Tuesday, December 27, 2011

By the river

It is 'Natale' time in Pavia and fortunately the weather is sunny;)
Although most of the shops are closed, it does not stop people going out with their families and dogs.
We also took the advantage of the weather and went by the river Ticino.


Pavia'da hava cok guzel bu aralar, gunluk guneslik...
Bir de uzun Noel tatili var. 20 Aralik'tan itibaren, insanlar tatil moduna giriyor. Ta ki, Ocak'in ikinci haftasina kadar...
Otellerin bile tatile girdigini biliyor musunuz? Biz cok sasirmistik ilk yilimizda. Tamam, Pavia turistler icin ilk durak noktasi degil ama yine de turistik.
Tahmin edersiniz ki Noel tatili sirasinda acik dukkan bulmak da zor.
Ama burada insanlar hep disarida; guneste, karda, yagmurda...Her ailenin ya bebegi, ya kopegi var, ya da her ikisi. Sokaklar tatil gunlerinde hep tiklim tiklim.


Ilk deri pantolon giyme istegim lisenin ilk yillariydi. Ustelik o zamanin rock modasi deri pantolonlar skinny bile degildi. 45 kilocuk, minicik vucudumla nasil giymeyi planliyordum bilmem ama istiyordum iste.
Sonra fikrim tam tersine dondu, hic istememeye basladim.

Ama son bir kac yildir revacta olmasi, eski hislerimi uyandirdi.
Arayislara girdim ama uzun bir sure tam istedigim gibi bulamadim. Tam skinny olmali, gercek deri olmasa da olur, bir de ici pamuklu olsun ki terletmesin.
Arayisim son Turkiye gezimde son buldu. Ablacigimin 'hayir, nolamaz, alamazsin' nidalari esliginde ilk seferde alamasam da, ondan ayrilinca kendimi bu pantolonu denerken buldum;)
Yavru kus ablacigim affet beni:P Ama bak bi, guzel olmamis mi;))


Bu arada pantolon XXS. Baslarda dardi ama simdi esnedi, iyi oldu;) 










Evet cekimimiz bitti!

Time to go;)



18 comments:

  1. Ouuww çok artistik çıkmışsın şekerim :))
    Geçen seni rüyamda gördüm ben ya böyle orman içinde kuş yuvası gibi bi ağacın tepesinde ev kurmuş içinde oturuyoruz senle ahah :))
    www.nzlsyn.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. cnm deri pantolon çok hoşş ne güzel yakısmıs sana.. yalnız foto makinesi de konusuo haniii :) eşin çekiyor değil mi, daha yeni olmasına rağmen ne güzel çekmiş. ilerisini ve modeli yada lensi yükselttikçe nasıl fotolar göreceğiz artık tahmin edemiyorum ;)

    ReplyDelete
  3. pantolon çooooooook yakışmış ve bir o kadar da güzelmiş kuşum! nerden aldın hemen ögrenmek ve koşar adım gidip almak istiyorum ben de:)
    bide şu kazagını baglayısını seviyorum, bu kez çok asi bi sevgi karşımızda, uuuu beybi o_0

    ReplyDelete
  4. bu deri pantalon ne kadar yakışmıs sana....bacakların ince ve düzgün olduğu için çok şık durmuş...bu tarz kısa kazaklar bu sene çok moda ve ben çok seviyorum..bağlanış şekli filan çok tarz...cok öptüm canım...iyi seneler

    ReplyDelete
  5. SvG’cim iyi ki almışsın bu deri pantolonu :) üzerine cuk oturmuş bu kadar fit ve cool duran bir parçayı Tr.de bırakmak olmazdı tatlım :) ben de bu aralar bir merak saldım deri pantolonlara, eskiden çok asi kullanılan bu parça kazak ile ( önden düğümlenmesinin verdiği sofistike havaya dikkat :p) günlük kullanılabilecek çok şık ve iddialı bir kombin olmuş :) kazak altından göz kırpan dantel bluz, pantolonun fermuar paçalarını da ayrıca bayıldığım detaylar oldu :) son olarak keşke burada da böyle güzel çekim arka planı olsa, köprünün taş dokusu nehir ve yumuşak akşamüstü ışığı bu stil sahibi kombini daha da ön plana çıkarmış diyor kocaman öpüyorum seni canım benim ;)

    ReplyDelete
  6. cok dogru bir secım yapmıssın
    cnm. fremuar detayı cok hoş. yakısmıs seksı ası kadın :)
    dun blogger kızlarla bulustuk kulaklarını cınlattık
    en kısa zamanda senı de beklıyoruz.

    ReplyDelete
  7. pantolonunu çok sevdim:) asi, seksi, havalı, daha bi çok sıfat sayabilirim:)

    ReplyDelete
  8. <3 bu pantolonu gece olmasina ayakustu sokakta karsilasmamiza ragmen farketmis cok beyenmistim,, simdi gorebildik detayli demek :) cok yakismis, hepsi gibi, civil civilsin Sevgicigim, hep oyle kal.. pavia ya da sevgiler, optum!
    IA

    ReplyDelete
  9. canım pantolon harika olmuş.özellikle fermuar detayına bayıldım:)
    ben de geçen yıl kuzenimle çıktığım bir alışveriş sırasında bi deri pantolon beğenmiştim,ama kuzenim "onu almıycaksın di mii" deyince vazgeçtim, hala aklımdadır,keşke alsaydım :( bazen kimseyi dinlememek lazım..

