Tuesday, November 15, 2011

Autunno a Ankara

Fotografcim geldi ve ben de bloguma kavustum.
Gerci sadece fotograf cekememek degil, hayat enerjim de bitmisti Ankara'da ama artik HAYAT'im yanimda ve umuyoruz ki yakinda evimize gidebilecegiz! Italyan burokrasisi bizi yedi bitirdi://

Ankara'da hava kar havasi...Kalin kalin giyinme zamani...
Yillar once aldigim, Ankara'ya geldigimde dolabimin diplerinden cikardigim 'cropped' kazagim bugun beni sicacik yapti. Bakmayin oyle yarim olduguna:P Kot gomlegim kurtarici zaten! 

It is almost winter in Ankara. 
It is time for knitted pullovers to keep me warm.
Fine, cropped ones do not fully cover but are still functional and lovely;)
I got mine years ago and forgot to wear it until today. I think it is going to be my fav for this winter;)


Once her ikisi de dugumlendi...



Sonra kazagimiz kendini birakti; bunu fark edemeyen ben pozlara devam ettim!



Aslinda siyah tuy kupelerim ve gomlek yaka aksesuarim daha once birlikte bir kolyeydiler. Ben ayirdim onlari, nihoha:))


Vee canim ablacigimdan mis deri kokulu rengarenk (tam benlik) cantam!

Son olarak, foto cekimlerinin sonlandigini ve simarma zamaninin geldigini dusunen ben;)

Daha sık beraber olmak uzere;)






31 comments:

  1. sevgi nerelerde acaba,hiç sesi çıkmıyo derken, meğer ankaradaymış:) tahmin de etmiştim aslında:))

    canım çok güzel olmuş kombinin de, fotolarda, fon da:) sen de güzelleşmişsin sanki iyice;) ankara yaramış sana:)

    ReplyDelete
  2. Ahaha yakaya kolye fikri süpermiş, bu arada çantayı çok beğendim..Kazağın düğümünün açılması daha iyi olmuş sanki...

    http://alisverisdanismani.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. ay tam sonbaharlik olmussun, saclarin cok güzel görünüyor!! : )

    ReplyDelete
  4. siz çok tatlısınız ya =) maşallah ! =)
    çantana bayıldım bu aradaa =)

    ReplyDelete
  5. sevgi beni buraya götür, birbirimizin fotografını cekeriz hem hı? bırak Hayat'ını, napacan onu :P o yapraklar boşa gitmesin bak bunu düşün:)) bide kazagın dügümsüz hali çok güzel;)aferim, oturabilirsin:)

    ReplyDelete
  6. eft eft daha sık olmalı.özledim pek çok :(

    ReplyDelete
  7. aaaa uzun zamandir postlarini göremiyordum, bende diyordum nereye kayboldu diye :) ama karsimiza tam bir sonbahar outfitiyle ciktin :D

    http://guzelgulozyigit.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. kuzum bu mu kalın dediğin. sen bi de beni gör, lahana oluyorum resmen okula giderkeen :) özletme kendini bi daha ,bu kadar uzun zaman ayrı kalmayalım cicim:))

    ReplyDelete
  9. cnım gömleğin yaka detayına bayıldım ;) çok hoş. bu kombin içinde çok hoş görünüyorsun cnm ;)
    Umarım en kısa zamanda evinize kavuşursunuz canım benim;)

    www.sevalvemoda.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. gözüne aydın bebek. gülmenden belli gelmiş hayatın.
    sen demesende anlardık :)
    ya buradı odtude neresi yaw
    ben kaçırmısım ya da cıkartamadım

    ReplyDelete
  11. Sevgicim kazağına bayıldım bitanem özellikle gömleğinle kombinlemen çok hoşuma gitti:)
    Sevdiceğin gelmiş ne güzel Allah ayırmasın bitanem umarım tez vakitte evinize dönersiniz bizde senin bol bol postlarına bakarız:))

    çok öptüm...

    http://ennstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Sevgi cim, arka fonla ne kadar uyumlu olmuş kıyafetinin tonları, çok tatlı görünüyorsun o yaprakların üzerinde :) Kombinin çok hoş, kazağına bayıldım. Kolyeyi ayırıp böyle iki ayrı aksesuar olarak kullanmak da çok yaratıcı, tebrik ederim şekerim.

