Tuesday, September 6, 2011

Workday outfit

Is yerinde rengarenk kombinlerimle nam saldim;)
Ama havalarin sogumasiyla sonbahar renklerine donmek gerekiyor, o yuzden hizli bir renk degisimi yapip, siyahlara buruneyim dedim. 
Pek sevgili ayakkabilarimsa kombinime renk katmak icin hazir bekliyorlardi. 
Zaten bu ayakkabilarimi hic yerine kaldirmiyorum, her an giyilmeye hazirlar;)

At work, I usually dress up in colorful outfits and I think I am quite famous for that:P
However I thought it is better to pass to the A/W colors, so I had a drastic change in my outfits and got into blacks!
But, I just could not let myself wearing my favorite shoes;) Love them! 









24 comments:

  1. kombinlerine bayılıyorum ama fotolarını çektiğin yerler de apayrı bir güzellik =)

    ReplyDelete
  2. bugün inanılmaz romantik bir seçim olmuş ve çok yakışmış tabi kii

    ReplyDelete
  3. canım bu elbise sana çok yakışmış ayakkabı ve kemer uyumu da harika! :)

    ReplyDelete
  4. Sevgicim,ayakkabının rengi çok hoş ya, bilmiyorum önceden yazmışmıydım? olsun , her gördüğüm yerde yazıcam! banane!

    ReplyDelete
  5. ne kadar siyah olsa da yanında bi renk olmadan olmazdı =) çok sevdim ben bu kombini ayrıca eteğin fırfırları da pek şeker =)

    ReplyDelete
  6. Sevgicim çok hoş olmuşsun.Siyahla mavi uyumunu zaten çok severim.Ama belirtmeliyim ki ayakkabılarına ayrıca bayıldım tatlım
    Sevgiler

    ReplyDelete
  7. tam iş kadını olmuşsun canım:) renkli kombinlerini de seviyodum ama koyu renk sana bi başka yakışmış tatlım,çok hoşolmuşsun,çok beğendim:))

    ReplyDelete
  8. Kıyafetine bayıldım :) Güzel bi kombin olmuş mavi ayakkabılarla.

    ReplyDelete
  9. Rengarenk kiyafetler sana çok yakışıyor ama bak siyah kıyafeti bile renklendirmişsin işte. Daha ne olsun. Harika!

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Sevgicim cok sik olmussun. Mavi ayakkabi da siyah elbiseye cok yakismis

    ReplyDelete
  11. Aww thanks so much for your sweet comment x put a big smile on my face!
    I absolute love this dress! And those shoes are amazing,gorgeous colour and those bows are so adorable! lokk forward to more stylish posts x

    ReplyDelete
  12. çok şık olumşsun elbise,ayakkabı,kemer çok beğendimm

    ReplyDelete
  13. Vayyyy elbisenin arka etek detayı bomba gibi :D

    ReplyDelete
  14. LOVE this dress and your cobalt blue belt and shoes! It looks stunning and your hair is so pretty, love those curls!

    ReplyDelete
  15. cok tatli olmus, is yerinde boyle kiyafetler giyebilmek de yurek ister :)

    ReplyDelete
  16. ayakkabılara bayıldım:)
    resmilerdeki otantik havada apayrı bir hava katmış ortama:)
    sevgilerimle...

    ReplyDelete
  17. Etegindeki firfir ne sirinmis <3
    Super bir kombinmis bu Sevgi'cim,pek romantik hem de is yerine uygun...Hem de kokos :)

    Renk katmadan olmazdi dimi canim,hem de mavi ile <3 Kesinlikle mavi sana yakisiyor.

    Optum cok ^*^

    ReplyDelete
  18. bence de çok güzel bir kombinasyon olmuş özellikle elbisedeki detaylar,arka plan gerçekten güzel ancak bence çanta biraz silik kalmış gibi hani belki daha güzel bir seçim yapılabilirdi..ama güzel bir takım olmuş..:)

    ReplyDelete
  19. wuhuuuu:) ben tatile gittim geldimmm seksi bir bayan buldum:)süper olmuşsun tatlımmm bayıldım ben senin bu halineee:)

    ReplyDelete
  20. elbise zaten çok şık, mavi ayakkabı ve kemerlede harika bir kombin olmuş, çok beğendim cnm :)

    http://laminapropria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Oooo sexy lady! :) bir insan kıyafetinde dekolte olmadan derli toplu bu kadar çekici olabilir! :) mavi ve siyahın verdiği elektrik çarpması ile dantelin büyüsü harika gitmiş tatlım, her zamanki gibi (ve hatta daha da) harikasın :) öpüyorum kocaman :)


    http://gizliteras.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. @Irem'cim cok tesekkur ederim! Evimizin oldugu bina burasi;)

    @Serap'cim, romantico gunumdeymisim o gun;)

    @HeelsAreMyDrugs, cok tesekkur ederim tatlim! Ama kucuk bir sir; aslinda onlar etek ve bluz;)

    @Dream, caniim yaz istedigin kadar;) Ben de istedigim kadar giyebilirim boylece;)

    @Alice'cim, ayh bayiliyorum ben de o firfirlarima;)
    Di mi, di mi;) Renksiz olur mu hic!

    @Funda'cim cok cok tesekkur ederim;) Sevgiler;*

    @HayatGuzel, hihi olmusum di mi kuzum;) Renklilerden biraz ara verince guzel geliyor insana;) Cok tesekkurler canim!

    @MaviMasal, mavisiz olmaz di mi;) Tesekkur ederim;)

    @Deniz'cim, siyahin yanina mavileri koyunca dayanamadim;) Cok tesekkur ederim guzel yorumun icin;)

    @Lulu, canim cok tesekkurler!

    @Kayleigh, I think your comment is cuter;) Thanks a lot;)

    @SJ'cim, cok tesekkur ederim:)

    @Elif'ciim, ay seker gibi ayni zamanda;)

    @Sevi, ben de bayiliyorum, her gun giyesim var;)

    @BravoeRunway, wow such a lovely comment! Thanks a lot honey!

    @Beijaa'cim, cok tesekkur ederim;)

    @BaranDerya, cok tesekkur ederim;)
    Aa yok canim, burada pek oyle sayilmaz;)

    @BirTutamKekik, cok tesekkur ederim! Sevgilerimle...

    @FerahFeza'm, bayiliyorum ben de etegime;) Kokosluk uzerime yapisti be tatlim kurtulamiyorum:P (pek niyetim yok sanirim;))
    Hihi, tesekkurler kuzum;* Kocaman opuyorum;*

    @BurakDeniz, himm guzel bi detay yakalamissin;) Canta konusunda genelde basarisizim zaten! Gelistireyim ben kendimi bari;)
    Tesekkur ederim yapici elestirili yorumun icin;)

    @Gizzy'ciim, ben de ayni seyi senin blogunda buldum;))
    Canim benim tesekkur ederim, operim kocaman;*

    @Lamina'cim, cok cok tesekkur ederim!

    @Giz'cim, romantico olmustum ama ben:P
    Dantel giymek, tam da anlattigin gibi yapiyor; olculu dekolte ama cekici.
    Hihi ben yine cok cok mutlu oldum! Kocaman opuyorum seni;*

    ReplyDelete

I♥Comments!