Wednesday, November 23, 2011

DIY Lace Collar

Annecigimin dantellerini toplayip geldim Pavia'ya. Annecigimin saskin bakislari arasinda bunlari kesecegimi ve kazaklarima yaka yapacagimi soyledim. 
Muhtemelen bu danteller kiz kardeslerimle yillar once heveslenip, denedigimiz islerden. Sonrasi gelmedi tabi;)

Kare seklindeki bu dantel parcasini iki ucgene ayirip, azicik zor da olsa, ilmekleri sokulmeden kazagimin yakasina dikebildim.
Ne dersiniz, evde kullanilmayan danteller modaya adapte olmuslar mi? ;)
(Kazagimin Zara Kids  11-12 yastan olmasi dikkatinizi cekmistir sanirim:P)

Collars are the top trend in these days. They are not only easy to make but also has a charm for me. It immediately changes the appearance of a simple top/cardigan.
When I found these lace pieces at my mom's home and decided to make my own collar. 
The lace piece was in square, so I divided it into two triangles and carefully sew on my simple cardigan. 
It looks cuter now;)









24 comments:

  1. ühüü az önce bir yorum ayzdım ama internet kesildi ve asnırım boşa gitti :(
    oysa "bu kız çok maharetli beyler, laf yok :)" diye başlayıp bir sürü şey söylemiştim.. neyse aklımda kaldığ kadarıyla yeniden yazayım;

    ben de asos'tan almıştım dantelli bir yaka ama uygun bir kazak seçemediğim için dikemedim daha. ama yine ilham verdin bana sevgi :) gidip uygun bir kazak edineyim de dikeyim yakamı :)

    ellerine sağlık, çook güzel olmuş!

    öpüyorum <3

    ReplyDelete
  2. süper olmuş ellerine sağlık =)

    ReplyDelete
  3. hehehh süpersin ne değerlidir halbuki onlar için ,
    ben beyazişleri keserken söylemeye korkmuştum :D ellerine sağlık pek hoş olmuş

    ReplyDelete
  4. Ama bu çok tatlı olmuş kii :)
    Güle güle giyesin.

    Sevgileer.

    ReplyDelete
  5. çok cici olmuş,,
    eline sağlık ve güle güle giy:)

    ReplyDelete
  6. ben de geçen gün zara kids hırka giymiştim:)))hırkaya dantel de çok yakışmış

    ReplyDelete
  7. valla çok güzel olmuş. benimde annemin örtü, dantel dolabını karıstırmam lazım sanırım ;)

    ReplyDelete
  8. Sevgicim yine marifetlerini ortaya dokmussun. Bu dantellere verilen emegi bu sekilde degerlendirmis olman cok guzel. Hirka bambaska bir sey olmus. Gule gule kullan canim

    ReplyDelete
  9. aaa süper bi fikir bu harika olmuş tatlım bu fikri aşırma ihtimalim çok yüksek:)

    ReplyDelete
  10. Takdir ettim, güel fikir gerçekten canım, çokta güsel olmuş, güle güle giy, ellerine sağlık...Sewgiler...:)

    ReplyDelete
  11. Ellerine sağlık, ne güzel olmuş^^
    Hehe bende arada zara'dan 11-12 yaş alıyorum tam oluyo bana da :D

    ReplyDelete
  12. Bayıldım harika olmuş.

    Sevgiler
    Ahu

    ahuatesel.com

    ReplyDelete
  13. oooo çok akıllıca ve kesinlikle çok şık:)

    ReplyDelete
  14. şekeriim valla çok yaratıcı bir fikir ve çok güzel olmuşlar yahu... annenin karşı çıkmadan vermesi büyük şans, benim annem kesinlikle izin vermezdi...

    ReplyDelete
  15. Zara kids mi:)))Ne güzel ya bütün mağazalar senin:)

    Kıyafetlere dantel yaka ekleme işini çok seviyorum. Seninki çok başarılı olmuş. Kazağın havası değişmiş hemen:)

    Ben de bir deneme yaptım, bir önceki postumda tek bir fotoğrafta görünüyor siyah elbisemdeki yakalar ama detaylı bir post yapıp fikirlerinizi öğrenebilirim:)

    ReplyDelete
  16. Ellerine sağlık, güzel olmuş;)

    ReplyDelete
  17. SvG’cim, hırkanı bel kemeri ve yaka ile ne kadar güzel hareketlendirmişsin, DIY çalışman harika olmuş ağzım açık baktım canım :) öncelikle yaratıcılığına hayran kaldım, çok şık bir çalışma olmuş ve de sadece sana ait benzeri başka yerde yok! Hayranlıkla incelerken birden annemin çeyizime tıktığı dantel bolluğunu düşündüm ve gözlerim parladı :)) ön kısmı kadar arkası da zarif duran bu yaka kısa saçla daha bir güzel, sen her zamanki gibi ışıl ışıl, sıcacıksın :) evinize hoş geldiniz diyor kocaman öpüyorum canım :)))