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Şekerim Ankara'da bu montla hala dolaşabiliyorsan seni tebrik ediyorum :))

    ReplyDelete
  14. Canim postlarini ozledim. Cok sevindim Hayat'a kavusmussun. Arkada Odtukent manzarasi goruyorum sanki:)Orayi da cok ozledim. Gecen haftasonu Ankara'daydim,tek kelime ile buzzzzz!

    ReplyDelete
  15. Arayi acma lutfen:) Kavusmanin verdigi mutluluk yuzune yansimis. Cantaya bayildim.

    http://trendsbysevi.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. ay o kazak çok güzeeelll... çok beğendim... son iki foto da favorim...

    ReplyDelete
  17. @HayatGuzel, canim 40kusur gundur Ankara'dayim;) Biraz da zorunlu sebeplerle;) O yuzden bana yaramis tek sey, verilmis bi kac kilom;) Ee guzel gorunduyse, oh;) Optum bebek;*

    @AlisverisDanismani, ya evet, kolye fikri de birden geldi bana:P Cok tesekkur ederim, cantam favorim, bi sure onunla buradayiz;)
    Cidden daha iyi olmus sanki;)

    @Viva'cim sonbahar yapraklari karla kaplanmadan fon olarak kullanayim dedim;) Tesekkur ederim;)

    @Alice'cim <3
    Canim ablam ne de zevkli canta almis bana di mi;)

    @Minikkus'cum, simdi sen cik teknokentten, gel ODTUkent girisine, alirim ben seni oradan;)
    Ama HAYAT'siz olmaaz (o ceker fotolarimizi;))
    Yaa oyleymis, cozdum dugumumu, oturdum yerime;)

    @Selfet'cim, mavisim, ozledim ben de ben de!

    @Guzelgul, Ankara'nin karmasasinda kayboldum tatlim;)
    Umarim kar yagmadan bir kac sonbahar outfitim daha olur;)

    @Burcu'cum, hihi;) Kalin gibi iste:P Ama bilirim ben o taraflarin sogugunu:/
    Ayri kalmamaya calisacagim, ozluyorum sizi ya!

    @SWL'cim, cok tesekkur ederim, pek icten dilegin icin<3
    Demek sevdin canim, ben de cok sevmistim. Ayni fikirdeyiz ya mutlu oldum;)

    @KovaKadini'm,;)) Tesekkur ederim canimm;*
    ODTUKent burasi kuzum, biliyorsundur aslinda;)

    @Ayca'cim, acikcasi bu kazagimi baska nasil kombinlerim bilemedim. Fikirlere acigim;)
    Cok cok tesekkur ederim tatlim benim, opuyorum seni;*

    @Deniz'cim, boyle bi fonu kacirmak istemedim;)
    Cok cok tesekkur ederim canim;) Anlik yaratici fikirlerimde bazen basarili olabiliyorum;)

    @Lulu'cuum ben de seni ozledim!
    Hihi nasil da biliyorsun arka fonumu;) Ozlenmeyecek gibi degil di mi?
    Ankara havasi bugun kar geliyor diye azicik iyilesti canim, yoksa buz tutacaktik!

    @Sevi'cim, elimden geleni yapacagim canim;) Cok tesekkur ederim;)

    @Hamide'cim, ben de bilseydim boyle guzel oldugu, daha once giyerdim bu kazagimi. Unutmusum yahu!
    Son iki fotodaki ozel emegimi fark ettin demek^_^ Tesekkur ederim canim;*

    ReplyDelete
  18. Fine knits are my favourite- they may not be the warmest, but they always look beautiful. I love your sweater, the colour and cut are so pretty!
    xox,
    Cee
    http://cocoandvera.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. ya ne sevimli çıkmışsın sen öyle,gözlerinin içi gülüyor resmen:))çantana da bayıldım ayrıca:)

