Saturday, October 15, 2011

Gunun kombini/ Gizzy;)

Ay ben pek guzel, pek sirin (tam da gorundugu gibi, tahmin ettigim gibi) bir blogger'la tanisma serefine eristim;)
Gizzy'cimle bir ogle yemeginde Armada'da bulustuk,oradan buradan 40 yillik tanidiklar gibi konustuk, konusmaktan yemeklerimizi soguttuk. Kisacik bir ogle arasina cok sey sigdirdik. 

Gizzy'cigimin fotografcisi ben olayim istedim ama heyecandan ellerim titremis, fotograflari duzeltmek icin bir hayli ugrastim:)

Gizzy'cim yine pek guzeldi; benim icin su post'undaki Asos elbisesini giymisti. Ve boyle iddiali bir elbiseyi, pek  guzel bir blazer, goz alici rugan topuklular ve zimbali cantasiyla kombinlemisti. 
Bana sirrini gosterdigi balerin topuzu;), mavi ojeleri ve pembis telefonuyla sirinligi her halinden belliydi.
Sizce de oyle degil mi;)



Bir sonraki gorusmeyi iple cekiyorum Gizzy'cim;)


A post dedicated to my lovely blogger Gizzy;)
Today's outfit is her gorgeous outfit;)




12 comments:

  1. ama ben de öğrenmek istiyorum gizzy topuzunun sırrını yaffff:(((bu blogger buluşmalarına bayılıyorum,birlikte yaptıklarınızı okumak bile bu kadar keyif veriyorsa kimbilir gün gelir ben de aranıza katılırsam ne kadar hoşuma gider:))

    ReplyDelete
  2. Aa sen Ankara'dasın demek:) Geçen Perşembe Tunalı'da seni gördüğümü düşündüm ama sen buralarda yaşamadığın için değildir dedim. Demek ki sendin:) Sen miydin? Yanında annen ya da teyzen olduğunu düşündüğüm bayanlar vardı...

    ReplyDelete
  3. Gizzy yine fistik gibi olmus:)
    cnm keske seninde resimelrin olsaydi :(
    http://guzelgulozyigit.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. aa giz herzamanki gibi oldukça şık ama sen neredesin yaaaaaaa

    ReplyDelete
  5. Umarim bulu$ursunuz diyordum,iyi de yapmissiniz,Gizzy her zamanki gibi cok hos,sen nerdesin Sevgi'cim :)

    ReplyDelete
  6. valla bu tarz buluşmalara çok seviniyorum çok eğlenmişssiniz belli :)

    ReplyDelete
  7. bir dahaki buluşmaya beni de dahil ederseniz mest dört köşe ya da o tarz başka şeyler olabilirim:)

    ReplyDelete
  8. Super bir bulusma olmus. Gizzy yine cok hos olmus. Birlikte fotolar yok mu?

    ReplyDelete
  9. Demek Ankara'dasın canım aa hiç haber vermiyorsun. Resimler çok şirin Gizzy çoook tatlıdır buluşmanıza çok sevindim :)

    ReplyDelete
  10. @Gulumse'cim, belki Gizzy'cim size bir surpriz yapar;)
    Bizim de hosumuza gider, senin de aramiza katilman;

    @AlisverisDellysi, eveeet;)
    Ya ben Persembe de Tunali'daydim ama yalnizdim. Cuma olabilir mi acaba, Cambo'da mesela;)

    @Guzelgul, Gizzy tam bir fistik, tescilledim ben;)
    Canim benimkiler de gelecek;)

    @PembeBakteri'cim, geliyorum geliyorum;))

    @FerahFeza'm, senin de kulaklarini cinlattik canim;)
    Gizzy'cigime olsun bu post diye, kendimi eklemedim canim, ama geliyorum;)

    @Hamide'cim, Gizzy'yi fotograflarken cok eglendim ben;) Yemek yerken de, konusurken de;)

    @Hande'cim, dahil olursan, hep beraber mest olabiliriz;)

    @Lulu, Gizzy pek hostu pek;)
    Canim ikimizin fotosu var ama pek kotu cikmis:/ 1 saate foto sigdirmak zor oldu:/

    @BonBon'cum, bi bulusma ayarlariz olmaz mi;)
    Hihi evet pek seker Gizzy'cim;)

    ReplyDelete
  11. Bu Asos elbisenin geldiği postu okumuştum Gizzy’de, üstünde de çok ama çok yakışmış, siyah blazer ve ruganlarla kombinlemesi asil bir şıklık katmış Gizzy’ye canım çantası da çok hoş bayıldım! :)


    BeTwin Us

    ReplyDelete
  12. umarim bir gun hep birlikte bulusuruzzzzzz
    www.pelininstyle.com

    ReplyDelete

I♥Comments!