    ReplyDelete
  10. bende derı pantolon ıstıyorum ama ah su asagı ronaldolar gerıyor benı :) sana cok ama cok yakısmıs eee kızımız guzel tabı bıde gulunce:)

    ReplyDelete
  11. hey sexy lady!!!bu pantolon alınmaz mı yahu!!!inanılmaz olmuşsun tek kelime ile bayıldımmm inan pantolondan gözümü alamadım o fermuar detayları süüüpeeer benim için de giy bu güzelliği:)öperim seniii hem tatlı hem seksi hatun;)

    ReplyDelete
  12. mekan da fotolar da sen de ve bir de deri pantolonun da harikasınız :DD

    ReplyDelete
  13. Çok süper olmuş pantolon bayıldımmmm, güle güle kullan. Bende ALperin engelini aşabilirsem kapıcam bir tane :(

    ReplyDelete
  14. Beklemekle hata etmişsin. Çook yakışmış. Zaten deriyi sıfır bedenler giymeli ( benceee yani) dolgun bayanlara yakıştırmıyorum :) Benim hiç giyemeyeceğim bi parça. kilooo vermek istiyorummmm :(((

    ReplyDelete
  15. (ben bu postu okudum,acaba yorum yazdim da daha yayinlamadin mi,yoksa yorumlamayi unuttum mu :) Onceden yorumladiysam bunu silebilirsin tatlim)

    Harikasin her zamanki gibi,mekani ne guzel secmissin,o koprunun icinde de,mesela bi aksamustu super bi cekim olur,aklinda olsun ;)

    Kombinin super,bu kadar dusuk belli ben giyemezdim,rahat edemedigimden :) Ama sana supper yakismis,hele o yarim kazagin super,pek bi havali olmussun,bir de saclarin hep bu boyda kalabilir,super super,boyle karistirip birakmissin gibi ama goze cok guzel geliyor,severek bakiyorum her bi fotoda :)Bu montunu da pek seviyorum ben,kadife mi kumasi?

    Opuyorum tatlim ^*^

    ReplyDelete
  16. @Nasli,haha ne demek acaba bu ruya:D Iyiye dalalet etsin bence;) Hihi mutlu oldum, tesekkurler canim;)

    @SWL, Seval'cim evet HAYAT cekiyor fotolarimi. Yeni olmasina ragmen, onceden teorisini cok calisti:D
    Cok tesekkur ederim tatlim;)

    @MinikKus'um, uhuu nereden aldigimi hemen soylemedim ben sana, affet beni:(
    Daha da gecikmeden soyleyeyim sana; Tally Weijl;)
    Kazagimi baska nasil kullanacagimi bilmedigimden bagliyorum iste:D
    Opucukler sana;*

    @Gozde'cim, aslinda bacaklarim ince diye bu zamana kadar bulamamistim, tam otursun istiyordum cunku;)
    Cok tesekkur ederim guzel yorumun icin canim;)

    @BeTwinUs, boyle guzel yorumlar alacagimi bilsem daha da erken alirdim bu pantolonu canim;))
    Dantel bluzu nasil da gordun;) Hic bir detay kacmaz senden tatlim;) Post'larima gosterdigin dikkat oyle mutlu ediyor ki beni, pir pir kelebek oluyorum burada:D
    Cok cok tesekkur ediyor, kocaman kocaman opuyorum seni;*

    @KovaKadini'm, oof oof simdi boyle yazdin, bak nasil aramalarla gelecekler bloguma:P
    Cok tesekkur ederim kuzum, az kaldi gorusecegiz;)

    @HayatGuzel, himm;) O sifatlarin hepsi utandirdi beni;)) Tesekkur ederim canim;*

    @Sevgili IA'cim, ne tatlisin sen ya! Cok mutlu oldum, yorumun senden geldigini gorunce. Seni gordugumde kocaman opecegim haberin olsun;) Gelsene yine Pavia'ya;)

    @Beijaa'cim, bir deri de benden gelecek demistim;) Begendigine cok sevindim, tesekkurler tatlim;)
    Bazen en iyisi tek basina alisverise cikmaktir di mi;)

    @Aysun'cum, coook tesekkur ederim!

    @Grace'cim, ronaldo ne ola ki diyecegim, cehaletime ver;)
    Ben tesekkur opucugumu gondereyim de;*

    @Gizzy'ciim, cok tatlisin yahu! Senin icin giyecegim bir sonraki sefere;))
    Kocaman tesekkurlerimle, kocaman opuyorum seni;*

    @Hamide'cim, hepimiz tesekkur ediyoruz o zaman sana;))

    @Uckadinucmoda, Alper engeli kalksin ama boyle olmaz ki:P Deri herkesin hakki;)
    Cok tesekkurler canim;)

    @Serpil'cim, hihi tesekkurler ama ben sifir beden degilim kuzum biliyorsun;) Istemedigim kilolari verir, giyersin, istersen;)

    @FerahFeza'm, ben de diyorum kuzumun yorumu nerede?
    Senin cekim fikrini HAYAT'a ilettim;)
    Dusuk belli ama tum onlemlerimi alarak giyiyorum;)
    Hehe, saclarimi aynen dedigin gibi yapiyorum; yika, karistir, cik;)
    Montum kase kumas canim.
    Kocaman opuyorum ben seni, tesekkur ederek;*

    ReplyDelete
  17. ya benim tam aradığım pantolon.nerden buldunnn.çok yakışmışş.

    ReplyDelete

I♥Comments!