Thursday, December 29, 2011

Fur collar

2011 is on its way to the end! And I just wish it will go back with no more problem. It gave us a bunch of them!
2012 seems cute:P and I hope it will be better!

My fur collar is detached from an old coat and used with my favorite brooch. 
I think it looks elegant and chic!

Keyifli keyifli yazmak istiyorum ama son gunleri de olsa 2011 bize biraz daha cektirmeden gitmeyecek anlasilan.
Cok yakinmayayim, beterin beteri vardir ama bu yil bize, ailemize cok hos seyler getirmedi. 
Cok guzel seyler de oldu ama soyle sonundan basina dogru baktigimizda pek iyi seyler hatirlamiyoruz.
Giderayak bile, su son bir kac gunde, yapti yapacagini!
Neyse selametle gitsin de!

Bu kurk yakayi eski bir kabanimdan soktum, sen sevdigim brosumla kendime aksesuar yaptim;)

Milano'ya gittigimiz gunlerden birinde kullandim. Hem sicak, hem havali oldu. 
Yine Fransiz ya da Rus sanildim;) 
Italya'ya geldim geleli durum boyle. Ya Fransiz saniliyorum, Fransizca konusulmaya calisiliyor. Ya da Rus saniliyorum. 
Hadi Fransiz olmayi anladim; oyle citipiti Fransiz gibi giyiniyorum. Ama Rus zannedilmek! Sanirim beyaz yuzum ve kizil saclarim yuzunden;) Boydan kaybediyorum bi kere:P






Kahverenginin tonlarini ve siyahi futursuzca kullandim bu kombinde. Eskiden yanyana koymazdim bile!
Ah ah nasil degisiyoruz!








Acaba bu cantami gormekten sıkıldınız mi? Ben kullanmaktan sıkılmadim daha:P
Canta degistirmek konusunda muhafazakarim sanirim. Bi cantam olsun, hep onu kullanayim istiyorum.
Mesela bu olabilir:))






Bu bu yilin son post'u olmayacak;) Daha iyi dileklerimizi sunacagiz size;)




14 comments:

  1. Fiyongunu sevsinler, çok tatlısın :))) Umarım 2012 sizin için 2011'in bütün olumsuzluklarını siler :) sevgiler sana SvG'cimm :)

    ReplyDelete
  2. Sevgi'cim Umarım 2012'i çok güzel geçerde kötü günleri geride bıraktırır:)
    Kürk yakana bayıldım bukadar şirin olamaz şirinliğine şirinlik katmış. Çok öptüm.

    Yeni yılın kutlu olsun canım:))

    ReplyDelete
  3. Sadece fotolara bakarken ve senin çantanla ilgili söylediklerini görmeden içimden "ahhh yine o çanta, her gördüğümde ona kilitleniyorum" diye geçiriyordum ki, sen neler yazmışsın Anya Katya Lenam yavv:) Rus ha çok güldüm, bu Avrupalılar dünyaya hangi gözlükle bakıyor acaba? beni de Yeni Zelandalı'ya benzetiyorlardı ben de yok "Papua Yeni Gineliyim ben" diyordum. Ama o kürk yakanla Parisienne göründüğünden mütevellit Fransız benzetmesi tutmuş. O halde SVG Susanne Vivienne Gabrielle de dyebiliriz sana:)

    ReplyDelete
  4. yaka çok güzel olmuş çok şık gerçekten :)

    iyi seneler :)

    ReplyDelete
  5. ayyyy yirim ben kürk yakanı senin,çok havalısın kuzuumm:) pardon olga mı demeliyim;P bayıldım o yakaya:))

    ReplyDelete
  6. Sevgi, öncelikle ben kazağını çok sevdim. Çook sevimli. Bayılırım zten böyle figürlü şeylere ve tabiki kürk yakanı da çok beğendim, kabanına çok uymuş hem ona ait gibi hem de ayrı gibi duruyor. Yine çok yakıştırmışsın kendine. Bu sefer de sana "Kürk Mantolu Madonna" demek istiyorum :)) Sevgiler :)

    ReplyDelete
  7. ne tatli kazaktir o yarebbiii :)

