Monday, December 26, 2011

Lace embellished dress

Training on photography is on progress.
Although I only pose and my hubby trains himself;)
It is a little bit complicated for me:P
However I have my own issues as:
1) Not really satisfied with the size of the photos on blog. Using Flickr is better but time consuming whereas Picasa is easier to use but photos are not proportioned as I want. Confused!
2) Puffiness under my eyes. Any suggestions to get rid of them?


Fotograf cekme alistirmalarina devam ediyoruz, soguk havaya aldirmadan.
Ogrenilecek cok sey var; HAYAT iyi calisiyor bu konuda;)
ISO'lar, f numaralari ve daha benim anlayamadigim bir dolu ozellik...

Bense baska seylere takmis durumdayim su aralar. 
1) Fotograflarimi duzenlemek, yuklemek vs. icin Picasa'yi kullaniyorum. Cunku bence kullanimi Flickr ve benzerlerine gore cok kolay. Lakin, yukledigim fotograflari 'x-large' olarak ayarlasam bile istedigim gibi gozumu doldurmuyor. Orjinal buyuklukte yapinca da devasa oluyor. Cok buyuk fotograflar olursa da, blog yavaslayacak, yavas baglantilarda sorun cikaracak. 
Ne yapsam karar veremedim:/ 
2) Ya benim gozlerimin alti cok puffy! (torbali demek yerine puffy deyince daha sevimli oluyor:P
Genetik ve duzensiz yasam bas nedenlerindenmis.
Cok duzensiz yasiyor sayilmayiz, genetikse yapacak bir sey yok mu yani?

Amma dertliymisim di mi?:P

Ee bari biraz fotograflara bakalim dertlerimiz dagilsin:P








Ee hava soguk, usumeye basladim!


Ooh isindim ama yuzumun ifadesi donmus;P

En iyisi gidelim biz.

Ciao ciao!




20 comments:

  1. hediye paketi misin nesin sen yaaa*.*
    ben de oralara gelmek istiyorum, ne güzel arka fonlar:(
    aman diyim totonu dondurma, sen daha bize lazımsın, ankaralara gelceksin hem ocakta ^.^

    ReplyDelete
  2. Şimdi salatalığı eziyorsun falan diye başlayan tavsiyeler vermek isterdim sana ama benim bildiğim en iyi yöntem uyumak:)) Ayrıca kış konseptinde kızkardeşine akşam yemeğine giden noel anne gibi olmuşsun (aklım bana birtakım oyunlar oynuyorsa benim günahım ne). Ciao canım ciao!

    ReplyDelete
  3. İlahi Svgi :)) picasadaki fotoğraf düzeninden birden gözlerinin altına girmene çok güldüm :) ama sevimli duruyorlar bence, bir de sondan bir önceki fotoğrafta edith piaf'ı anımsattın biran bana.

    ReplyDelete
  4. çook romantik ya, çok sevdim :) siyah beyaz elbisenin yaka ve eteğindeki dantel işlemelerini çok beğendim, bordo çorap ile hareketlendirmiş sin. Kurdele kemerinde çok şirin...

    http://dujufashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. ne siirin bir elbise :) dantelli dantelli cok begendim

    Mein Blog/Blogum

    ReplyDelete
  6. elbısen cok sevımlı ya cok begendım
    bende picsa kullanıyorum ama hıç oyle problem yasamıyorum :S

    ReplyDelete
  7. cok güzel yakistirmissin her seyi :)

    ayrica sondan ikinci fotografta behzat c. dizisindeki sule'ye benzettim seni :))

    ReplyDelete
  8. ne kdr şirinsin!!!
    benim göz altlarımda puffy :))))
    puffy dedikten snra bunu umursamayabilirim :)

    ReplyDelete
  9. Sevgicim her zamanki gibi çok tatli olmu$sun ^^ Elbisen harika ! Ben kemeri hirkanin üstüne degilde elbisenin üstüne kullanirdim ama yinede çok yaki$mi$ ;)

    Öpüldün !

    ReplyDelete
  10. vaay, değişim bellii :)
    her zamanki gibi tatlı çıkmış fotoğraflar, danteller harika :)

    ReplyDelete
  11. her zamanki gibi çoraplar harika.70 denye satenmi?

    ReplyDelete
  12. 2. ve son fotoya bayıldımmmm!!!bana şirine diyene bak yaa sen şirin ötesisin:)fotoğraflarına bakınca gülümsüyorum hemen:)elbisen acaip tatlııı tam senlik:)bu arada puffylikleri sen söyleyene kadar farketmedim bile hiç bi şeyciğin yok takıcak fıstık gibisin:)öperim seniii

    ReplyDelete
  13. @MinikKus, hihi, komple yilbasi paketiyim ben:P
    Gel geeel! Bak once ben gelecegim sana, iade-i ziyaret yapmak zorunda kalacaksin;)
    Toto saglam merak etme;) Mucuk;*

    @Reyhan'cim, senden bi tarif, bi care bekliyordum, uhuu:(
    Cidden yavrum, nasil oyle bir tasvire uygun gordum beni:D
    Baci baci;* (opucukler opucukleer demek:P)

    @PastelRenkler, ya iste aklim bi orada bi burada, zipir zipir:D
    Haha goz alti torbaciklarima sevimli diyen biri daha cikti, kocamdan sonra:D Ayh tesekkur ederim o zaman;)
    Ya simdi sen beni Edith Piaf'a benzettin ya, bloguma ad veren o sahane insana! Kocaman sevgiler, opucukler sana;*

