Thursday, November 24, 2011

Burgundy


Bordo bu senenin favori rengi ama benim kalbimi gecen sene fethetmisti zaten:) Ozellikle hardal rengi ile birlesimini cok seviyorum. Ama bu yil diger renklerle de kombinlemeye basladim. Gardrobuma yeni eklemeler de yaptim. Yeni alisverislerden ote, yeni DIYlar da kendine yer buldu. Yavas yavas hepsini sergileyecegim size.
Ve ilki, pek pratik etek. Bu tip etekleri dikmek cok kolay. Uzunca bir parcayi, istedigim boyda ayarlayip, kenarini dikip, beline lastik geciriyorum, bu kadar. Ama artik el dikisi yeter sanirim, bir makine alsam iyi olur;)

Burgundy is my favorite in these days, even from last year. I have lots of 'new in' burgundy stuff but I can't get enough;) I shop, I DIY:)
The skirt is by me, 'new in DIY', the easiest DIY ever. 









31 comments:

  1. cnm sen saç rengini mi değiştirdin yoksa ışık altında mı daha açık duruyo.. kızıl bi hatun olmuşsun ;)

    etek çok yakısmış, tabiki bordo da ;)

    ReplyDelete
  2. Canım bordolar çok yakışmış:) Bence de tatlım sen artık bi makina al bu böyle olmıycak:)

    ReplyDelete
  3. bordoyu ben de çok seviyorum! krem rengiyle de çok güzel oluyor. bir de bordo giyince bordo oje de sürmüşsem değmeyin keyfime :)

    eteğin çok tatlıymış -her zamanki gibi :) - nereden aldın acaba diye bakıyordum ki el emeği göz nuruymuş meğersem :) çok yakışmış fıstık, güle güle giy!

    ReplyDelete
  4. ellerine saglık sevgi pıtırcıgım, pek güzel olmuş.. bide senin o kadife kadife, kımıl kımıl melissalarını yeerim taam mı!:) hırkanın üstüne kemer takışın ve bebe yaka bluzun da ayrı bi tez konusu olabilir:) kompil çok begendim seni, gel de bi öpiyim *.*

    ReplyDelete
  5. evetttt bende baya taktim bu renge :) outfitinde cok güzelmis cnm

    http://guzelgulozyigit.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Sevgi'cim bordo çok yakışmış kuzumm sana melissalarına bayıldım:))

    çok öptüm...

    ReplyDelete
  7. sevgiciim bu saçlarınla süpersin. şimdiye kadar sana en çok yakıştırdığım saç rengi, şekili bu, bence değiştirme:)) papilerde gözüm kaldı:))

    ReplyDelete
  8. tinimini hanım olmuşsun kısss sen çok yakışmış,ellerine sağlık

    ReplyDelete
  9. saclarını sevsinler senın.
    bordo benım de favorımdır.
    bebe yaka ben de ıstıyorum ya.
    bugu bloggerlar el bırlıgı yapmıs galıba hepsi bebe yaka :)
    yakısmısssss

    ReplyDelete
  10. bence de al kuzum iyi makina farkı gibi yok
    yalnız gözümden mi kaçtı bluz süper nereden az fontlarını büyüt canım mac kullanıyorum ben zor okuyorum güzel hafta sonları öperim kocaman.

    ReplyDelete
  11. Sevgi çok hoşsun gerçekten:) Melissaların da süper!

    ReplyDelete
  12. ayyy ben o eteği yerim yaa çok çok güzeell... botlarını da çok sevdim ikisinin uyumu mükemmel...

    ReplyDelete
  13. makina olunca neler yapıcaksın Allah bilir :)
    tüm detaylar bombada
    bluzun kumaşına bayıldım belirmeden edemiyeceğim :D

    ReplyDelete
  14. ay canim saclarin harika olmus, kivir kivir ve nasil parliyorlar! : )

    ReplyDelete
  15. Zaten bordo hardal ikilisi dendi mi aklıma ilk gelen isim Sevgi oluyor :) ve bu renk sana inanılmaz yakışıyor tatlım çoook öpüyorum seni...

    ReplyDelete
  16. Çok stylish olmus bu kombinin, çok begendim :)

    ReplyDelete
  17. Bluzun için bayılabilirim şuanda , neredn aldın ??????=)

    http://rainbowgatherer.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Sevgicim ellerine saglik, etegin harika görünüyor :)) Gömlegine BA-YIL-DIM ! Yakasi, ku$ motifleri ... çok güzel !

    Öpüldün canim :*

    ReplyDelete
  19. sevgicim ayakkabılara bittim.süper gözüküyorsun...maşallah walla..:))

    ReplyDelete
  20. hiiiiiii.. o bluze bayıldım sevgi! bordo çok yakışmış ayrıca:)

    ReplyDelete
  21. Ben de bayılıyorum bu eteklere hem pratik hem de çok şık:)

    ReplyDelete
  22. really nice blog dear! your seem very symphatically! like your blog.
    you def have a new follower. hope you'll have a look at my blog too and if you like it, you can follow me too, i'll be waiting for you!
    lovely greets from germany and a wonderful week!
    maren anita <3

    www.fashion-meets-art.com

    ReplyDelete
  23. Ben sendeki bu cici kız tarzını başkasına yakıştıramam.Bayıldım sana ayakkabılarınla,eteğinin çantanın uyumu çok güzel olmuş.Ayrıca saçlarının rengi farklı geldi bu fotoğraflarda güneş ışığından olsa gerek :)

