Tuesday, November 29, 2011

Random

Kolajlarla hayattan kesitler sunan blogger'lar kervanina katilmak istiyorum ben de. Zira cok hosuma gidiyor bu post'lar. 
Bkz. My lifebook, Styleboom ve niceleri:)

Ankara'da Penti'den bu sapkayi begendim, bayildim ve kardeslerimin maskarasi oldum;)

That panda<3

Sicak bir gunde, puantiye! Yildiz ve bordo da var tabi ama bir onceki cumlenin kafiyesi hosuma gitti;)

Dots and stars!

Soguk bir ODTU gununde, HAYAT tarafindan ismarlanan sicacik cay; that's amoree!
Bu bere ve atki takimimi Ankara'da birakmak gibi bir hata yapmis olabilirim, buu:( 

Nothing like tea in cold weather!

Yalniz sicacik bir yaz gunu gibisi yok! Rengarenk giyinmek, kocaman sapkalar takmak, kocaman gulmek;)

Of course, I prefer summer and the summer clothes!

Italya'da kucuk pizza isterseniz, bi bunny gelme olasiligi var:) Bana oldu biliyorum;) 
Signorina oluyor bimba:)

Bunny if you ask for a small pizza in Italy;))

Sosisli spagetti:) Bir yerlerden gormustum, 'hemen kocama yapmaliyim' dedim. Ama O yapti, hem de salsa soslu...Hmmm enfesto!

Nothing to say, yummy by hubby;)

Vee ev hali;)
Milka'yim evet:P

And here comes my home version;)

Ciao!



24 comments:

  1. You look ADORABLE in that animal hat and that pizza looks delish!!!

    Liesl :)

    ReplyDelete
  2. Sen ne tatli bir milkasin oyle. Bu post cok tatli olmus, her halden kareler:)

    ReplyDelete
  3. Sevgicimm çook sevdimm iyiki yaptın bu postu! Devamı gelsin lütfen:) Bunny pizza muhteşemmiş, ben muhtemelen uzun süre kıyıp yiyemezdim:)

    ReplyDelete
  4. ev halını sevsınler senın :)
    bloggerlar azdırıyo zaten bırbırını :)
    guzel olmus cnm
    bi an yazı ozledım yawww

    ReplyDelete
  5. bayıldımm fotoğraflaraa :)
    o pizzada ise gözüm kaldıı wallaa :)

    ReplyDelete
  6. Hmmm... Çok eğlenceli bir yazı olmuş :) Şapka çok güzel ve puanlı çoraplar da *-*

    ReplyDelete
  7. ayy ben çok sevdim bu kolajlı postu yaa :) makarnayı deli gibi canım çekti akşam saati ama..

    ReplyDelete
  8. ayyy son karelere bittim:) süper süper:) çookk tatlıı:)

    ReplyDelete
  9. yazı özledimm ama bu soğuk kış gününde yapılmaz ki bu bize !! =))
    ayrıca da o nasıl tatlı bi pizza öylee !! =)

    ReplyDelete
  10. gayet başarılı bir kolaj yazısı olmuş canım... ayrıca o sosisli spagetti nası bir buluştur ya enteresan...

    ReplyDelete
  11. Senin Milka halini severim :) çok tatlı bir post olmuş her fotoğraf birbirinden keyifli Sevgicim. Şu makarna olayına bayıldım ilk fırsatta denenecekler listesine aldım ama nasıl bir sos üzerindeki acaba??

    ReplyDelete
  12. İlk fotoğraf çok tatlı:) O pizza nasıl öyle:)Ev hali desen bir insan bukadar şirin olabilir:))
    Hepsi çok güzel...

    ReplyDelete
  13. şapka şirin ötesi :)

    vee blogumda bir cici mim'in var tatlım :)

    ReplyDelete
  14. ayyy bereye bayıldımm ne şirin olmuşsun öyle. her daim şıkız ev halimizde de diyosun:)

    ReplyDelete
  15. @Liesl, thanks a lot dear^_^ It was the hat which is more adorable;) And Italian pizza is always delicious;)

    @Lulu’cum, kocam verdi o adi bana;) Ee birden evde oyle dolasmaya baslayinca;) Cok sevdim post’u sevmeni, bir daha yapmaya heveslendim ;)

    @MyLifebook, senden ilham aldigim surece devam eder canim;) Kulaklarina kiyamadim ben de, yemedim. (biraz da malzemesizdiler de:P)

    @Kova Kadini’m, boyle azdirmalar olabilir di mi;) Alisveris gibi tehlikeli degil:P
    Hihi sevdin demek kuzum;) Opuyorum;*

