldakini Asos'tan hemen alabilirim:P

10) Aksesuarsiz olur mu? Onlar degil mi bizi taclandiran?
Su leopar fotr benim olsun bi once, o cok onemli!
'Kemersiz cikmam' ginlerdenim ben. O da kacinilmaz!
Taki? Olmamasi mumkun mu?

Notlar: 
1) Resimler temsilidir. 
2) Alinacaklar bunlar olsa iyi olur ama olmasa da mumkun mertebe benzerleri olmalidir. 
3) Derlemeler icin Pull&Bear, H&M, Pimkie, Asos, Zara ve unuttuklarima tesekkurler;)



9 comments:

  1. soldaki cekete, soldaki mavi çantaya ve soldaki eteğe ba-yıl-dımmm:) ne bu canım hep sol hep sol:) sağdaki rengarenk kemerler de çok güzeldii amaa;)

    ReplyDelete
  2. blazerlar sahane, ve evet gercekten siyah blazer her eve lazim artik :))

    ReplyDelete
  3. yani bunları alırsa eğer "noel baba" helal olsun der ayakta alkışlarım :DD hepsi çok güzeller...

    ReplyDelete
  4. Hepsi harika! :) En çok ta renkli blazerlar, tam senlik, hehe! Seçmesi sana alması bana ait olsun, paylaşalım ;)

    ReplyDelete
  5. Ne kadar renkli şeyler seçmişsin canım, tam senlik. Kıpır kıpır, neşeli :))

    Henüz katılmadıysan eğer, Yasemin Öndar etek, Eda Yılmaz çanta ve Armani parfüm çekilişime beklerim

    http://denizsaatcioglu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. oooooh wişliste bak hizaya gel:) renk cümbüşü gibi maşallah, tam da senlik ve aynı zamanda benlik bi liste. özellikle o asos püsküllü botlar konusunda sanırım ben de bi süredir seninle aynı fikirdeyim:)

    ReplyDelete
  7. @HayatGuzel, sen azcik sola cekiyorsun canim:D Ama hepsi guzel di mi?

    @Fulya, o blazer gruplarindan her birini ah bi alabilsem!

    @Hamide, 'Noel HAYAT' alir belki:D

    @HAYAT'iiim, cok sevdim ben bu is paylasimini;) Ben hakkima duseni yaptim, sira sende:D

    @Deniz'cim, dolabimdaki renkler yeterli gelmiyor bi turlu! Daha cok daha cok istiyorum:D

    Cok tesekkur ederim tatlim. Ben cok sanssizim, sansima kustum, cekilislere katilmiyorum. Ama neden olmasin?;)

    @Minikkus'um, seni de dusundum hazirlarken:P
    Ben botlari dusunmekten yoruldum, eyleme gectim, hadi hayirlisi:D

    ReplyDelete
  8. Hepsi pek bi guzel,pek bi sirin,pek bi rengarenk,begendim ^_^
    Renkli blazer'lar moda ama ust uste sevmiyorum ben,simdi ki$ ya,ustune bi de mont giyince daral gelio :) Bahar icin olabilir :)
    Ama ilk siradaki tuvit ceket supermis,hayir demezdim :)
    Siyah botlar benim de gozumden kacmadi,eksigim de var,ama topuklu olsun heheh :P
    Umarim ulasirsin wishlist'inden birseylere,operim cok ^*^

    ReplyDelete
  9. FerahFeza'm cok haklisin ceketlerin kisin giyilmeleri konusunda. Ben de biraz kis icin ama daha cok bahar icin yatirim yapiyorum;)
    Tuvit ceketi gittim denedim, bayildim! Indirimlerde agima dusurecegim:D
    Heyoo sen de topukludan vazgecemiyorsun artik! Yalniz ben bu siyahlarin kahverengisini siparis verdim bile, dayanamadim;D

    ReplyDelete

I♥Comments!