Friday, December 23, 2011

Pieces from past

A sunny winter day in Pavia, so cold though! But does it matter if the sun is here? Nope!
My 'uniform' outfit for winters is skirts and shorts to combine with tights. That means many different combinations! 
Eh, at the end, there is less chance to wear jeans and pants. 
However, this corduroy one, I really like it, especially the color! Also my necklace with many lovely charms is adorable, isn't it?
 They both remind me the good old days in Turkey...

Bu aralar Pavia'miz gunluk guneslik ama cok soguk!
Soguk olsa bile, gunesli bir gune uyanmak sogugu katlanilir kiliyor.

Kis aylarinda bile pantolon giymiyorum ben. Sevmedigimden degil, onlara sira gelmediginden. 
Bir corap canavari oldugumu biliyorsunuz. Taytlarimla beraber corap sayim uc haneye ulasmak uzere;)
Etek/sort + corap/tayt kombinasyonlari sayica fazla!


Bu kadife pantolonum ise Italya'ya ilk gelirken Ankara'dan bir hayli kuzeyde olan Pavia'nin soguguna dayanabilmem icin alinmisti. 
Ama gel gor ki, sadece bir kis soguk gecti, o da Ankara sogugu gibi degildi.


Rengi pek guzel degil mi?



Bu kolyemi HAYAT almisti, ayni is yerinde calisirken. Boylelikle cikardigi seslerden benim O'nun odasina yaklastigimi anlayabiliyordu:D
Simdiki is arkadaslarim ne dusunuyorlar, bilmiyorum:P

Bu kolyemi parcalamaya niyetlenmistim; mini mini bir dolu kolye, kupe ucum olacakti. Ama sonra oy birligiyle yapmamaya karar vermistik, taa bu zaman!

Hala ayni fikirde miyiz acaba? 
Yoksa miadini doldurmus bu artik mi dersiniz?







12 comments:

  1. Hayirrrr canim yapma harika bir kolyeymis :)sanada sapkalar cok yakisiyor

    Mein Blog/Blogum

    ReplyDelete
  2. Yine iyi Hayat sana kolye almış. Bahadır bana bir çan almıştı. Bildiğin ineklerin boynuna asılanlardan:)Ayrıca kolye gayet güzel değiştirme sakın.

    ReplyDelete
  3. pantolonunu sevdim, çıkar onu bebeğim:))

    ReplyDelete
  4. aslında içinde çok hoş parçalar varmıs ama enişteden hediyeyse bi daha düşünmek lazımmm :))

    ReplyDelete
  5. Ahoy ahoy!!! :) kolye çok güzel, hiç de miadını filan doldurmamış, bence kıyma bu güzelliğe :)

    ReplyDelete
  6. Kolye çok cici bence:) Bu arada ben de blog dünyasına yeni katıldım bloğuma göz atmak isterseniz beklerim:) http://trendsum.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. @Guzelgul, oy coklugu devam edecek gibi gorunuyor. Cok tesekkurler tatlim;)

    @Reyhan'cim, cok romantik bir kocan oldugunu bugunku post'undan anladim:D
    Aslina bakarsan benimki de toplu can sesleri cikariyor:D

    @Minikkus'um, valla cikarip veririm;) Corabim var altta:D

    @SWL, ya evet, hepsi sahane parcalar bir basina. Ama toplusu da guzel sanirim;)

    @Maya, aa denizcim gelmis:D Ahoy sana da!
    Peki, bu seferlik de kurtardi bu kolye;))

    @Trendsum, hem blog dunyasina, hem bloguma hos geldin;) Hemen gittim baktim bloguna;)
    Cok tesekkurler!

    ReplyDelete
  8. kuzum hiç elleme çok sevimli böyle:) pantolon bordo tek geçiyorum:)

    ReplyDelete
  9. Ama ben sana pantolon da yakistiriyorum,hem de rengi supermis,bayildim ^^
    Kolye de super,hatirasi varmis,bozma bence :)
    Cok sirin olmussun tatlim,ozlemisim ya ^_^
    Optum cok ^*^

    ReplyDelete
  10. @Cemre'cim, oy birligiyle kolyeye dokunmamaya karar verdik:)

    @FerahFeza'm, benim de sevdigim pantolonlarimdan biri ama genelde bacaklarim cop gibi gorundugunden giymemeyi tercih ediyorum:P
    Canim kuzum tuum yorumlarimla beni cok cok mutlu ettin, iyi ki geldin;)
    Kocaman opuyorum seni;*

    ReplyDelete
  11. Fitilli kadifenin çizgili kazak ile birlikteliğini çok sevdim canım, güneş vurunca nasıl da güzel parlamış :) bence bu kolyenin hatırası sebebi ile parçalama Sevgi'cim, gerçi o zaman bir sürü küpeye dönüşecekler ama yine de kararsız kalıyor insan hatıra olarak saklamak mı yoksa küpe olarak kullanmak mı daha iyi diye :) kararın ne olursa, sen ne yaparsan yetenekli ellerinin değdiği şey güzel olacaktır ona eminim tatlım, öpüyorum çok:)

    ReplyDelete
  12. @BeTwinUs, haha ben de sen deyince fark ettim; gunesle, benim pantolon piril piril parlamis:D
    Zaten kac yildir bu kolyeye dokunamadim canim, herhalde bundan sonra da dokunamam. Belki kizim el atar:)

    Optum canim, cok tesekkur ederim yorumun icin;*

    ReplyDelete

I♥Comments!