Sunday, October 16, 2011

My beloved Melissa(s)

Ankara'da bu Melissa'larla gezen biri gorurseniz, hic durmayin, gelin tanisalim;))
Ankara'ya gelirken kisa sureli bir gezi olacagini dusunup, sasilacak bir sey yapip yanima 2 ayakkabi aldim. Ankara'da kalis surem uzadi ve ben 2 tanecik ayakkabiyla kaliverdim! 
Ha ayakkabilarimi cok cok seviyorum orasi ayri ama 1-1.5 ayi sadece iki ayakkabiyla gecirebilir miyim bilmiyorum. Sizce?

My beloved Melissa(s)...So comfy, so chic, so cute. But is it possible that I can spend one or one and a half month with just these two? Not sure!









20 comments:

  1. İkiside çok tatlılar ama :)
    Arada gözüne illaki bir iki ayakkabı takılır sende alırsın ve 1.5 ay böylece geçer gider :)

    ReplyDelete
  2. ikiside çok güsel ama bordoya bayıldım. nerden ve ne kadara aldın tatlım :)

    ReplyDelete
  3. KALIRSIN KALIRSIN KUZUM. NASIL OLSA MELİSSA:) BEN DE BORDO OLANININ SİYAH VERSİYONUU GÖRDÜM , ALMADIM. BORDOYU GÖRSEM KESİN ALIRDIM:) GÜLE GÜLE KULLAN CANM..

    ReplyDelete
  4. öğrendiğim iyi oldu bak,haftaya pazar bi sıkıntı çıkmazsa 1 günlüğüne Ankaraya geliyorum nişanlımla, seni görürsem hemen durduracam:))sen de tunalıda bi o mağazaya bi bu mağazaya yanındaki erkeği sürükleyen,koca gözlü ve koca burunlu minyatür ötesi birini görürsen bil ki o da benim:)))xoxoxo

    ReplyDelete
  5. Bir üçüncüsü gelebilir bence o zaman.Bayıldım bebek ikisinede!! :)

    ReplyDelete
  6. inanmıyorum canım sana senin kadar çeşitli ayakkabı giyen biri nasıl olurda iki ayakkabı ile kalır:))

    ReplyDelete
  7. ay ay bunlar nasl da ıddıalı melısalar oyle.
    ee kova kadını olmak işte hiç sasırmadım.

    ReplyDelete
  8. bence bu melissalarla yıllar bile geçirilebilir çünkü çok güzelleeeer ! =)

    ReplyDelete
  9. nası bir tatlılıktır bu böle:)) çok şekerler senin gibi:)

    ReplyDelete
  10. Çok güzellerrr! :)
    Görürsem hemen yanına gelicem zatenn ;D

    ReplyDelete
  11. Ooo cok guzeller. Ankara gunleri kombinleri bekliyoruz:)

    ReplyDelete
  12. özellikle bordo olanlara bayıldım canım...

    ReplyDelete
  13. BORDO OLANA AŞIK OLSUM DYEBİLİRİM. GÜLE GÜLE TATLIM. AÖA ONCA SUREDE 2 AYAKKABI ZOR GELDİ BANA;)

    ReplyDelete
  14. bu tatlılarla 1,5 ay geçmez mi cnm geçeeer:) olmadı beraber yeni tatlılar alırız sana nolcak:)

    ReplyDelete
  15. Cok guzeller,bordo olana bayilmistim zaten,iyi ki almissin canimcim,dene bakalim 1.5 ay dayanacak misin almadan :)

    ReplyDelete
  16. Those sparkly boots are amazing! I love the buttons :)
    xox,
    Cee
    http://cocoandvera.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. SvG’cim o kadar güzeller ki insan 1.5 ayı değil seneyi bile bu iki ayakakbıyla geçirse bıkmaz :p ışıl ışıl olanın rock chic olarak kombinlenmesi geldi gözüme nasıl güzel olur ve o bordonun retro havası! Melissa gerçekten lastik çizmelerden sanat eseri yaratıyor harikalar güle güle kullan tatlım ;)


    BeTwin Us

    ReplyDelete
  18. çok iddialılar wow :)

    http://rainbowgatherer.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. bordolar ekstra ekstra güzelmis hacı! ikisiyle bence pek tabi aylarca idare edersin. ama Ankara sogugu buna izin verir mi orasını bilemedim. 37 giyiyosan gel ben sana dolabımı açayım:) yahu madem ankaradasın tanışsaıydık, o kadar odtüdeyim hergün ben de :)

    ReplyDelete
  20. BUNLARA DAYANMAK HAKKATEN ÇOK GÜÇ :)

    ReplyDelete

I♥Comments!