Saturday, December 24, 2011

First wish came true

'Babbo Natale' made our first wish come true;) The first entry level DSLR;)
Our next wish is new lenses ;)
The very first photos, me and my hubby and Italy;)

Yeni yila dair dileklerimizden ilki gerceklesti. Ilk 'entry level' DSLR'imizi almis bulunuyoruz. 
Simdi kendisini tanimaya, ogrenmeye calisiyoruz;)
HAYAT bu konuda cok heyecanli, cok mutlu. Digital makinemizin bile tum nimetlerinden faydalanmis, cok iyi fotograflar cekmisti.
Bakalim Nikon'umuzla neler yapacak;)

Ilk fotograflarimiz, yilin son gunlerinde biz ve Italya temali;)

Milano Duomo...

Galleria Vittorio Emanuele II...

Huge Christmas tree in Milano...

Milano streets...


Last aperitivo...


Gift shop and the small adorable boxes;)

Pavia streets...

Buone Feste a tutti!:)




21 comments:

  1. güle güle kullan tatlım
    yalnız aynı dileklerımız gercek olmus sansa bak.
    bende foto makınesı istiyodum senınkı dkr iyi olmasa da
    gecen gun aldım bi tane :)
    güzel basladık daha yıl gelmeden yenı yıl dıleklerımız gerceklesıyo sahane değil mi
    hep boyle devam etsın :)
    evet sıradaki dilek :)
    ( dilek listesıne ekleme mı yapsak ne yapsak )

    ReplyDelete
  2. fotoğraflar çok güzel olmuş :) ben de istiyorum profesyonel bir kamera da daha araştırma aşamasındayım, hangi model bu acabaa? :D

    ReplyDelete
  3. ayyy çok eğlenceli fotoğraflar bunlar :) Daha 2012 gelmeden dilekler gerçekleşmiş süper süper :)

    ReplyDelete
  4. güle güle kullanın tatlımm bol bool fotoğraf bekliyoruz artık ! =)

    ReplyDelete
  5. Ne güzelmiş ya. Özledim şimdi oraları :) Darısı diğer dileklerinin başına diyelim

    ReplyDelete
  6. uuu beybi hadi hayırlı ossun o vakit, çatır çatır yeni fotolar bekliyom artık senden, bilesin:)

    ReplyDelete
  7. Son fotoğrafın son zamanlarda gördüklerimin en iyisi bayıldım!! :))
    Kasada bile yeni yıl heyecanını yaşatmışsın bizee!! :))

    ReplyDelete
  8. aaahhhh ahhhh ben de istiyorum ben deeeeeeeeeeeeee :((

    ReplyDelete
  9. uffff süper resimler olmuş,ilk resme bittim,güle güle kullanın yeni makinanızı tatlım

    ReplyDelete
  10. bi elindeki minnak hediye paketlerine bir de gülen yüzüne bayıldım Sevgicimm :)

    ReplyDelete
  11. Ben geldim ^_^

    Hayirli olsun Sevgi'cimm,gule gule kullanin,cok sevindim sizin adiniza,super fotolar cekmeye baslamissiniz bile...

    Peki agirligi nasil? Bizimki agir oldugundan pek gezdirmiyoruz yanimizda ama gezdirsek iyi olur,nerede ne yakalanacagi belli olmuyor dimi,hele de yilbasi zamani ^_^

    Ayy ozlemisim,optum canim ^*^

    ReplyDelete
  12. Aaa süper haber! Desene bundan sonra fotolar daha da muhteşem olucik ;))

    ReplyDelete
  13. Canım resimler süper Avrupada yeni yıl ruhu çok güzel oluyo bayılıyorum resimler bile yetti:) Yeni makinanızda hayırlı olsun canım bakalım gelsin ne kareler çıkıcak güzel güzel merakla beklemedeyim. Çok öptüm tatlım:)

    ReplyDelete
  14. kendimi orda hissettim :) fotoğraf makinenizi güle güle kullanın, bizim de burada içimiz güzelleşiyor çünkü resimlere baktıkça :) sevgiler çokk :)

