Monday, October 3, 2011

Scarf to vest- DIY

Şaldan etege donusumden sonra, ikinci şal etkinligimizle devam ediyoruz;) 
Bu etekten de basit! 
Yine uzunca bir şali uzunlamasina ikiye katladiktan sonra, alt kismindan bir miktar dikiyoruz. Dikisin belli bi miktari yok, size kalmis;) Ben etek gibi olacak sekilde diktim.
Iste bu kadar, yelek oldu bitti!

Aslinda temel bir parca degil bu yelek(imsi) ama kiyafete belli bir hareketlilik katiyor. Hatta aslinda yazin elbise olarak bile kullanilabilir, aklima simdi geldi, bir de oyle deneyeyim;)
Yalniz, icine giyilebilecek ust icin biraz kafa yordum, en uygun kombinasyon straplez ustlerle oldu. Sanirim daha soguk havalarda giymek icin de balikci yaka uygun olur.  Ne dersiniz?


Here is my 2nd attempt to turn a scarf into a vest. It is pretty simple:
Just fold the longer side of the scarf and sew some portion of the bottom. There is not a certain measurement for sewing, up to you. I sew a portion in a size of a skirt.
Even if it is not a basic, this vest catches eyes! ;)




HAYAT'la pek uyumlu olmusuz; cizgili cizgili:)
Striped couple:P





14 comments:

  1. Vuhuu bu da çok güzel olmuş, tam yazın denemelik ;))

    ReplyDelete
  2. SvG’cim süper yaratıcısın ne kadar güzel olmuş içte ayrı stripes dışta ayrı :) Ben dışarıda görsem seni, tanımasam uzun uzun incelerdim :) Yelek gibi, elbise gibi Allah Allah nasıl yapmış bu kız bunu derdim :p ellerine sağlık canım, taşıdığın güzel kıyafetlere kendi imzanı çok başarılı bir şekilde atıyorsun beğeni ile izliyor kocaman öpüyoruz seni :)



    BeTwin Us

    ReplyDelete
  3. canımcım ayaykkabılara da bıttım :) cok sırın olmussun yıne:)

    ReplyDelete
  4. Bence cok guzel olmus. Hatta etegi sevmistim, bunu daha da sevdim. Super seyler yapiyorsun Sevgi'cim.Ellerine saglik :)

    ReplyDelete
  5. wow,hamarat kiz seni,yine neler yapmissin,super olmus ♥
    Cok begendim tatlim,super bir fikirmis,cizgililer de tam trend'ken guzel oldu bu ♥
    Ellerine saglik ^^

    Operim ^*^

    ReplyDelete
  6. çok yaratıcı:) süper olmuşsun canım:) ayakkabılarına bayıldım bu arada:)

    ReplyDelete
  7. postun son fotosu da sahane olmus.
    her seyde oldugu gibi bunda da cok uyumlusunuz
    :)
    ayakkabı gözumden kaçmadı

    ReplyDelete
  8. çok yaratıcı olmuş süper ama taşımakta çok önemli,bravo pek bi yakışmış :))

    ReplyDelete
  9. çok pratik ve hoş:) Şimdi tam yelek zamanı zaten:))

    ReplyDelete
  10. yaratıcııı! ne güzel fikir ya, bi' de söylemek lazım ki kemer çok güzel birleştirmiş bütün giydiklerini. bu arada ayakkabılar <3

    ReplyDelete
  11. ayakkabılarına bayıldımm bayıldımm:)

    ReplyDelete
  12. @J.D.,cok tesekkur ederim canim;) Artik 2. giyisim yaza olacak sanirim;)

    @BeTwinUs,hehe cok tatlisin canim ya;) Demek incelerdin bu halimi;) Dusundum de, ben de gorsem boyle birini incelerdin sanirim;)
    Himmm imza degil de karalama diyeyim canim! Asil beceriklilerin yaninda ben comezim;)
    Opuyorum sizi guzeller, cok tesekkur ederek;*

    @Serap'cim, cok tesekkur ederim;)

    @Gulumse, evet evet oyle pratik ki canim! Dik ve cik;)

    @Lulu'cum, cok tesekkurler canim! Cok mutlu ettin beni yahu, gaza geldim, biraz bir seyler yapayim ben;)

    @FerahFeza'm, hamarat kiz tarih oldu bu aralar:P Ama yapmisim iste guzel bir seyler zamaninda;) Cok cok tesekkur eder, operim seni canim;*

    @HayatGuzel,canim benim cok tesekkur ederim;) Evet evet ayakkabilarim♥

    @KovaKadini, hihi sen bizi seviyorsun;)
    Ayakkabilarimi da sanirim:P

    @Mell'cim, pek cok tesekkurler, duble iltifat aldim;)

    @Eda'cim, 3u bir arada;) Tesekkurler canim;*

    @IgneIleIplik, cidden cok pratik;) Yelek zamani artik kalmadi ama olsun giyilecek yer bulurum ben;)

    @Laci'cim, sorma! Kemeri cizgilerde tutabilmek icin epey ugrastim, ama birlestirmeye calistigim anlasilmis demek;)
    Hihi evet ayakkabilar;)
    Tesekkurler canim;)

    @PembeGonlumSende, demek sen de;)

    ReplyDelete

I♥Comments!