Tuesday, December 13, 2011

Heart Embellished Cardigan

After being obsessed with DIYs, I don't wear almost anything without modification. Especially the basic clothes, like monochrome sweaters, pullovers, t-shirts. I feel like I have to embellish something on them, refashion or modify them. I think at the end I won't have any simple tops:) 
As seen in photos, I had a simple purple pullover which seemed so simple, thus I modified it with felt hearts, my favorite pattern;)
It feels nice to have inspiration halo over my head;)

Havalarin sogumasi demek, DIY uretiminin artmasi demek benim icin.
Aklimda surekli fikirler ucusuyor, butun malzemelerimi onume yayip, ugrasip duruyorum. 
Elimdeki malzemeleri bitirmek adina (yenilerine yer acmak icin;)), var olan kiyafetlerimi modifiye etmeye basladim. 
Sanirim sonunda sade bir kazagim, hirkam kalmayacak:) Hepsi gozume cok sade gorunuyor, hepsine bir seyler ekliyorum, modifiye ediyorum:)
Daha oyle cok fikir var ki kafamda! 

Bu hirkamin modifiyesine Ankara'da basladim. Kalp cepler dikecektim. Diktim de, hem de iki kez:)
1.Deneme: Evden cikmadan alelacele giristigim kalp yapistirma isinde, simetrik olmayan bir sonuc cikinca basarisizliga ugradim.
2.Deneme: Simetrik olmayan kalpleri sokunce tekstil slikonundan izler kaldi, eski kalpler de kullanilmaz duruma dustu. Yeni kalpler pembe ve satendi. Simetrik sekilde yapistirildi ama saten kumas, silikonla cok kotu duruyormus, sonradan anlasildi, pisman olundu:(
3.Deneme: Saten kalpler sokulurken, hirka yirtildi. Azicik dovundum, sonra silikonu bir koseye birakarak aldim igne ipligimi, diktim kecelerimi:)

Sonuclar:
1.DIY'lar her zaman ilk denemede basarili olamiyor. Azmetmek, sabretmek lazim:)
2. Bir sure DIY'larimla ne giydim postlari bu blogu esir alacak;)





Oooh mis kokulu Melissa kokusu size de geldi mi;)



23 comments:

  1. çok güzel olmuş bence ;) ayne katılıyorum sana sabırla yaklaşmak lazım dıy'lara, gerekirse birkaç kere denemek lazım ;) ben de kalpli bir hırka yapmıştım zamanında =)

    http://irem-just-a-dream.blogspot.com/2011/02/kocaman-kalpli-hrka.html

    ReplyDelete
  2. Canım ne güzel bir dıy olmuş bu böle çok şirin :) Ellerine sağlık tatlım gerçekten sabretmek lazım bu Dıylar için. Ohh mis gibi Melissa kokusuda sardı buraları:)

    ReplyDelete
  3. hırkaya bayıldım^^...benim de melisalarım var dragonlady^^...arada çıkarıp çıkarıp kokluyorum çok seviyorum gerçekten harika kokuyolar^^

    ReplyDelete
  4. Eline sağlık,çok sevimli bir cekete dönüşmüş.Fotoğraflarda çok güzel görünüyor.

    ReplyDelete
  5. canımmm diy fikrini çaldımm:) yapılacaklar listemin başına ekledim;)

    melisalarına bittim:) simli gibi, parlak:) oyyyy çoookkk şekerrr:)

    ReplyDelete
  6. DIY çalışmana bayıldım sevgicim, ama benim en çok da o misler gibi kokan ve ışıltısı gözlerimi kamaştıran melissalarını sevdim! çok güzelleeeeeer..
    ben bu modeli çok begendim, nerden bulabilirimki acep? burda Harvey Nichols'da yok mesela her modeli:(

    ReplyDelete
  7. cnm senin DIY çalışmalarına bayılıyorum ve gıpta ile bakıorum. ben çok üşeniyorum yapmaya :S aklımda bir sürü hayata gecmeyi bekleyen fikir var ama .. hala beklemede :)))
    Melissaların kokusuda buralara kadar geldi hani ;)

    ReplyDelete
  8. Sevgi' ciğim, çok ama çok güzel olmuş. Ben de Koton' da görmüştüm bu kalpli cepleri, aklıma not etmiştim, iki renkli idi onlar. Hoş duruyorlardı. Bu arada sana bir dikiş makinesi lazım sanırım ;)

    ReplyDelete
  9. bence süper olmus :)


    http://rainbowgatherer.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. hmmmm mis gibi geldi ( biraz elime sürdüğüm melisa yağınında etki oldu tabi :D )kokular buralara .
    Amanda aman Sevgi pıtırcığı çokta çalışmış bu günlerde amanda aman kalp kalp kalp

