Wednesday, October 12, 2011

Ferforje

Ben pek seviyorum ferforje isleri. Ileride yerleşik duzene gectigimizde evimde, balkonumda, bahcemde  her yerimde olsun istiyorum.

Gectigimiz temmuzda English Home'da mini ferforje(msi) mankenlerin bulundugunu dair duyumlar alip, post'lar gordum, kiskandim. (Kaynak-1: AktuelModa, Kaynak-2:ElifinElizi) Almaya gittim ama sonra 20 kg. bagaj limitimiz aklima geldi. Keske ayakkabilarimdan birinin yerine onu alip, goturseymisim :P Gecenlerde gidip yine sordum ama aralikta gelebilirmis.

Pavia'da antika pazarinda dolasirken gorduklerim bunlar. Her ayin ilk pazari oradalar ama biraaz pahali olduklarindan elim almaya gitmiyor:/


Fer Forgé (Fr.) ot Wrought Iron... I adore!
They look so lovely and romantic. I want them in all over my home, garden, everywhere.
These are some of my favorites that I found in Pavia, Antique Market. 











24 comments:

  1. çok güzeller ki bunlar :) insanın hepsini alası bile gelebilir :)

    ReplyDelete
  2. ferforjeler gerçekten romantik dekor önerileri için süper fikir:) ben bunları görsem hepsini alırdım sanırım bayıldım:) bu kadar çeşitlisi yokki burda:(

    ReplyDelete
  3. ferforjelere bayılıyorum. dekora hoş bir hava katıyorlar.

    ReplyDelete
  4. Bende bir ferforje hastasıyım özellikle mankenlere bayıldım canım. :)

    ReplyDelete
  5. Ayyy ferforje cennetine düşmüşsün ama tatlım sen.gaztelik,büyük kafesler, raflar hepsi çok ciciler.Ama fiyatlar konusunda sanırım English Home bizim için çok iyi bir fırsat oldu,gerçekten çok uygun.Söyleyelim de gazetelik falan da yapsınlar bari ;)Sevgiler tatlım..

    ReplyDelete
  6. hepsi çok güzel her birini almak istiyorum kafesler ve şemsiyelik ve özellikle büyük manken süper

    ReplyDelete
  7. english home'dan ben de aldım:)))ama paviadakilerde gayt güzlmişş

    ReplyDelete
  8. ikea da falan yok mu dur.
    cok guzeller gercekten.

    ReplyDelete
  9. SvG’cim ben de her yerde büyük boy bu ferforje mankenlerden arayan daha sonra senin senin önceki bir postunda gördükten sonra teselli amaçlı kendisine English Home’dan bu minik ferforjelerden alan bir insancığım :) sanırım sırf Pavia’ya bunun için gelebilirim. Hala yatak odamda ferforje mankenin geleceği kısım boş :( Her eksik tamamlanmış gibi dursa da hep bir şeyler çıktığı için sık sık English Home’a gidiyorum bulursam sana da bu minikten alırım canım :)


    BeTwin Us

    ReplyDelete
  10. ayyy evet gercekdende cok güzeller bende severim böyle antik seyleri :)) özellikle son resimdekielr cok güzel görünüyor.
    http://guzelgulozyigit.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Benim de çok hoşuma gidiyor bu ferforjeler, fotograftakiler de tam benlik:)

    http://trendsbysevi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. daha öncede bu pazarı gezmiştiniz değilmi ? tatlım .
    bende o posttan sonra ayy dedim keşke böyle güzelliklere sahhip olsam , sonrasında olduuu :D

    ReplyDelete
  13. Canim bunlar tamamen tapilasi parcalar! Hele manken ferforjeye bayildim, bayiiiildim! Kesinlikle benim de evimde boyle seyler olsun istiyorum.

    ReplyDelete
  14. o lila mankene aşık olduuuum !!!!!
    of ya, bi butik açmalıyım ve onu da vitrine koymalıyım:))

    ReplyDelete
  15. aman tanrım kafesler nasıl güzel, nasıl naif duruyor, bayıldım!! ferfrje hakikaten eve farklı bir hava katıyor, evi sıradanlıktan kurtarıyor, paylaşım için teşekkürler canım

    http://gozdenin-gozunden.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Ah cok guzeller,ne cok cesidi varmis orada,hepsini isterdimmmm :))))

    ReplyDelete
  17. hepsi birbirinden güzel..
    kuş kafesi hepsinden :))

    ReplyDelete
  18. @Maya, evet ya! Pek guzeller canim, ama Pavia'da bir o kadar da pahalilar:/

    @PembeGonlumSende, kesinlikle! Buram buram romantizm;)
    Burada da vardir belki, bakinmak lazim. Bi kac yerde gordum ben;)

    @Hande,hem de cok hos bi hava katiyorlar;)

    @Melis'cim, her eve lazim o mankenlerden;)

    @YerdenUzak, himm demek sectin, begendin onu aralardan;) Hadi senin olsun;)

    @Joveland, benim de cok begendigim uclu onlar; hepsini almak servet ister :/(antikaymis!)

    @Gulumse'cim, ben de aldim ben de;) Sonunda!

    @KovaKadini, belki vardir canim, kesfe cikamadim daha:P

    @BeTwinUs, canim benim, ne iyi kalpli birisin sen! Belki senin bu kalpten istegin bana ulasti ve ben bulamadigim o mini mankenlerden bir English Home'dan buldum ve aldim;) Cok cok cok tesekkur ediyorum sana!
    Sen Pavia'ya gelirsin, odandaki o boslugu doldururuz, ne dersin;)

    @Merve, ;))

    @Guzelgul, son resimdekiler cidden pek guzeldi! Orada bir dekoratif kose olusturulmustu bile;)

    @Sevi, hepimiz sevdik ferforjeleri, yasasin;)

    @Elif'cim, her ay gezerim ben bu pazari;))
    Yaa benim de oldu, ne de guzel oldu di mi;)

    @Lulu'cum, oyleler ya! Nasil da sirinler di mi? Evimizin her kosesine istemekte haksiz miyim;)

    @Burcu'cum, ne tatli bi hayalin var;) Sen ac butigini, ben beyazini bulsam da lilaya boyatir getiririm sana;)

    @Pellora, baktim canim, harikasin, tesekkurler!

    @Gozde'cim, ayh o kafeslerden bi kac tanesini (ici bos olmak uzere:)) eve, balkona, bahceye asmak lazim di mi;)
    Hihi ne demek canimm;)

    @FerahFeza'm, sen buyuk mankenden bulmustun di mi? Kacirma bi daha lutfeen;)

    @Guzelce, ;)) Kus kafesleri, mankenlerden sonra 2. sirada;))

    ReplyDelete
  19. hepsi çok güzeller, içim açıldı :)

    ReplyDelete
  20. Amanınn çok güzel bunlar yahu. bayılıyorum ben de ferforjelere, sarı badanalı bir ev ve siyah ferforjeler + kırmızı sardunyalar görüntüsü eşliğinde mutlu olabilirim durup dururken :D

    bence dönmeden önce küçücük bir şey de olsa almalısın bu pazardan sevgi, arkandan ağlayabilirler yoksa :))

    ReplyDelete

I♥Comments!