    @Aysun, cok tesekkur ederim. Benim aklim o pizzada halen;))

    @Demet’cim, cok tesekkur ederim. Yaa benim degil iste o sapka uhuu:( Puanli coraplar da kacti:D

    @Tubitos’cum, cok sevindim ben de sevmene;) Makarnayi dene bak, nasil leziz;)

    @HayatGuzel, hihi tesekkur ederim canimcim;*

    @Alice’cim, kis gelmeden yazi ozleyenler grubundansin sen de demek:) Pizza cook tatliydi evet:D

    @Hamide’cim, tesekkur ederim;) Sosisli spagettiyi birileri kesfetmis, kocacim pisirdi, ben de yedim:D

    @Did’ciim, seni gormek ne guzel! Ozlemisim ben yorumlarini;) Bu makarna sıklikla denenecekler listende de olabilir;) Canim sosu Calvè’nin ‘salsa rosa’si; mayonez, ketcup, hardal, acisos, konyak karisi basitce sanirim.

    @Ayca’cim, cook tesekkur ederim;) Opuyorum seni;*

    @Laci’cim, haha oyle di mi, ee minikler reyonundan ne de olsa:D

    @Cemre’ciim, cok tesekkur ederim. Bere Penti’nin minikler reyonundan;) Haha, milka halime şik diyorsun demek:D

    ReplyDelete
  16. ayyyyy bayıldımmmm hele pızza ve spagetti beni benden aldı:) -azcık açımda- ama post enerji fışkırıyor :)))

    ReplyDelete
  17. hehehehehee çok şekersin
    yayaaa yaaaa ben sosisli makarnayı çok merak ettim . hemen kocama yapmak istiyorum umarım bir püf noktası yoktur :)

    ReplyDelete
  18. O sıcacık yaz gününden kalma kombine bayıldım.. ve sosisli makarna :))

    çok tatlı :)

    ReplyDelete
  19. ay pizayi gorunce gulmekten yerlere yapistim:)))
    www.pelininstyle.com

    ReplyDelete
  20. SvG’cim bir insanın ev hali de mi bu kadar şık, bu kadar tatlı olur? :)) bordo çorap ve sabahlığın yakasındaki uyum kelimelerin bittiği an oldu benim için :P penti’deki o panda bere nasıl sevimli durmuş ve bunny pizza nasıl şeker insan yemeye kıyamaz sanki (ya da daha bir keyifle ve hızlı mı yer yoksa :P). Yazdan kalma karenin o sıcacık renkleri bile içimi ısıtmaya yetti ve ne kadar özlediğimi fark ettim. İyi ki yapmışsın hayatın içinden bu kolaj postu tatlım, içim açıldı her karesinde! :)))


    BeTwin Us

    ReplyDelete
  21. Bu şapkalara ben de bayılıyorum, şu içimdeki çocuk hiç büyümeyecek. Bu arada Penti çoraplara bayılıyorum, sizin çorabınızın aynısı bende de vardı ama bir türlü bulamıyorum nerede olduklarını :)

    Mavi bere takımı size çok yakışmış söylemeden edemeyeceğim :)

    ReplyDelete
  22. @Beguum, cok tesekkur ederim. Aciktirdigim icin de ozur dilerim;)

    @Aysun'cum eglenmene sevindim;)

    @Elif'cim, yap tabi kocacigina. Ama puf noktasi kocanin sana yapmasi:D :D

    @Siu'cum, sen hamissin, sosisli makarna resmi icin pardon:S
    Tesekkurler canim;)

    @Pelin'cim, gelin siz buraya Juliette'nin de boyle pizzasi olur;))

    @BeTwinUs, tatlim Milka diyor kocam bana, şık degilim sanirim:P
    Aslinda corabim ve sabahlik yakam tam ayni renk, ayni kirmizi;) Kasti bir durum var tabi burada:))
    Panda bereyi yorum cokluguyla cocuk reyonundan alip, bayan gardrobuna koyacagim;)
    Bunny pizza, yum yuuum, yenmez mii;)
    Cok cok tesekkurler canim benim, sahane yorumun icin;)

    @BurcuKuran, sac problem olsa da ben de sapka, bere bayiliyorum! Varsin, icimizdeki cocuk hic buyumesin;)
    Cok tesekkurler guzel yorumun icin. Hos geldin bloguma;)

    ReplyDelete
  23. Bere çok güzel ben de istiyorum!Fiyatı nedir acaba?

    ReplyDelete

I♥Comments!