Monday, December 19, 2011

Red Solo Cup

Whenever we have sun in our foggy Pavia, we just don't want to miss it!
Whenever I feel sick, I want to wear red to accelerate the recovery process:)

Gectigimiz haftasonunu hasta gecirdim. Hafta icinde durmak bilmeyen aktiviteler, yemek pisirme mesaileri, gece gece avluda, sogukta parti kiyafetleriyle dolasmanin acisi bogazimdan cikti. 
Ama sisli Pavia'da gunlerden sonra yuzunu gosteren gunesi gorunce 'ne olursa olsun disari cikmaliyiz' dedik:)
Kirmizilara burundum ki, canli goruneyim ama yuzum yine de solgun cikmis:/

Amaa bir gun sonra sagligima kavustum. Nasil mi? Ananasla:))
Aslinda tam surec soyle oldu. Hasta olunca HAYAT bana, adacayi, zencefil, karabiber ve limondan olusan bir cay yapti. Bardakla degil bildiginiz kocaman kaseyle ictim, bi guzel terledim, bogazim yandi. (Hemen sonrasindaki bir kac saati tuvalette geciriyorsunuz ama:P)
Sonra taze portakal suyu ictim.
Sonra da, iste asil kurtarici geliyor, taze ananas yedim. Ananasi yerken bogazim oyle yandi ki, anlam verememistim. Sonradan arastirdim ve ananasin bogaz agrisi ve oksuruk dahil bir cok seye iyi geldigini ogrendim. 'Puf noktalar' defterime not edecegim;)

Just a rule of thumb: If you have a sore throat, the best thing other than a hot tea with full of herbs is a fresh pineapple! You will feel how it penetrates into your throat and the following day, the pain will be gone;)





Himm baslik nereden mi geliyor? Gleek olmamdan;)
Iste buradan:

Cok eglenceli, lutfen dinleyin;)



15 comments:

  1. Blog başlığıyla özdeşleşen fotolar bunlar. Bakıyorum diz üstü çorabı dizüstünü göstermeden giyenlerdensin, ya da basitçe dötü donanlardan:)

    ReplyDelete
  2. aa ananası hiç bilmiyodum.. geçmiş olsun canım ama bomba gibi dönmüşsün kırmızılar çok yakışmış ;)
    ayrıca glee son bölümü ne sevimliydi dimiii =)

    ReplyDelete
  3. ayy tatlım benimmm ben de nereler de bu sevgi diyodum, hastaymış kuzum, geçmiş olsun:) ama kırmzı gibi capcanlı bir renkle sana yakışır bir dönüş yaptın:)

    ReplyDelete
  4. gecmıs olsun canım :)bak ne guzel bakacak hayat'ın var senın annemden bana tadı zehır gıbı olan bır karısım ıcırıyor tıj ertesı gun ıs bası:)

    ReplyDelete
  5. Canim kirmizi sana yaki$iyor gerçekten !

    Bootslarina BAYILDIM ^^

    ReplyDelete
  6. kırmızıyı çok severim başlığında fena halde gönlümü fethetti, ne mutlu gleek'im diyene =)

    ReplyDelete
  7. Kırmızılı güzel bayan ^^ Geçmiş olsun sevgili Gleek...Sonda ki şarkıda pek güzel gitti ;)

    ReplyDelete
  8. Kırmızılar müthiş yakışmış. Buraya gelmeni sabırsızlıkla bekliyorum ;)

    ReplyDelete
  9. ben de olsam corap ustune corapla gıyerdım diz ustu corapları :)
    aklıma gelmedı dersem yalan olur

    hayatın yaptıklarını not aldım.
    ananası hiç bilmiyodum.
    su an aynı skıntıları ben de yasıyorum.
    yutkunamıyorum bıle
    hemen yrn ananas alınacak.
    çok yanmaz umarım bogazım
    canım kıymetlıdır de

    ReplyDelete
  10. kırmızılar çok yakışmış bu sonbahar ortamında... hastalığın için de geçmiş olsun canım...

    ReplyDelete
  11. Lovely picture...love your coat and fall background!

    xoxo
    Stella

    ReplyDelete
  12. geçmiş olsun canım iyi olmana sevindim ayrıca püf noktanı aklımda tutacağım çünkü doğal yollarla tedavi her zaman tercihim olmuştur.
    sevgilerr :))

    ReplyDelete
  13. @Reyhan'cim, etim budum ne benim yahu! Cok usuyengillerdenim ben:D

    @Alice'cim, biz de senden 1 gun once ogrendik canim:D Kirmizilar hastalik hallerinden kalma, onun da yardimi oldu:P
    Yaa Glee'nin her bolumu cok cok guzel! Ama bu bolum bambaskaydi!

    @HayatGuzel, yaa hasta oldum ben:( Ama cabuk iyilesirim. Kirmizilar da yardim etmedi degil:P

    @Grace, cok sagol tatlim;) Anne yoksa HAYAT bakmali zaten:D

    @UnPeuDeTenue, canim cok tesekkur ederim;*

    @Irem, ayh sen de Gleek'sin, sahane!

    @J.D, canim, cok tesekkur ederim;*

    @BonBon, artik daha sık sık giyecegim kirmizi montumu;)
    Ben de sizinle gorusmeyi cok istiyorum canim;)

    @KovaKadini'cim, ben heep oyle giyiyorum kisin!
    Aa sormayi unuttum, aldin mi ananasi, ise yaradi mi?

    @Hamide'cim, agac sonbaharda kalmis, ben de degerlendirdim bunu;) Cok tesekkur ederim canim;*

    @J'adoreFashion, thanks a lot;)

    @SJ, tesekkur ederim canim. Umarim sende de ise yarar. Ya da iyisi mi hic ihtiyacin olmasin, iyi ol hep;))

    ReplyDelete
  14. Ah yine kalplere,kirmizilara bezenmis ^_^ Cok tatlisin canimya,pek ozlemisim,kosup sarilsam ya :)
    Kazagina bayildim ^_^
    (kardeslik kemeri hihi)
    Palto supermis,cok begendim,bir de kirmizi canta gormustum,o da favorim :)

    ReplyDelete
  15. Kuzum benim, nasil mutlu oldum arka arkaya yorumlarinla;)
    Bastan asagi kirmizi olmus gibiyim di mi? Farkli renkler olsa da;) Hastayken canli renkler giymenin gucune inaniyorum;)
    Hihi kemerimi takarken hep aklima geliyorsin;)
    Aa ben sana bu paltonun hikayesini anlatayim bi ara;)
    Opuyorum FerahFeza'm;*

    ReplyDelete

I♥Comments!