Monday, September 5, 2011

Venezia Weekend

Turkiye'de bayram tatili olur da, bizde olmaz mi;)
Hatta taa ulkemizden dostlarimiz gelmis de biz onlarla bulusmasak olur mu;)

Venedik'e 3. gidisimiz oldugundan (Bkz. 1&2) bu kez sehri gezmek yerine, adalarina gitmeye karar verdik; Murano, Burano. Ama sadece karar verebildik, ancak Murano'ya gidebildik, zamanimizi duzgun ayarlayamadigimizdan. Sanirim bir kez daha Venedik yolu gorunecek bize;)
Nasil gidilecegini de belirteyim: herhangi bir deniz ulasimi bilet ofisinden 12saatlik bilet alinarak (16€) tum deniz yolu ulasimlari saglanabilir. Zaten bir ada icin tek yon bilet 6.5€; 12saatlik ya da gunluk biletler daha avantajli oluyor.
Murano'yu hakkini vererek dolasamadigimizdan cok detayli bilgi veremeyecegim ama  cam isciligi adasi oldugunu soyleyebilirim. 

We had a short vacation last week to 'Veneto' part of Italy. 
Venice/Venezia was the first stop, however it was not our first time (click 1&2). 
This time, we wanted to visit the islands, Murano&Burano which are famous for hand made glass work.
Unfortunately, due to time limitations we could not complete our trip. So, we have to go to Venice for the 4th time!;)




The glass star!

Bu minicik meyvelerin camdan olduguna inanabiliyor musunuz?

These teeny-tiny objects are made of glass! Unbelievable!




An orchestra!

A group of ballerinas!

Ve HAYAT'tan guzel fotograflar...











15 comments:

  1. çok güzel fotoğraflaaar !
    venedik en çok gitmek istediğim yerlerden biri..

    ReplyDelete
  2. Ben istanbuldan başka hiçbir şehirde yaşayamam derken geçen yaz gittiğimde resmen vuruldum venedik e. O kadar ki bilerek treni kaçırttım kocama -sır tabi bu - :))
    Cam işçiliğinde son nokta gerçekten
    Sevgiler...

    ReplyDelete
  3. ne güzeeell:) hem bayramda yalnız kalmamışsınız hem de keyifli bi bayram olmuş:)

    ReplyDelete
  4. Çok güzel gerçekten rüya gibi bir yer, bende çok gitmek istiyorum fotoğraflarla da pekişti iyice:)

    ReplyDelete
  5. Ah çok güzel fotoğraflar:)

    Camdan yapılmış meyveler gerçek gibi duruyor yapanın emeğine sağlık:)

    ReplyDelete
  6. resimler süper. Bende bu sene venedikdeyim ins...resimleri bile büyülügü insani

    ReplyDelete
  7. Sevgicim ennnfes fotolar bunlar. Ben Venediğe gittiğimde adalarına gidememiştim ve çok yağmurluydu senin sayende gezmiş kadar oldum ama :) Çoook öpüyorumm...

    ReplyDelete
  8. fotolar bir harika :)

    İtalya'da iki kez bulundum, biri turistik, diğeri 1 aylık bir kurs. ilk turistik gezimde bu adada yorulup yere oturduğum bir resmim var. italya dendiği an ne daha çok gezdiğim Roma gelir aklıma ilk, ne de başka bir şehir; ilk aklıma gelenler Murano ve Burano, ve hemen açıp o resme bakarım. şu anda sayenizde anılar tazelendi ve gülümsedim :)

    ReplyDelete
  9. fotoğraflar harika :) anılarımı tazeledin benidme sevdiğim yerlerden.
    sevgiler

    ReplyDelete
  10. çok güzel görüntüler:)cam eşyalara da bayıldım

    ReplyDelete
  11. ola lalala balayı şehrimiz venedik .) özledim oraları da seni de bebek mucx

    ReplyDelete
  12. Bu aralar herkes biyerlerde ve benim tası tarağı toplayıp, pasaportumu cebime katıp kaçasım var çok fena:/ Venedikte Kasımın yağmurlu günlerinde gezebildim sadece ve bu güneşli yazlık Venedik fotoğrafları beni çok cezbediyor şu an!!!

    ReplyDelete
  13. Tatlim sende Eda'cim gibi leylegi havada gorenlerden oldun,Italya'nin ta$ini topragini gezip (:P) bize de gosteriyorsun,zaten Italya'yi oldum olasi severdim,simdi sayende daha bi sevdim ve goresim var :)))
    Mis gibi gezmissiniz,iyi de yapmissiniz,yazin son demleri ne de olsa...Burada ise yaz olmadigi gibi ki$ bir anda siddetle geldi,boyle straplez ustle gorunce "ayni zaman diliminde ayni mevsimde miyiz acep" oldum :)))))

    Hehe,espriler bi yana,cok tatlisin sen.Ne guzel de fotograflar cekmissin canim ya,cok begendim hepsini...

    Operim ^*^

    ReplyDelete
  14. O minik cam meyveler gerçek değil mi şimdi? :)hele o orkestra minik dans eden figürler? nasıl bir sanat eseridir onlar. Ben de gitmek oraları adımlamak istedim, güneşin batışı, suya yansıyan ışık oyunları muhteşem gözüküyor. Bir sonraki tatilimizde hedef İtalya olmalı bir kez daha emin oldum tatlım :)


    http://gizliteras.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. @Alice' umarim gelirsin, seni de agirlariz canim;)

    @Damla, Istanbul'un yeri ayri, orada yasanir. Ama Venedik tam turislik sehir; gez, gor, eglen, dön, di mi;)

    @HayatGuzel, oyle oldu canim;) Bayram cocuklari gibi sendik;)

    @PembeGonlumSende, aa hazzir pekismisken gel hadi;)

    @InanirsakOlurBence, o meyvecikler o kadar minikti ki! Nasil bir emek vardir tahmin edemiyorum!

    @Guzelgul, aa super! Tadini cikar Venedik'in;)

    @Did'cim, ben de hala bakmaya doyamiyorum fotolara;)
    Aa bak biz de ada turunu tamamlayamadik, belki beraber tamamlariz, ne dersin;)

    @LamoreDelCalcio, ne mutlu bana, tazelenen anilar ve gulumseyen yuzler icin;)

    @PembeFiyonk, oh oh ne guzel, cok sevindim, herkesi guzel anilarina goturdum;)

    @Gulumse'cim, gerceklerine daha da cok bayilirdin!

    @Eda'cim, hatirladim;) Senden dinlemek de ne guzel olurdu Venedik'i; bakayim post'larina var mi;)
    Opuyorum kocamano;*

    @MyLifebook, ya siz bi ara kacip gelmistiniz Avrupa'ya;) Gelin bir de burada agirlayalim sizi;)) Ya da gelecek yaza anlasalim:P

    @FerahFeza'm, aa suyunu bile geziyorum:P
    Senin gibi sanata, dogaya deger veren biri oyle sever ki Italya'yi! Ah biz gitmeden bi gelseniz, bi guzel gezsek;) Hem de yaz kiyafetlerimizle:D

    Canim fotograflarin kahramani benden cok HAYAT, biliyorsun;)
    Optum canimm;*

    @Giz'cim, cik, degil tatlim;)) Ama gorsen, o kadar minikler ki! Gerci orkestra daha da minik;) El emegi iste, sahane di mi;)
    Evet evet, bi sonraki hedefiniz burasi olsun, lutfen;)

    ReplyDelete

I♥Comments!