Wednesday, September 7, 2011

Yellow frill dress

Yazin son demlerinde pur telas cok sevdigim yazliklarimi giymeye calisiyorum.
Son baharin bu ilk gunlerinde hava sabahlari serin olsa da, ogle vakti gunes icimizi isitiyor hala. 
Cok cabuk usuyen biri olmama ragmen, yazliklarimi giyebilecegim bu son gunleri guzel degerlendirmek istiyorum. Hep elbiseler, etekler, sortlar olsun istiyorum.

Ve tam da 'bu yaz tum elbiselerimi giydim, yenileri lazim' dedigim bir anda, sari sevdami bilen canim FerahFeza'mdan bayram hediyesi geldi bana:) Hem sari, hem firfirli, daha ne olsun! Bayildim tabi ki! Kocaman opucukler gonderiyorum O'na;*:*

Being in the last days of summer and sun, I become more obsessed with my summer clothes. I just wanna wear them at least once again even I feel really cold in work place:P
And my favorites are dresses, skirts, shorts of course!
This lovely yellow dress with a frill is my new favorite;  not only it is very cute, but also it is a present from my cute friend, FerahFeza. Thank you a lot honey;*






Ve 'Italya'nin her sehrinden bir ayakkabi'  koleksiyonuma Padova'dan katilan yeni uyemiz:) 
Yaz bitmeden giyebildigim icin cok mutluyum mini topuklu sirinlerimi^_^



Kupemi ise kolye maceramdan sonra boyamistim, yine ojeyle;) Ve ayakkabilarimdan cok zaman once. 
Ama ne de guzel oldular beraber!

My shoes (from Padova) and my earrings (dyed by me, with nail polishes), they fit very well, don't they;)



25 comments:

  1. Elbisenin şirinliğine mi ,babetlerin kurdelelerine mi, ışıl ışıl parlayan saçlarına mı yoksa diğer detaylara mı bakayım şaşırdım:) Harika gözüküyorsun arkadaşım:)Bayıldım elbisene:)

    ReplyDelete
  2. yine rengarenk ve yine çok şekersin:) nası beceriyosun bu renklerin uyumunu yakalamayı kuzum:)) belirtmeden geçemiycem ayakkabılarını çoookkk beğendim:)

    ReplyDelete
  3. hasta oluyorum senin şu renklerine ,
    hepsibirbirinden can alıcı :D

    ReplyDelete
  4. upssss ayakkabıların sempatikliğini şimdi gördüm :S çok ciciler ama

    ReplyDelete
  5. Elbise de ayakkabılar da sen de süpersiniz.Çok yakışmış tatlım..

    ReplyDelete
  6. Yine sarı yine sen ve yine tatlılıkk :)
    Ama elbise cidden çok tatlı duruyorr :)

    ReplyDelete
  7. ama ama ayakkabılara bittim çok sık olmussun canım

    ReplyDelete
  8. elbisen çok şekermişşşş!!valla ben artık sabah işe giderken çok üşüyorum.artık burnu açık ayakkabılarımı giyemicem die üzülüyorum

    ReplyDelete
  9. Pek bir sirin olmussun. Ayakkabilar da sirinlik abidesi:) Gule gule kullan canim

    ReplyDelete
  10. elbisende çok şekermiş, nasılda cici olmuşsuunn :))

    http://laminapropria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. pek de güzel seçmiş valla! hayır bi de sanki ayakkabı bu elbise için seçilmiş:D çok cücük olmuşsun:):)

    ReplyDelete
  12. wowww gözlerim kamaştı :)yine yakıyorsun canım:)

    ReplyDelete
  13. ama bu elbise de çok güzelmiş <3 ayakkabı küpe uyumunuda çok beğendim.güle güle kullan canım

    ReplyDelete
  14. Yuppi gelmis nihayet,cidden sevindim,cok da yakismis Sevgi'cim.Ben tunik boyunda diye dusunmustum ama bildigin elbiseymis bu :) Rengine bitmistim alirken,iyi de etmisim,gule gule kullan canim.Ne de guzel kombinlemissin <3
    Ah sicak hava ah....
    Sanirim ayakkabidaki suslemede emegin var :) Dimi?