    ReplyDelete
  24. kesinlikle bu posttan fışkıran pozitif enerjidir:) Saçların sana o kadar yakışıyor ki:) Bordo süper olmuş eline sağlık:) bende Türkiyeye dönünce deniycem:) ayakkabılar şahane:)

    ReplyDelete
  25. Ay ne kadar güzel olmuşsun, be bayıldım^^Saçınla bordonun uyumu çok güzel zaten:)

    Bluzunu nerden aldın, ona ayrı bi bayıldım gözüm kaldı sanki :D

    ReplyDelete
  26. kışın en güzel rengi bordo kesinlikle

    ReplyDelete
  27. canım ya ben dikiş makinasıyla karıştırmışım hoş geçen gece aklıma geldi zira sen zaten cevap yazmamışsın ama ben yazayım dedim .)

    ReplyDelete
  28. ayy etek ayakkabılar ozellikle bluz harika cok cici olmusssun tatlım..


    http://aysstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. ay sekercim bootieler muhtesem
    www.pelininstyle.com

    ReplyDelete
  30. SvG’cim, bluzunun aynısını denemiştim ancak o gün birkaç parça daha almış olduğumdan kararsız kalmıştım, o kadar güzel kombinlemişsin ki pişman oldum şimdi almadığıma :// jilet gibi duran o bordo eteğe, çin desenli kuşların uçuş uçuş havasına, bebe yaka ve 2 renk bootilerine bayıldım canım benim :) sonbaharın en güzel renklerini taşıyan bir kombin olmuş! ;))

    BeTwin Us

    ReplyDelete
  31. @Seval'cim, 1 ay once boyadim, kizillik var ama gunes altinda cok daha belli oluyor;)
    Cok tesekkurler canim;)

    @Zeto'cum, bi makine almaliyim artik di mi;)

    @Laci'cim, ya ben de ben de! Ben bordoyu biraz iddiali renklerle deniyorum herhalde, hardal mesela! Ama kremle de denerim;)
    Boyle etekleri dikmede seri uretim gibiyim;)

    @MinikKus'cum pek cok tesekkurler;) Gelecegim opucugumu alacagim ona gore;)

    @Guzelgul, hepimiz bu kis bu rengi bekliyormusuz demek ki;) Tesekkurler tatlim;)

    @Ayca'cim, cok tesekkur ediyor, opuyorum seni;*

    @Burcu'cum, saclarimi daha degistirmeyecegim, hiic merak etme;)

    @Gulumse, hihi tesekkurler canim;)

    @KovaKadini'cim, kuzum elini sallasan bebe yakaya carpiyor;) Ee sevimli de bir sey, herkes seviyor. Hadi sen de yaka'lan;))

    @Eda'ciim, ya yorumlar karismis, benim aklimda gecenin bu saatinde karismis, bilemedim noldu simdi;p
    Fontlarimi azicik buyuteyim vbari;)
    Bluz de Koton'dan;)
    Mucuk;*

    @H, cok cok tesekkurler;)

    @Hamide'cim, yeme lutfen! Daha bi kere giydim:P

    @Elif'cim, ya ben beceriksizim, makineyi falan bozarim, daha iyi is cikmaz elimden:P
    Bluzun kumasindan ah bir bulsak! Kendisi Koton envanteri icinde olsa gerek;)

    @Viva'cim, saclarimin kendi iradesi var. Nasil olmak isterlerse oyleler, ben ne kadar ugrasirsam ugrasayim;))

    @Did'cim, ben de hala hardal-bordo kombinlerime yaptigin yorumlari hatirliyorum. Baska hatirladigimsa onlari senin nasil sahane kullandigin;)
    Opuyor ve tesekkur ediyorum canim;*

    @AtoZ, tesekkur ederim;)

    @RainbowGatherer, ya cok gec bir cevap oldu ama Koton'dan aldim;) Umarim bulursun;)

    @UnPeuDeTenue, canim benim cok tesekkur ederim;)
    Bu bluz tam senlik bence. Benim Turkiye ganimetlerimden;)
    Cok tesekkur ediyor, opuyorum canim;)

    @Mini'cim cok tesekkur ederim, mucuk;*

    @Dream, kuzum bluz Koton, bulma sansin var hala;) Hihi, ayrica pek cok tesekkurler;)

    @Seyma'cim, seninkileri de merakla izliyorum;)

    @Maren Anita, thank you for your lovely words, made me so happy;)
    I'll stop by your blog and have a sense that I love it;)

    @Melis'cim, cok tatlisin ya, bi cici kiz oldum, kaldim gercekten;))
    Saclar gunesle iyi anlastiklarindan oyleler;)

    @Beguum, ne kadar guzel bir yorum bu boyle! Enerjime enerji kattin;) Dene tabi ki!
    Cok tesekkur ediyorum;)

    @J.D.'cim, sacimla bordo uyumu demek, haklisin cidden oyle;))
    Bluz Koton'dan tatlim;)
    Cok tesekkurler!;)

    @Cemre'cim, kesinlikle!

    @Aysin'cim, cok cok tesekkur ederim;)

    @Pelin'cim, yaa valla oyleler;)

    @BeTwinUs, eminim ki bu bluze yine bir BeTwinUs sahaneligi damga vururdu. Bulup, al sen yine canim;)
    Mutluluktan kocaman sirittiran yorumun icin kocaman opucukler, tesekkurler canim;*

    ReplyDelete

I♥Comments!