Saturday, December 10, 2011

I ♥ Mod Cloth

Online shopping or online window shopping is my daily routine. Not only I put some stuff into my basket, but also I get the latest trends and inspiration.
And Mod Cloth is my favorite spot!
This shop has everything; clothes, shoes, accessories and more. I think it has the cutest inventory!
The most I love is the fun names of the products, please check on the photos;)


Mod Cloth Amerika'dan bir sanal alisveris noktasi.

Benim gezindigim alisveris siteleri arasinda en sevimlisi bence. Alisveris sitesine 'sevimli' demek komik bir ifade biliyorum ama burasi cidden oyle!
Elbiseler, ayakkabilar, kolyeler, kupeler, cantalar her biri ozgun, sirin. Fiyatlari da bazen yuksek, bazen uygun. 
Benim en cok hosuma gidense urunlere verilmis isimler:)
Asagidaki gorsellerde okuyabilir, eglenebilirsiniz;)












Cok zaman harciyorum burada ama hic pisman degilim. Sepetimi dolduruyorum, ilhamimi guclendiriyorum, egleniyorum:)

Bir de Apartment diye bir kosesi var. Burada da dekorasyon, kitap ve daha fazlasi mevcut. 


Ve iste her birine sahip olmak istedigim kitaplar:


Bakalim siz neler begeneceksiniz?
(Urunlerin isimlerini okumayi unutmayin;))



10 comments:

  1. tam kendini kaybetmelik bir site :)
    ama ben bakıp bakıp ölece kalıcam mı ?? şekerim o elbiseler tamsenlik

    ReplyDelete
  2. ayyy cok güzelmıs bu site yaa :)

    ReplyDelete
  3. ah mod cloth ah.
    ne sahane bir site ya
    en cok baska sitelere benzemeyısını sevıyorum
    o elbılseler ne kdr klass isimleri de oyle

    alısveriş yapıyodun ne olsd yapmadın mı
    o ayakkabı hala aklımda

    ReplyDelete
  4. Bayılıyorum ben de mod cloth'a..Gerçekten de çok sevimli bi site :)) Ama daha hiç bir şey almadım neden bilmiyorum :D

    ReplyDelete
  5. ben bilmiodum bu siteyi yaaa,iyiki paylaşmışın tatlım,teşekkürler

    ReplyDelete
  6. @Elif’cim, sorma kac kez kaybettim kendimi ben;) Bence sen buradan bisiler yaparsin;)
    Ya sorma elbiselere olup bitiyorum!

    @Ayshenur’cum, di mi di mi;)

    @KovaKadini’cim, evet ya hic bir siteye benzemiyor, bayiliyorum. Daha siftah yapmadim oradan ama yakindir;)

    @J.D., sevimli ama iste US menseili oldugundan kargosu fazla azicik:) Ama olsun biz yine de seviyoruz di mi;)

    @Gulumse, ne demek canim, gule gule vakit gecir:)

    ReplyDelete
  7. Lookbook kolye inanılmaz sevimli ve gerçekten sevimli bir site;)

    ReplyDelete
  8. Ben geçen sene bir ara fena dadanmıştım buraya :) ürünlerin isimleri kadar, genç tasarımcılara yer vermeleri, farklı ve tarz ürünler olması ve bu ürünlerin satışa çıkma öncesinde oylanması çok sempatik gelmişti bana da :)))

    ReplyDelete
  9. Canım ya hemen tıklıyorum elbiselerin güzelliğiden gözümü alamadım.İsimler çok eğlenceli :):)
    Özellikle kedili bere eldiven setine bayılldımmmm :):)


    www.ayseguldonmez.blogspot.com
    www.gozdeayse.blogspot.com
    www.bloglovin.com/blog/1936765/ayseguls-daily-fashion-tips

    ReplyDelete
  10. @YerdenUzak, ya ben de bayiliyorum o mini lookbook kolyeye;) Kendi fotolarimi bastirip, yapacagim ben de:P

    @Giz'cim, bak ben o soyledigini tam anlayamamistim. Demek urunlerin satis oncesi oylanmasiymis o :O
    Dadanmak, saatler harcamak cok dogru eylemler bu site icin;)

    @Ayse'cim, her sey ne sirin di mi? Bayiliyorum her bir seye;)

    ReplyDelete

I♥Comments!