    ReplyDelete
  8. Guzelim, bayildim yaaa Rus haaa ;))) Fransiz evet, yani oyle hos elegant oluyorsun ki onu soylemeleri normal ;))) Ben Turk'um Turk, gidinde bir Turk kizlarina bakin bakalim - alim allah butun avrupa kizlarinin dunyalarini sarsarlar diye!!! :PPP (Cok mu uctum acaba?? :DD) Burda da beni Italyana benzetiyorlar... Ufuklari fazla gelismemis bir cok insanin...
    Neyse tatlim, o kurk yakaya bayildim, brosunla da cok cici olmus... Ne guzel degerlendirmisin yakayi!!! Ben ozellikle tilkili kazagini cok sevdim ;))) Cantanda harika ben bikmadim sahsen ;))) Hem canta degistirmek cok gicik bir is yaaa, ondan ona bosalt - ppofff ugrasilmaz ;))) Opuyorum xxx

    ReplyDelete
  9. Ayyy cok ho$sun yine ^__^
    Beni de Fransizlara ve Ispanyollara benzetirlerdi hep,hadi Ispanyol tamam da, bende boydan kaybederim ki :) Komik :)))
    Hic de Ruslara benzemiyorsun sen,takma kafana :P
    Bu yeni makine cok iyi oldu sizin icin Sevgi'cim,nefis fotograflar cikiyor,ama ben o cantani begeniyorum ki....Nasil bikalim,fiyonk bros hava katmis,pek begendim.Bende kirmizi eldiven aliciiim :))))Botlarin da cok guzelmis ama :) Ah tilkili kazak,30 for 30'dan favorim :)Bu ara bende hep siyah-kahve kombin yapiyorum,ki senin gibi dusunurdum hep,bu seneye kadar :) Degisiyoruz Sevgi'cim hihi :)

    Optum tatlimcim ^*^

    ReplyDelete
  10. o kazak ne güzel bir kazaktır yahuuu :DD çantanı da çok seviyorum... mekana da dicek hiç bişeyim yok canım...

    ReplyDelete
  11. Çok çok şeker olmuşsun :)

    İnşallah 2012, 2011 deki bütün hüzünleri unutturur, yeni umutlar sevinçler getirir. Öpüyorum çook çook kocaman :)

    ReplyDelete
  12. @Maya'cim, yorumun nasil da tatli! Cok tesekkur ediyorum guzel dilegin icin. Cok guzel bir yil diliyorum sana;)

    @Ayca'cim, insallah tatlim!
    Demek sevdin kurk yakami;) Senin de boyle bir guzelligin vardi, hatirliyorum;)
    Sana da guzel bir yil dilerim canim;*

    @Reyhan'cim, oof her yorumlarini her okudugumda gulmekten katiliyorum burada:D Bana verdigin adlarin hepsini tescilletecegim;)
    Seni nasil YZ'ya benzetirler yahu? Onlar bildigin Ingiliz kirmasi;) Senin karsiligin daha da iyiymis:D

    @Joveland, cok tesekkur ederim! Mutlu yillar;)

    @HayatGuzel'cim benim, cok tatlisin, ben de senin o sirin yanaklarini minciririm haberin olsun;) Mucuk;*

    @PastelRenkler, ay ne guzel yorum! Cok tesekkurler canim, cok mutlu oldum^_^ KurkMantoluMadonna'dan sevgiler;))

    @Fulya, sirin bisi di mi:D

    @Beijaa'cim, yine cok cok tesekkurler canim!

    @Emilie'cim, bence sen Italyan kizlarina benziyorsun! Esmer guzeli olunca;)
    Ben pek kizmiyorum artik, hangisi isime gelirse oyle cevap veriyorum:D
    Tilki kazagim benim de favorim, sanirim kurk yakayla uyum sagladilar;)
    Cok tesekkurler tatlim;*

    @Guzelgul'cum, cok tesekkur ederim;)

    @FerahFeza'm, o senin zerafetindendir;) Hem kisa boylu Fransizlar da var di mi:D
    Haha ben sana bi kac Rus halimi gondereyim:D
    Hihi cantamdan bikilmamis diye hala takiyorum haberin olsun;)
    HAYAT bu yorumunu cok sevecek; fotoglarlari bebegi gibi bu aralar;)
    Ya benim de yeni eldiven almam lazim:/ Kirmizi olur, sari olur;)
    Tilkili kazagi nasil da hatirladin;) Ama ben oradaki yorumlarini bile hatirliyorum;))
    Cok tesekkur ediyorum sahane FerahFeza yorumum icin, kocaman opucukler;*

    @Hamide'cim, oyle cici bir kazak iste o tatlim;)
    Cok tesekkurler;)

    @Uckadinucmoda, cok cok tesekkur ederim;)
    Hepimize cok guzel bir yil olsun bu 2012, opuyorum tatlim;*

    ReplyDelete

I♥Comments!