Saturday, November 19, 2011

Tally Weijl X-Mas Collection

Tally Weijl sevgimi daha once bir kac kez paylasmistim, daha da paylasacagim;)
Yeni yil yaklasirken, XMAS Koleksiyonu'na hemen kendimi kaptirdim, begendim de begendim. 
Bakalim sizler de begenecek misiniz? 


Tally Weijl is one of my favorite spot for shopping. Not only it is cute, chic and sexy , it is also really affordable.
I can't stop myself buying something when I go into a Tally shop!
And here comes my favorite season, magical X-Mas and new year! It is time to be the most sparkly, glamorous  and elegant look all around!
Tally Weijl's XMAS Collection 2011  is totally dedicated for that!

Black lover!

Nude lover!

Colour lover!

White lover!

Cosy!

Cutie! 

Sexy!

Which one would you like to be?


And my wishlist outfits!













And which of my outfits do you like?

If you want to see more and have your own wishlist, go and check Tally Weijl;)





14 comments:

  1. hepsi çok güzeel ama en çok kırmızı ayakkabılara bayıldım =) ayrıca o kombindeki leopar kalpler de tam SvGLove için yapılmış ! =))

    ReplyDelete
  2. en son görseldeki metalik şort çok güzel yaaaa

    ReplyDelete
  3. bayıldım bu kombinleree:) pembeli olanlar mükemmell benim için:)

    ReplyDelete
  4. taly weijl deyınce sen gelıyosun aklıma artık :)
    sıyah kurdelalı ayakkabı guzelmıs

    ReplyDelete
  5. pandalı şapkadan istiyorum!!! umarım türkiye'ye de getirirler!

    ReplyDelete
  6. offf bu kombinlerin hepsi birbirinden harikaaaa

    ReplyDelete
  7. Hepsine bayildim. Bu markayi ben de seviyorum

    ReplyDelete
  8. Tatlım Tally Weijl’i ben de çok seviyorum, tasarımlarını hep stil sahibi ve güzel kalıplarda yapıyorlar. Yılbaşına özel koleksiyon yapan her markayı zaten çok takdir ediyorum, tam ihtiyaca yönelik çözüm oluyor bu koleksiyonlar. Etekleri uçuş uçuş lila olan ile tek kollu şampanya rengi payetli elbise favorim oldu. Hatta bu şampanya elbise üzerinde, elimde içeceğimle yılbaşına girerken hayal edebiliyorum kendimi :P hehe bak bu post inspirational olmanın da ötesine geçerek hayal alemine uçurdu beni canım :)))


    BeTwin Us

    ReplyDelete
  9. ydışıdan en sevdiğim markalardandır neyseki artık trde de var kuzum mucx

    ReplyDelete
  10. Yıldızlı kemeri istiyorum beeeen :)

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. ben önceden çok dikkat etmiyormuşum ama güzel şeyler varmış, bakarım artık :)


    www.margunundunyasi.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. bu markayı bende seviyorum!

    http://trendydolap.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. black lover ve nude lover'a bayıldımmmm inşallah mağazalarında da bulabiliriz bunları ben bu markayı sevip sevmemekte kararsızım bazen çok hoş şeyler oluyor bazen de tam döküntü o yüzden sevsem mi sevmesem mi bilemedim :)

    ReplyDelete

I♥Comments!