    ReplyDelete
  15. süpper fotoğraflar orada olmayı çok isterdim beni de alın yanınızaa nolur nolur:) tatlım bende ödülün var :)

    ReplyDelete
  16. güle güle kullan sevgicim, fotolar çok güzel ama ilk kareye bayıldım ben:)

    ReplyDelete
  17. canım milano foto larınıza bayıldım bende orda olmayı çok isterdim herkese cok selamlarr :)

    ReplyDelete
  18. @KovaKadini'm, cok tesekkur ederim canim! Sen de gule gule kullan, guzel guzel fotolar cek;)
    Hehe ben de ayni seyi dusundum. Caktirmadan eklemeler yapayim listeme diye:D
    Umarim hep boyle sansli gecer yilimiz;)

    @What's Next, cok tesekkur ederim. Bizimki Nikon D3100. Nikon'un giris seviyesi kamerasi;)

    @Tubitos, eveet, sansli bir yil olacak sanki, di mi canim?

    @Alice'cim, cook tesekkur ederim;) Bol fotolu guler bekliyor bu blogu;)

    @Serpil'cim, bisiler ayarlayip yine gelsen keske! Ozlem gideririz;)
    Cok sagol canim;)

    @MinikKus'um, cook tesekkur ederiz;) Alistirma yapiyoruz, sonra cat cat fotolar gelir;)

    @Melis'cim, cok sevindim o fotografi begenmene. Benim de favorim cunku;) Cok tesekkurler canim!

    @Hamide'cim, insallah tatlim!

    @Gulumse'cim, cok tesekkur ederim canim;)

    @Selfet'im gelmis, guzel gozlu bebek;) Kocaman opucuklerle tesekkurler!

    @FerahFeza'm, hos geldin kuzucum benim;*
    Cok tesekkurler kuzum, zaten sana alacagimizin sinyallerini gondermistim;) Simdilerde alisiyoruz makinemize; HAYAT cekmeye, ben poz vermeye;)
    Cok hafif bi makine canim! Tabi lensinden de kaynaklaniyor olabilir. Bi ust boy lense gectigimizde agirlasabilir bi miktar ama biz her yere tasiyoruz simdi, cok hafif geliyor;)
    Hihi kuzucum benim, mucuk sana;*

    @Madammoda, olacak canim umarim;)

    @Zeto'cum, keske bizde de sokaklar isildasa yeni yila girerken! Insanlar daha umutlu, daha mutlu girer yeni yila! Neyse belki bir gun;)
    Opuyorum seni canim;*

    @Maya'cim, ne guzel hissettmissin o zaman;) Cok tesekkur ediyor, sevgilerimi gonderiyorum sana;)

    @Cemre'cim, gel canim geel;)
    Dur once ben sana geleyim, odulumu alayim;)

    @HayatGuzel, canim benim cok tesekkur ederim! Opuyorum;*

    @Ezgi'ciim, cok mutlu ettin beni yorumunla! Ya lutfen gelin bi daha!
    Opuyorum seni canim;*

    ReplyDelete
  19. Ne kadar güzel süslenmiş sokaklar,tam fotoğraflamak için uygun hale gelmiş=)

    ReplyDelete
  20. Yeni makineniz hayırlı olsun SvG'cim insana başlı başına mutluluk veriyor çok güzel bir yılbaşı hediyesi olmuş kendinize :)) sokakların ışıkları büyüleyici güzellikte :) mimari zaten güzel olunca, böyle etkileyici bir görüntü çıkıyor ortaya. Özellikle o mavi ışıklı kubbeye hayran kaldım canım :)

    ReplyDelete
  21. @Followupfashion, kesinlikle evet! Fotograf makinemiz bu zamana denk geldi diye ayri seviniyorum;)

    @BeTwinUs, canim benim cok cok tesekkur ederim! Kendi kendimize verdigimiz en guzel yilbasi hediyesi oldu;) Milano'nun isiklari olmasa, o mavi kubbesi olmasa pek bir yavan kalir zaten:D

    ReplyDelete

I♥Comments!