Saturday, December 31, 2011

Mutlu Yillar/ Happy New Year/ Buon Anno

Goodbye 2011! Welcome 2012!
We'll be in Florence for the NY's night;) I wish everyone has a good
year. All my best!

Dun ani bi kararla yeni yila Floransa'da girmeye karar verdik.
Gercekten cok hizli oldu. Gece 11'de otel rezervasyonu yaptigimizi
soylersem ne kadar ani bir karar oldugunu anlayabilirsiniz:D
Su an yoldayiz. Bu post'un nasil yayinlanacagi hakkinda hic bir fikrim
yok, ilk telefon deneyimim:p
Aslinda surpriz bi kutlama mesaji olacakti burada ama planlar
degisince yetistiremedim:( Belki 2012'ye kalir;)

Bu blog dunyasinda cok guzel bir yil daha gecirdim. Cok guzel
paylasimlarla, cok guzel arkadasliklarla... Burada olmayi cok
seviyorum. Sizlerle olmayi cok seviyorum. Iyi ki varsiniz.
Guzelliklerle dolu bir yilimiz olsun. Mutlu, saglikli, huzurlu olalim;)
Hepinize kocaman sevgilerimi, opucuklerimi gonderiyorum:*




12 comments:

  1. Mutlu mutlu yıllar kuzum, bol bol eğlen Floransa'da ;)

    ReplyDelete
  2. Mutlu yıllar tatlım,adın gibi SEVGi dolu bir yıl olsun :)Kocaman sevgiler..

    ReplyDelete
  3. Süper olmuş, mutlu yıllar. Floransa fotograflarını sabırsızlıkla bekliyorum.

    www.trendsbysevi.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Mutlu seneler tatlim,umarim super bir gece olmustur,opuyorum cok ^*^

    ReplyDelete
  5. oohhh süper olmuş, nice mutlu yıllara canım yeni yılın kutlu olsun...

    ReplyDelete
  6. allah'ım allah'ım...insanların italya'da yaşadıkları yetmiyormuş gibi, bir de yeniyılsa acil eylem planı ile şehir değiştiriyorlar. biz de burda...neysee...mutlu yıllar dilemekten başka bir şey düşmüyor bize, her şeyin gönlünce olsun umarım bu yıl :))

    ReplyDelete
  7. Neguzl bir ani karar:))

    http://trendydolap.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. anlık verilen kararlar hep daha güzel sonuç verir, eminim çok keyifli girmişsinizdir yeni yıla:)
    musmutlu, bol kahkahalı, eglenceli, keyfini kaçıracak hicbirseyin olmadıgı (belki minik bir sevginin de aileye katıldıgı) güzel bi yıl diliyorum kuşum, öptüm nanaktan:)

    ReplyDelete
  9. Mutlu yıllar pıtırcık :D
    o gülen yüzün bu yıldada gülücüklere boğulsun
    sevdiklerinle
    hepbirlikte

    ReplyDelete
  10. @J.D, cook tesekkurler beybikus'uma;)

    @AktuelModa, canim benim, sevgi dolu bir yil hepimizin olsun;)

    @Tubitos'cum, musmutlu yillar;)

    @Sevi'cim, cok tesekkur ederim, guzel yillar!

    @FerahFeza'm, supper gece oldu;) Mucuk;*

    @Hamide'cim, nice guzel yillara canim!

    @Sophie, ama kizma ya:P
    Umarim senin de gonlunden gecenlerin gerceklestigi guzel bir yilin olur, sevgilerimle;)

    @Trenydolap, cok tesekkur ederim, guzel bir yil dilerim;)

    @MinikKus'um, haha minik Sevgi mi?? Hayir once minik Guney istiyoruz(m) biz:D
    Canim benim cok tesekkur ediyor, bir kez daha en mutlusundan, en guzel anilisindan bir yil diliyor, kocaman opuyorum;*

    @Elif'im, kocaman tesekkurler, opucukler, mutlu yillar canim!

    ReplyDelete

I♥Comments!