    ReplyDelete
  11. Gelmez mi hiiiiç, pavlov'un denekleri gibi resmi görür görmez aldım kokuyu canım :p dıy projesinin en güzel yanı da ilk denemede başarısız olsa da birçok kez deneme şansının da olması (yırtılana kadar :P hehe) ben bu keçe kalpleri çok sevdim SvG'cim, mor üstüne ne kadar güzel olmuş, üstüne kalpki kolyen de konsepte tastamam oturmuş :) önünde poz verdiğin duvarın graffitilerinin oluşturduğu fona da ayrı bayıldım tatlım :)

    ReplyDelete
  12. Kız zilli kolyene bayıldım !!
    www.nzlsyn.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Delisin kızları geldi aklıma kalpli hırkayı görünce ellerine sağlık:)bu arada bende mimin vaar ;)

    ReplyDelete
  14. @Irem'cim cok tesekkur ederim. Hehe biz iki DIY'ci basimiza gelenleri biliyoruz di mi;)

    @Zeto'cum, cok tesekkurler canim;) Benim dikis makinem, dogru durust calisma alanim falan olmayinca daha da cok sabretmem gerekiyor ama cikan sirinliklerle mutlu oluyorum iste;)

    @Valki, cok tesekkurler;) Haha insan Melissa'lari basucuna koyup uyumak istiyor di mi;)

    @Funda'cim, cok tesekkur ederim. Fotolar ceken es bu yorumlari cok seviyor;)

    @HayatGuzel'cim, calmak ne demek;) Hadi yap bakalim;)
    Melissa'lar simli simli canim, kokusuyla falan tam yenilmelikler;)

    @AlisverisDanismani'm, cok tesekkur ederim;))

    @Minikkus'cum, cok tesekkur ettim ve bununla da kalmadim biliyorsun;))

    @Seval'cim, cok tesekkurler canim. Ama biliyor musun, aklimda olan fikirlerle karsilastirdigimda kendimi cok tembel buluyorum;))

    @Demet'cim, ya evet benim acil dikis makinesine ihtiyacim var ama yerlesik hayatimiz olmadigindan alamiyorum:(
    Begenmene cok cok sevindim Demet'cim;) Koton'da oyle cok DIY fikri var ki, gidince caliyorum;)

    @RainbowGatherer, cok tesekkur ederim;)

    @Hamide'cim, :)) oluur;))

    @Elif'cim, hihi;))
    Ya bir daha kalplere bulasmayacagim diyorum yine de bulasiyorum;)

    @Giz'cim, ya goruyor musun, kac denemede, basarisizliga ugradim da pes etmedim;) Biliyor musun bu post'u yaparken ne dusundum: Gizem'cim mutlaka kalpli hirka+kalpli kolye uyumunu gorur, hatta arkadaki mor fonlu graffiti duvari da fark eder demistim;) O yuzden opuyorum seni kocaman;*

    @Nasli, tesekkur ederim tatlim;)

    @Mell, kim o delisin kizlari, bilmiyorum ben :D Tesekkurler canim; hem yorumun, hem mim icin;)

    ReplyDelete
  15. Dıy projelerinle ilhamım oluyorsun banaa :D
    Çok tatlı olmuşsun, ama Melissa'larında gözüm kaldı ışıl ışıl ne de güzeller :) Kocaman öperim seni :*

    ReplyDelete
  16. hehhe adları cici kızlardı canım geç oldu ecik ama :))

    ReplyDelete
  17. ben de diyorum bu miss gibi kokular nerden geliyor :)

    ReplyDelete
  18. hırka çok şeker;)
    http://editorist1783.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. @J.D, ne guzel! Cok mutlu oldum canim;)
    Cok cok tesekkur ederim, opuyorum seni;*

    @Mell'cim, olsun;)

    @Tubitos'cum, buradan geliyor buradan;)

    @Esra, cok tesekkur ederim;)

    ReplyDelete
  20. Ama sen bana DIY ilhami verdin,doldum ta$tim hatta :))) Her an el atabilirim bekleyen DIY malzemelerime :)
    Hatta ben fikir versem sende bir araya getiriversen :PPP Ah yakin olsaydik ya dimi :)
    Inceciksin ya,pek guzelsin,operim tatlimcim ^*^

    ReplyDelete
  21. Canim FerahFeza'm<3
    Ah keske bir arada olsak, neler uretirdik! Bazen sen ilham olurdun, bazen ben. Bazen sen yapardin, bazen ben;) Ama bir kere olsun gerceklestirecegiz bunu umarim!
    DIY'lardan ilham aldiysan ne mutlu bana. Yaptin mi diye sorup durarim ama;P

    Hihi, tesekkurler kuzucum, opuyorum kocaman;*

    ReplyDelete

I♥Comments!