    ReplyDelete
  18. @Laci’cim, yorumlarini pek seviyorum, bir suru sey soyledigin yorumun icin benden de uhuu:(
    Aa evet hatirliyorum o yakani;) Ben onu dikmeden kullanacaksin sanmistim, her sey uzerine olur, pek de guzel olur sanki:)
    Cok tesekkur ederim bebek, opuyorum;*

    @Alice’cim, hihi tesekkurler;)

    @Elif’cim ya, ama kullanilmiyor diye uzuluyor. Boyle daha sık kullanacagim hem;) Bir de bu bizim acemilik heveslerimizden kalan bir sey:P Tesekkurler kuzum:)

    @Delibu!, cok cok tesekkur ederim, Sevgi’den sevgiler;)

    @Olcayy, cok tesekkur ederim;)

    @ButikMerve, evet evet pek tatli oldu, cok tesekkur ederim;)

    @Gulumse’cim, gormedim onu, bakayim yine. Demek sen de benim gibisin;) Dantel neye yakismaz ki!;)

    @SWL’cim cok tesekkur ederim. Canim sen gelin olacaksin, seninkiler yenidir. Bakalim annen izin verecek mi;))

    @Lulu’cum, di mi, annecigimin kullanilmiyor diye uzuldugu bir cok islemeye, dantele can vermis oluyorum;) Hem O mutlu, hem ben mutluyum;) Cok tesekkur ederim canim;*

    @BendenBirseyler, asir asir;) Tesekkurler tatlim;)

    @Farfalle, hos geldin;) Ayh cok tesekkur ederim;) Sevgiler Sevgi’den;)

    @J.D., yasasin bir ZaraKids’ci daha;) Ben 5-6dan bile aldim:P Cok tesekkurler canim;)

    @Ahu, cok tesekkur ederim;) Sevgilerimle;)

    @HayatGuzel’im, hihi simardim;) Tesekkurler bebek;*

    @Hamide’cim, cok tesekkur ederim canim. Hihi, annecim memnun bile oldu. Sen de bulursun bisiler, ee yeni gelinsin vardir senin;)

    @Funda’cim, ufacik tefecigim ben zaten. Ama her reyondan giyinebilme yetenegim var. Erkek de dahil buna;)) Insan alisveris canavari olmasin bi kere;)
    Dantel ekleme isini ben de abarttim, ekleyip duruyorum her yere. Devami var yani.
    Du ben senin denemene bir bakayim, detayli fotolari isteyeyim falan;)

    @YerdenUzak, cook tesekkur ederim ;)

    @BeTwinUs, canim benim nasil da ictenlikle begenmissin minik DIY’imi;) Elime yuzume bulastirmadigim DIY’lardan biri oldu benim icin. Benim icime sindi, sonra da cok guzel yorumlarinizi aldim. Daha da ozel oldu artik bu hirkam;)
    Canimcim benim, senin ceyizinde ne zevkli danteller vardir kimbilir! Ama kiyabilir misin ki? :)
    Ayrica yaka disindaki detaylara da dikkat etmissin, guzel gozlemlerinden kacmamis;) Cok seviniyorum boyle olunca<3 Cok cok tesekkur ediyor, kocaman opuyorum seni canim;*

    ReplyDelete
  19. ay cok hos bir diy olmus, güle güle giyin tatlim! : )

    ReplyDelete
  20. canım bencede bu danteller modaya adepte olmus ♥ ellerine saglık süper fikir

    ReplyDelete
  21. Canım kolay ama çok şık bir dıy olmuş bu ellerine sağlık tatlım:)

    ReplyDelete
  22. Pavia'ya dönmene sevindim. sonunda bürokratik işlemlerden kurtuldun. Bu postundan esinlenip bi kazağımı rezil ettim. kurtarma çabası içerisindeyim. Güzel olursa fotosunu yollarım. Ben dikiş konusunda senin kadar becerikli değilim. Umarım kazağımı tekrardan kullanılabilir duruma gelir :(

    ReplyDelete
  23. @Viva, tesekkur ederim canim;)

    @Essu, yeniden hayat buluyor danteller;) Cok tesekkur ederim;)

    @Zeto'cum, cok tesekkur ederim tatlim. Ah keske butun DIY'lar boyle kolay ve şık olsa;P

    @Serpil'cim, sen de hos geldin bloguma;) Kismen kurtuldum canim;)
    Yaa bak uzuldum simdi:/ Umarim kurtarmissindir. Gonder hadi;))

    ReplyDelete

I♥Comments!