    ReplyDelete
  20. Ah ODTU, ah Ankara...Özledim oraları yaa..Kazağın çok şeker Sevgicim, ne güzel kombinlemişsin.Daha dönmüyorsunuz sanırım Türkiye'ye, İtalya postlarına devam o zaman

    http://nils-mum.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. yaaa yerim ben senin o gülen yüzünü...sıkma canını tatlımm herşey olacağına varır sen de bol bol ankarada odtüde dökülmüş yapraklar arasında poz ver bize:)

    ReplyDelete
  22. Kazağın düğümü açılınca daha bi güzel olmuş sanki :) Sıcacık bi kombin sıcacık bir post , özlemişiz :)

    ReplyDelete
  23. slmmmm ben senin 600 takipçin duju :))

    çok hoş bir kombin olmuş, kazağın kısa olması ve alttan kto gömleğin görüntüsüne bayıldım, en kısa zamanda uygulamak istiyorum :)

    bu arada bende ilk defa bayramda Ankara'ya gittim...

    sevgiler

    http://dujufashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. SvG’cim özlemişim senin bu güzel kombinlerini görmeyi! :) nereden başlasam ki her bir detayını ayrı yorumlamak istiyorum bu harika outfitin! Öncelikle, hardal rengi krem kırçıllı cropped kazağı kot gömlek üzerine kullanman ve her ikisini de düğümlemen ilk kareden kalbimi fethetti, zira benim gibi bir düğüm hastasına double knot demek o oranda beğeni anlamına geliyor :))) sonra pantolonunun fit duruşu ve öndeki düğmeleri, kat kat sallanan kolyen ve shoulder bag’inin üstündeki birbirinden güzel farklı renklere tam anlamıyla bayıldım! O sarı yaprakların oluşturduğu fon ile artık emin oldum ki sonbahar en güzel Ankara’da yaşanıyor ;) Hayat’ına kavuşmana çok mutlu oldum, dilerim bu İtalyan bürokrasisi en kısa zamanda sonlanır ve bize İtalya’dan o içimizi ısıtan harika postlarını yapmaya devam edersin canım! Seni kocaman öpüyor, sevgilerimi yolluyorum ;)))


    BeTwin Us

    ReplyDelete
  25. tam sonbahar kombini, doğayla uyum içinde:)

    ReplyDelete
  26. blogunu yeni kesfeetim. hemen takibe aldim. kazak cok hos. ama Ankaranin soguguna ben bununla dayanamam. kat kat giyinmem lazim kesinlikle. Cupcake tadinda kal;)
    http://gonchagoncha.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Merhaba, ben bu blogger olayında yeniyim bana verebilecek tavsiyen varsa sevinirim :)
    http://thethingcalledfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Canim, Hayat'ina kavusmussun mutlulugun yansimis herseye :) umarim en en kisa zamanda bu bekleyis biter ve italya'dan postlarina devam edersin.
    Bu arada cantana bayildim renkleri bicimi harika iyi gunlerde kullan bu guzel hediyeyi ;)

    ReplyDelete
  29. Sevgicim kahve rengi, bej tonlari sana çok yaki$mi$. Cantana benzer birtanesini çok begenmi$tim bu yazin Türkiyedeyken. Almami$tim, pi$man olmu$tum, $imdi postunu gördüm iyice pi$man oldum ^^ Neyseki çok güzel bir kombin olmu$ ;))

    Bu arada mimlendin canim ;)

    Öptüm :*

    ReplyDelete
  30. yakaya kolye fikrini çok beğendim,bende denemek istiyorum acilen,ve bağlanmış gömlek üstü kazak ta süper olmuş.

    Twitter da ki konuşmalarımızdan sonra Biranda bloguna yöneldim ve nasış bugüne kadar keşfetmemişim,eğlenceli bir blogun var ve sende çok tatlısın iyi ki o mevzu olmuşta karşılaşmışım :)

    Tekrar okulu arayınca haberleri bekliyorum ;)


    Bende bloguma beklerim ;)
    http://trendkolik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. ay gulusunu yesinler yaaa cok sekersinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
    www.pelininstyle.com

    ReplyDelete

I♥Comments!