Monday, September 12, 2011

Another work day

Gec saate kadar is yerinde kalinca gun isigini kacirdik bari ofis isiginda fotograf cekelim dedik.
Etegim cook eskilerden! Belki de ilk eteklerimden biri. Universite son sinif mi acaba:P
Simdi boyle citipiti giyinen ben, erkek yogunlugu yuksek bir bolumde okurken bir hayli farkliydim. Once hafif ayar gotik, sonra bocalama, sonra yavas yavas pembeyle bulusma;) 
Cogumuz buna benzer yollardan gecmiyor muyuz;)

When you have to work late and you miss the natural light for your blog photos, the only thing you can do is to have them in your office!

This skirt is one of my first skirts, from the senior class of university. As being in a civil engineer department, I used to wear not like this, lady like appearance. I have gradually evolved from light-gothic to pink lover;)
I am happier now:P





20 comments:

  1. Eteğin inanılmaz yakışmış!:) çok Freshh!:)


    ♥ Heels Are My Drugs ♥ :
    www.heelsaremydrugs.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. pembeler nefis olmuş canım ne güzel tam yazlık olmuşsun cıvıl cıvıl ;)

    ReplyDelete
  3. çok tatlı olmuşsun canım. evet o gotik yoldan geçmeyen yoktur heralde :D

    ReplyDelete
  4. iyi ki en sonunda pembeye dönüş yapmışsın çok yakışıyo çünkü sanaa =)

    ReplyDelete
  5. Eteğine bayıldım tatlım:) Her zaman olduğu gibi şeker gibisin taptatlı:)Mucx

    ReplyDelete
  6. pempe gönlüm sende.
    pek bir yakışmış pembeler.
    etek çok cici
    mucx :)

    ReplyDelete
  7. ayy cok yakismis sana cici olmussun :)

    ReplyDelete
  8. Eteğin çok güzelmiş şeker kız Sevgi :) Sana da çok yakışmış- söylememe gerek yok ama :))

    ReplyDelete
  9. çok güzelmiş tatlım eteğin.. bayıldım önüme çıksa ben bunu dikerim demeden alırım vallaa:)) çok hoşsun her zamanki gibi:))

    ReplyDelete
  10. pembe bazı insanlara hiç yakışmaz da, size nasıl yakışıyor sevgi hanımcım nasıl nasıl! çiçek açmışsınız efendim resmen, akşam akşam içim açıldı :))

    ReplyDelete
  11. bir gün ben de böyle cici cici giyinerek ofise gidebilecek miyim acaba :) her an sahaya çıkabilme ihtimali oldugundan kovboy gibi dolanıyorum ortalıkta :D

    ReplyDelete
  12. sevgi, seni mimledim. eğer buna cevap yazmazsan sana küsücem :p şaka bir yana, yazmayabilrsin tatlım, bu blogger seçme olayı zor birşey bence.. sevgiler!

    ReplyDelete
  13. etegı modelini ve renk tonunu cok sevdım beybi
    ojelerle uyumu da

    ReplyDelete
  14. Aaa yazmamisim ben,okumustum ama :)

    Eski desen de, cok yakismis etegin tatlim.Insan giydiklerini hor kullanmadikca, varsin senelerce giysin, eh bir de kilo almadikca :)

    Pembis kombinini cok begendim canimcim, cok yakismis hepsi,gulen yuzun var daha ne olsun dimi ^_^

    Operim cok ^*^

    ReplyDelete
  15. Hehehe geçmez olur muyuz hiç tatlım :) ben şahsen saçlarımı sırasıyla siyah, kırmızı ve kahve yapmıştık o gotik dönemin tadı da farklıydı ama son varış noktası çok daha güzel tabi, pembenin soft havası lacivert ile ne kadar güzel birleşmiş bahar çiçekleri gibisin canım benim :)



    Armani Glamour Tote Bag giveaway'imize katılmak için tık tık :)

    BeTwin Us

    ReplyDelete
  16. @Bahar, cok tesekkur ederim!

    @HeelsAreMyDrugs, etegim yillanmis olsa da taze gorunuyor demek;) Cok tesekkurler!

    @Tubitos, sonbahar basinda hala yazlikciyim canim;) Cok tesekkur ederim;)

    @Cicici, di mi? Eh olgunlasmanin bir parcasi;) Tesekkurler tatlim;)

    @Alice, iyi ki canim! Esim de ilk tanistigimizda boyle demisti bana;)

    @Pride'cim, sensin tatli:D Tesekkur opucukleri;*;*

    @Elif'cim, evet evet gonlum hep pembede;) Opuyorum canimm;*

    @Bonbon, hihi pembe sirine;)

    @Gulumse, cogumuza yakisir ama di mi;)

    @Guzelgul, cok tesekkur ederim;)

    @HayatGuzel, tesekkurler kuzum;)

    @Demet'cim, tatli dilli Demet'cim;) Tesekkur ederim;*

    @Burcu'cum, tatlim etek o kadar kolay ki, bir saatte dikersin sen bunu;) Tesekkur ederim tatlim;*

    @Laci Hanimcim, icinizi acmisim, bir de ustune iltifat almisim, nasil mutlu oldum nasil;)

    @Gamze, aa ben de her gun lab'lardan, insaat sahasindan geciyorum. Korkma giyin;)

    @Dream, bana kustun diye cok korkuyorum:( Gunler gecti:(
    Sevgi'den sevgiler yeter mi acaba;)

    @KovaKadini'm, hihi tesekkurler sekerim;)

    @FerahFeza'm, kilo alsam da giyilir bu etek canim;) Cunku yandan bagliyorsun zaten;)
    Pembeyi ben seviyorum, sen seviyorsun, hepimiz seviyoruz sonra oluyor boyle cici kombinler;)
    Kocaman opuyorum;*

    @BeTwinUs, degil mi canim? Onemli olan gelisimimizin son varis noktasi;) Demek o kadar cok degistirdin sen saclarini; cok merak ettim o hallerini simdi;)
    Tatlim cok cok tesekkur ediyorum, yine sahane yorumun icin.
    Kocaman opuyorum;*

    ReplyDelete

I♥Comments!