    @Duju'cum, romantiklik bulasti gitmiyor uzerimden! Bordolar ve fiyonklu kemerler gibi;) Cok tesekkur ediyorum;)

    @Guzelgul, cok tesekkurler tatlim;)

    @KovaKadini'm, hii cok sevimli, hem de romantik di mii;)
    Ya sorun degil benimki, tatminsizlik:/

    @Fulya, cok tesekkur ederim;)
    Ay bilmiyorum ben Sule kim, bi bakayim. Ama sondan 2. fotoda kendim disinda birilerine benzemisim demek ki;)

    @Syhn'cim, puffy'lerim oldugu icin mi sirinim acaba:P :D

    @UnPeuDeTenue, canim benim bir kere de senin dedigin gibi kullanirim, belki daha sicak bir gunde, hirkasiz;)
    Cok tesekkur ediyor, opuyorum seni;*

    @Lacii, sonunda hayran oldugum blog fotolarindan (Bkz. LacivertOjeliKiz) benim de olacak;))
    Opuyorum seni;*

    @Adsiz, himm denye kismindan pek anlamiyorum sanirim, ama saten degil;)

    @Gizzy'cim, cok tatlisin ya! Hala bu yorumlar bir adim ondesin sirinlikte;)
    Aslinda dusundum, acaba puffy'lerim ben soyledikten sonra dikkat ceker mi diye;))
    Cekmis ama kotu geri donus olmamis demek ki! Kocaman opuyorum seni;*

    ReplyDelete
  14. Love your blog!!! Follow each other??? xoxo from Rome

    www.rockandfrock.com

    ReplyDelete
  15. Bu melissaları ayaklarını nasıl terletip canın yanmadan giymeyi başarıosun benimle paylaş lütfen=)

    ReplyDelete
  16. canım elbisen çok cici yaa senin gibi :)

    ReplyDelete
  17. Allam....Kar tanesi gibi olmussun tatlim ya,super bi kombin,cok cok begendim bunu ben :)
    -Fotograf kalitesi o kadar farkediyor ki.Iyi yaptiniz makineyi almakla,gule gule kullanin ^_^
    -Fotograf boyutu boyle cok iyi,daha buyutme bence,kasmasin ;)
    -Bordo coraplarin nasil da uyumlu olmus bootie'lerle,bayildim!
    -Fiyonklar,danteller,kirmizilar,maviler,ah super olmussun sen ^_^
    -$al da kalpli mi yoksa :)
    -Sen goz altindan sikayetci ben goz ustunden :) Sanirim seninki uykusuzluk,ve de sanirim poset cay oluyor ya,icip atma poset cayi,goz altina koy.Sisligi alir diye okumustum.Dene bakalim,dogal bi cozum ;)

    Opuyorum tatlim ^*^

    ReplyDelete
  18. Yine o sevdiğim papilerin başrolde Sevgi'cim! :) bordo siyah uyumunu elbise ve çorapta da görüyoruz, bu naif ve vintage tarz beni 1900'ların başına her anlamda çok güzel gelen bir döneme götürdü :) dantel yaka ve etek uçları, fiyonk kemer o kadar tatlı durmuş ki yine mıncırılası bir şekilde gülümsüyorsun Hayat'ın çektiği karelerden :))

    ISO ayarlarını ben de yeni yeni yapıyorum canım ISO'su bitse diyafram o olmadı shutter speed uzadıkça uzuyor :p ben flcker'dan yükleyip original size kullanıyorum onu tavsiye edebilirim başta biraz karışık ama alışınca çok kolay geliyor insana tatlım :)

    ReplyDelete
  19. @Valeria, thanks!

    @Mell, zaten yagmurda giyiyorum, terleme olmuyor:) Canim da hic yanmiyor ki, senin yandi mi, noldu ki:/

    @Tubitos, hihi cok tesekkurler tatlim;)

    @FerahFeza'm, 'kar tanesi gibi' ne tatli bi tanim;*
    Oh be, demek iyi geliyor foto boyutu. Bazen canimi sıkıyor ama yine de boyle kalacak bir sure sanirim. Fotolar iyilesince, daha buyusun istemistim;)
    Bordo coraplarimi oyle cok aradim ki, ayakkabilarimla ayni ton olsun diye;)
    Salim da kalpli; nasil da gozunden kacmadi;)
    Ah canim, hic de uykusuz degilim ki! Tosun gibi uyuyorum:D Ama poset cayi deneyecegim yine de;)
    Cok tesekkur ediyor, kocaman opuyorum;*

    @P., thanks a lot;)

    @BeTwinUs, canim benim biliyorum senin o donemleri ne kadar cok sevdigini ve bunu hayatinin bir cok kisminda yansittigini;) Ve sana ne cok yakistigini da biliyorum;)

    Oof benim cok isim var daha bu makineyi ogrenmek icin. Simdilik model olayim ben:P
    Flickr da cok zahmetli geliyor bana. Ama daha iyi gorunurse, oradan yuklerim belki.

    Cok tesekkur ediyorum canim, hem benim yine yine mutlu eden yorumun icin, hem de verdigin bilgiler icin;)

    ReplyDelete

I♥Comments!