Monday, October 31, 2011

Rings

Blog alemi canlanmaya basladi...Hayat devam etmek zorunda; insanogluna aci verilmis, sabredip, alisip, unutabildigi icin. Dogal gercek bu!

Antika pazarindan (Pavia'dayken) begendigim yuzuklerle bir giris yapayim istedim. Bunlarin hepsinin antika oldugundan supheliyim ama. 
Yuzuk cesitleri son zamanlarda ne kadar da artti degil mi? Her turlu obje yuzuk olabiliyor. Ozellikle Turkiye'de inanilmaz bir cesitlilikle karsilastim. Trend'leri cok cabuk kapiyor tuccar kafamiz:)


Rings are from the antique market in Pavia although I am not sure if they are really antiques!
Rings catch up my attention in these days with every type of object, shape, size. It is inevitable to get one for my every shopping;)








---Ben hala Turkiye'deyim :( -Uzgun yuz, HAYAT'yan ayri kalmak yuzunden :(---
I hate Italian bureaucracy!



21 comments:

  1. ilk fotodakilere bayıldımm =)

    ReplyDelete
  2. Heeepsi beeeeeeeeeeeeeeeeeenim olsunnnnnnnnnnn :))))
    My Giveaway click click

    ReplyDelete
  3. ayyy hepsi de cok güzelmis, balikli ve kuslu olanina bayildiiiiim:)

    ReplyDelete
  4. ayy ne tatli bunlar en cokda ilk ve son iki resimdeki yüzükleri beyendim :)
    http://guzelgulozyigit.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. inanılmaz güzellikteler,
    biblo gibi...
    bir an önce hasretin bitsin dilerim:)
    sevgiler....

    ReplyDelete
  6. even if they are not antiques they are beautiful!

    ReplyDelete
  7. Antika mı değil mi tartısılır, çünkü dediğin gibi hayvan başı yüzük trendi bu ara aldı başını gidiyor, hiç önemli değil zira hepsi çok güzel :)

    ReplyDelete
  8. Antika mı değil mi tartısılır, çünkü dediğin gibi hayvan başı yüzük trendi bu ara aldı başını gidiyor, hiç önemli değil zira hepsi çok güzel :)

    ReplyDelete
  9. Özellikle 1 inci ve 2 inci kurbayla olan yüzükler cok hosuma gitti, ne tatlilar : )

    ReplyDelete
  10. Resmen butun hayvanlardan yuzuk yapmislar hemde rengarek :)


    http://newyorkturca.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. SvG’cim bu yüzükler gerçek antika olmasa bile o kadar güzeller ki, antika görünümlü olmaları bile yeter :) Ben en çok ilk ve dördüncü karedekileri beğendim, giyilen kıyafete çok hoş bir hava katacakları kesin. Dilerim en kısa zamanda bu saçma bürokrasiden sıyrılıp Hayat’ına kavuşursun canım. Sebepsiz bu şekilde zoraki ayrılıkları uzatmaları çok sinirimi bozuyor benim :///



    BeTwin Us

    ReplyDelete
  12. çok hoş yüzükler gerçekten . Hayat'tan niye ayrısın canım ?

    ReplyDelete
  13. Allahım çok güzeller!!!

    Kıyamam sana sen duramazsın Hayatsız:S:S daha çok var mı peki işlemlerin hallolmasına???

    ReplyDelete
  14. Özellikle 2,4 ve 5'inci karelerini çok beğendim hayat, çok keskin olmuşlar. =) (AG.)

    ReplyDelete
  15. ilk fotodaki şahene bayıldım cnm ;)

    www.sevalvemoda.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Çok tatlılar hepsiii, hele o renkli balık ve kuşlara bayıldım, bayıldım..

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. yüzüksüz bir kova kadını düşünemem mm :):)

    kurbağalı olan güzelmiş.
    taşın rengı de

    ReplyDelete
  18. off, ayrılık sıkıntı... ama olsun yüzüklerle oyalanmak hiç fena fikir değil.

    ReplyDelete
  19. Eyvahh nabzim yükseldi =D Degsik takilara bayiliyorummmm

    ReplyDelete

I♥Comments!