Wednesday, December 7, 2011

DIY Lace&Pearl Collar

Yasamsal faaliyetlerim (yeme, icme, uyuma, calisma vb.) disinda bu aralar yaptiklarim cok sinirli; internet sorfu, sanal alisveris, DIY. 

Ama yaptigim DIY'lardan cok zevk aliyorum ve yaptikca yapasim geliyor. 

Annecigimin dantellerini kullanmaya devam ediyorum. Aslinda bu yakayi yapmaya Ankara'da basladim, buraya gelince icime sinmedi, bastan yaptim.
Elbiseyi Koton'dan aldim, orjinali bogazliydi. Oyle ustler giyemedigimden, hemen kestim ve boyle bir care buldum;) Dantelin sekli, incilerle birlesmesi cok cok hosuma gitti.

Thanks to my Mum's inventory, I had another lace collar. 
A turtleneck dress turned into a cute lace embellished one.
Lace&pearls are the best ones for a romantic outfit.



Iste boyle giydim!










17 comments:

  1. ne kadar cici bir kombin:) yata detayına bayıldım:)

    ReplyDelete
  2. Sevgi sen çok zayıflamışsın dikkat et kendine, yaka süper olmuş bu arada, aklıma , ilk okulda taktığımız yakalar geldi :)

    ReplyDelete
  3. bence cok güzel olmus,sana yakisiyo bu tür romantik kiyafetler:)

    ReplyDelete
  4. Sen kac beden inceldin oyle Sevgi'cim, ne kadar cok kilo vermissin. Suan cok hos duruyorsun ama sakin daha verme, muhtemelen Hayat'tan uzak kalmak seni iyice eritmis:) Dantel yakan ise cok hos. Muhtemelen bir havlu kenari can bulmus:)

    ReplyDelete
  5. Sevgi' ciğim, yaka süper olmuş. Sana da çok yakışmış. Kombine de bayıldım. Favorim sondan bir önceki fotoğrafın ;)

    ReplyDelete
  6. teşekkür ederim yorumun için <3 dantel yaka da çok hoş olmuş;)
    sevgiler

    ReplyDelete
  7. çoook tatlı olmuşsun canım ya küçücük bir şey bütün elbiseyi değiştirmiş...

    ReplyDelete
  8. canım cok guzel olmus bende o yetenek yok bende annemın yaptıklaırnı asırıyorum bende bogazlı gıyemıyorum napacagız ya :( bı de soguk bır ulkeye gıdecegım aman tanrım

    ReplyDelete
  9. Bence sen bu işi çözdün Sevgi, seri üretime geçebilirsin:)

    ReplyDelete
  10. Aoovv harikasın cicim mjx !
    http://nzlsyn.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. @PembeGonlumSende, cok tesekkur ederim;)

    @Hertelden, Bilge'cim zayiflamadim ki, gercekten;)
    Ya evet, onlari bulsam kullanirdim ama simdi kendim yapmak zorundayim:) Tesekkurler tatlim;*

    @Modamakyajveben, cok tesekkur ederim;) Ben de boyle cici bici, romantik seyleri seviyorum sanirim;)

    @Lulu'cum, valla incelmedim;) HAYAT'tan ayriyken 2 kilo gitti ama nereden gitti bilmiyorum; gobek aynen duruyo:D
    Havlu kenari degil ama yastik kenari can buldu canim;) Cok tesekkur ederim guzel sozlerin icin, mucuk;*

    @Demet'cim, cok tesekkur ederim, begenmen onemli benim icin;) Himm fotoyu cekene tesekkurler o zaman;)

    @Berrilla, sen de hos geldin;)
    Ben tesekkur ederim. Sevgilerimle;)

    @Hamide'cim, elbisenin ilk halini cekseydim, degisimi daha cok farkedecektik. Cidden bambaska oldu;) Cok tesekkurler tatlim;*

    @Grace'cim, ah keske anneme yakin olsam da asirsam:/
    Bogazli giyemeyenler klubune hos geldin o zaman tatlim:D
    Ama bogazli olmadan da isinabiliriz merak etme:P

    @Funda'cim, gectim gectim, eldeki dantelleri bitirmem lazim;)

    @Nasli, tesekkurler tatlim;)

    @Yerdenuzak, hihi tesekkur ederim♥

    ReplyDelete
  12. seni çıtıpıtı hanım seni :D
    hehehheee annenin dantelleri kırpıştırmaya devam

    ReplyDelete
  13. @Elif'cim, annecigimin ici rahat, yeter ki kullanayim;))

    @Fulya, cok cok tesekkur ederim;)

    ReplyDelete
  14. SvG'cim bu fit kesim mini elbisenin seksi duruşuna dantel yaka, inci ve kalpler ile nasıl da cici, hanım hanımcık bir hava vermişsin! :)) arkada batmakta olan güneş ve pembe renkler, önde şarap rengi elbisen ile sen harika görünüyorsun canım :)))

    ReplyDelete
  15. Canim Gizem'cim guzel ve ozenli yorumun icin yine yine cok tesekkur ederim! Cok tatli hatunsun sen ya;)

    ReplyDelete

I♥Comments!