Thursday, December 22, 2011

Double DIY: Panda Beret & Heart Elbow Patches

Here comes two DIY projects among many others that I have recently done!
One is the super cute beret that I am inspired by many of those panda and bear hats;)
The other is a refashion of a simple sweater with elbow heart patches.
These are super easy DIYs! All you need is the materials like ponpons, felt, fabric glue and sewing kit. Just in 20 minutes, all is ready for you to wear.
The panda beret idea came to me just before going out :) With seven shots of glue, voila, the panda (kind of) hat is ready!

Ari gibi calisiyorum bu aralar. Guzduzleri bilgisayar basinda, geceleri hobi masasi basinda:)
Kis demek benim icin DIY demek. Dimagim aciliyor soguk havalarda;)
Yaptiklarim minik DIY'lar ama beni eglendirmeye, kullandigimda mutlu etmeye yetiyor.

Soyle Minikkus gibi seyler yapmayi ben de isterim ama azicik sabirsizim:P


Pandali, ayicikli sapkalar her yerde! Ben de cok seviyorum. Hatta burada cocuk reyonundan bi tane bulup takmistim:)
Dun evden cikmadan once bu sapkami aldim elime, sade haline bir baktim, cik, cikarayak bir seyler yapmaliyim dedim. 
Sivi silikonum hep masa ustunde zaten. Ponponlar da. 
7 silikon darbesiyle, ta ta! Berem hazir:) 
Hi derseniz ki, panda mi, ayicik mi bu? Hic bilemiyorum, sevimli bi yaratik iste:P


Demistim ya, bana bir haller oldu. Her kiyafetime bir 'refashion' yapmak istiyorum. 
Benim elim degsin, benden bir seyler olsun:) 
Bazilarini direk cope atsam da:P, bazilarina yeniden can veriyorum;)
Hani burada beyaz kalp kullanmistim, bu kirmizilar da onlardan. 
Bir daha cep olarak kullanmayayim dedim. 
Ne yapsam diye kara kara dusunurken, dedim 'yillardir okuyorum, calisiyorum, dirsek curutuyorum, dirseklerime biraz can vereyim,eglence katayim' :)
Sevdim bu hallerini;)










13 comments:

  1. Hey!! İlk yorum benden olsun bu sefer!!! ;) Özellikle bu ayıcık bereyi çok sevdim, sanki kalpli yamalar için de benim beyaz kazağım mı ilham olmuş? ;)

    ReplyDelete
  2. çok şirin olmuş ama acaip beğendim^^

    ReplyDelete
  3. ayyy o dirseklerindeki kalpler ne cici öylee:) kalplerden cep yapmak yerine, bu fikrini mi çalsam ki benn;)

    ReplyDelete
  4. oyyy ne şirin olmuşki bu bere*.* eline saglık bebişim. ama ben en çok dirseklerdeki kalpleri beyendim. hemen yapmalıyım ben de:P
    ayrıca da teveccühünüz, taşlı yakam adına gelecek her türlü güzel söze açığım:))

    ReplyDelete
  5. hahaha sapka harika olmus :) ve kkazaginada bayildim bende kesinlikle denemeliyim. Bu arada cekilisime beklerim :)

    Mein Blog/Blogum

    ReplyDelete
  6. ayy çok pompuş olmuş o şapkaa ba-yıl-dııımmm :D

    ReplyDelete
  7. @HAYAT, torpillisin sen ama;)
    Haha bereyi nasil sevdigini biliyorum, kafami hallac pamuguna cevirdin:D
    Hehe, her yerden ilham kaparim ben:D

    @Valki'cim, cok tesekkur ederim!

    @HayatGuzel, ikisini de calmana izin verdim gitti canim:D

    @MinikKus'cum, yakan icin sozlerimi hazirladim, bekliyorum seni;)
    Hihi cok tesekkur ederim bebek, simdi bi opucuk gonderiyorum, sen de yap bi tane daha gonderecegim:* ;)

    @Guzelgul, cook tesekkur ederim! Dene tatlim;)

    @Hamide'cim, pompuus olmus di mi? Hihi tesekkur ederim;*

    ReplyDelete
  8. yaratığını da kalpli hırkanı da çok sevdim, harika olmuşlar ;)

    ReplyDelete
  9. Hiiii,pek tatli olmus,pozlar da oyle,gri-kirmizi super uyumlu olmus,aklima yazdim,ilham da aldim ^_^

    ReplyDelete
  10. @Irem'cim, yaratigim en sevimlisinden di mi;) Cok cok tesekkur ederim canim. Seninkilerle yarisamam ama;)

    @Cemre'cim, cook tesekkur ederim;)

    @FerahFeza'm, cok tatlisin ya! Bak kontrol edecegim ilhamlarinin sonuclarini:P
    Fotolar eski makine ile. HAYAT ugrasti biraz onlari yakalayabilmek icin;)

    ReplyDelete
  11. Harika olmuş bu bere ve kalpli kol yaması canım benim! :) bir kez daha nasıl yaratıcı ve yetenekli olduğunu görüp hayran kaldım sana tatlım, ben giymeye kıyamam o kadar güzel olmuş takım olarak. Ellerine sağlık Sevgi'cim, böyle güzel tasarımlar kırk yıl düşünsem aklıma gelmez benim, hoş gelse de beceremem sanırım :))) bu DIY postlarınıokurken ayrı bir keyif alıyorum :)

    ReplyDelete
  12. BeTwinUs, hihi canim benim, cok tatlisin, nese sactin icime!
    Ya aslinda ne tam yaratici, ne de tam yetenekliyim. Bazen ikisinin optimum duzeyini yakalayip, firsat degerlendiriyorum:D
    Ki bence sen alasini yaparsin!;)
    Kocaman tesekkurler sicacik yorumun icin;*

    ReplyDelete

I♥Comments!