    Operim canim ^*^

    ReplyDelete
  15. ben alçak topuk sevmeyen bir insan olarak ayakkabılarına bayıldım nasıl şekerler anlatamam çok çıtır duruyor valla.buarada senin çok güzel bir enerjin var.ekrana tebessüm ederk bakıyorum çok şirinsin canım: ) öpüldün

    ReplyDelete
  16. çok tatlısın senn:) çokda yakışmış sarılar akşamüstü güneşide ne güzel aydınlatmış seni:) öptüm kocaman

    ReplyDelete
  17. İnanılmaz şirin olmuşsun sen ;),elbisenin kesimi çok güzel oturmuş vücuduna.Ayrıca ayakkabıların renkleri çok hoşuma gitti!!! :))

    ReplyDelete
  18. çok cici olmuşsun ayakkabılar harika

    ReplyDelete
  19. tum detaylar cok güzel cnm, sarı cok cok hos olmus sende..

    ReplyDelete
  20. Sarı senin rengin bir kere bu konuda herkes hemfikir sanınırım! :) sarı her ton ve modelde müthiş duruyor üzerinde. Sevgili Ferah Feza'nın hediyesi nasıl da güzel durmuş üzerinde, hele onu cam göbeği çanta ve babetlerle kombinleyişine bayıldım, bittim desem yeridir canım! :)


    http://gizliteras.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. sarı elbise cok yakısmıs canım. ayrıca o babetlerin şirinliği nedir yaa, fiyonklu filan ^.^ bayıldım.

    http://minikkus.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. @Pride'cim, cok ozendigim bi kombine boyle ozenli bi yorum olmus. Cok tesekkur ediyor, opuyorum canim;*

    @HayatGuzel, hihi, ben bi rengi seciyorum, digerleri onunla geliyorlar canimcim;) Ayh ayakkabilarimi ben de cook seviyorum;)

    @Elif'cim, yaz sezonuyla beraber kapatmayi dusunuyordum renkleri ama azicik daha devam edeyim o zaman;) Hihi sempatico onlar;)

    @Lamore del calcio, grazie mille bella;)

    @Aktuelmoda, ikimiz de tesekkur ederiz o zaman canim;)

    @Aysun, cok tesekkur ederim! Elbisem pek tatli, pek;)

    @Grace, tesekkur ederim tatlim;)

    @Gulumse'cim, hava iyiden iyiye soguk artik sabahlari:( Her seye ragmen hala giyiyorum ben ama;)

    @Lulu, oyleler valla canim, cok tesekkur ederim;)

    @Cansu, ;)) tesekkurler tatlim!

    @Lamina, cok seker elbisem, cici olma sebebim;)Cok tesekkur ederim;)

    @Hande'cim, secer valla;) Ayri dunyalardan gelip bulustu bu elbise ve ayakkabi, artik ayrilamazlar;) Tesekkurler bebek;*

    @Ozge'cim, saridandir o;) Ama yine de tesekkur ederim;)

    @PembeFiyonk,elbisenin sansindan midir nedir, hepsi birbirine uydu;) Cok tesekkur ederim!

    @FerahFeza'm, iste kombinimin kahramani:)) Hihi valla o kadar kida degilim:P Uzun tunik, mini elbise diyelim;)
    Cok ama cok tesekkurler canim benim, bir kez daha!
    Ayakkabilar oyleydi canim, baskasinin emegidir sanirim;)
    Kocaman opuyorum seni;*

    @Merve, aynen oyle citir citir ayakkabilarim;) Ben de minik topuk sevmem ama bunlar sevdirdi bana;)
    Cok cok tesekkur ederim Merve'cim; icten yorumun beni kocaman gulumsetti. Sevgiler;*

    @Gunes'cim, ;)) Sari&gunesi bulusturdum;) Tesekkurler canim, opuyorum;*

    @Melis'cim, elbisem oyle sirin ki, icinde sirin olmamak mumkun degil! Cok tesekkur ederim;)

    @Tubitos'cum, tesekkurler!

    @Aysun, cok cok tesekkur ederim canim;)

    @Giz'cim, hihi sanirim hemfikiriz tatlim;) Sari giyince pek mutlu oluyorum. Sari ile en cok yakistirdigim renk eskiden pembeydi, artik cam gobegi;)
    Tesekkur ediyor, opuyorum canim;)

    @Laci'cim, aksam gunesiyim;)

    @MinikKus, cok tesekkurler! Babetlerim pek sirine, fiyonklu sirine!;)

    ReplyDelete

I♥Comments!