Thursday, August 25, 2011

Temporary tattoos

Dovme seven biri olsam da gercegini yaptirmaya asla cesaret edemem. Onun yerine cocukken de kullandigim, gunubirlik yapistirma dovmelerle kendimi avuturum:)

Essence'in ayak bilegi icin olan dovmelerini gorunce deneyeyim dedim. Sadece ayak bilegime denemekle kalmadim tabi:)
Uc gun kalabilen bu dovmeleri  Pazar gununden beridir kullaniyorum ve kolumdakini kazimak suretiyle bugun cikardim. Yani uc gun duzgun bir tahmin;)
Bir sure dovmeli olmaya karar verdim;)


I got these temporary tattoos from Essence. Although they were made for ankles, I want to try them on my arm and back neck. It is said that they will last for 3 days and it was true. I had them on me on Sunday and today I had to scratch the one on my arm:P
I liked them! They're cute and easy to apply. I think I'll have them for a while;)













15 comments:

  1. kelebek çok hoş görünüyor:)

    ReplyDelete
  2. Canım harika olmuş tattoolar bende yaptırmak istedim bu yaz bir türlü kısmet olmadı malesef!!!

    ReplyDelete
  3. kuzuuu bayıldım sana dövmelerin çok cici olmuş özellikle sırtındakiyle ayağındakine bayıldım ayakkabıların çok güzelmiş bebeğim öptümmm

    ReplyDelete
  4. Bende dovme hastasiyim ama simdiye kadar yaptirmadim,cok gaza geldigim zaman oldu,karar verdigim zaman oldu ama kendi cizdigim bir sekli dovme yaptirmakti niyetim.Oyle kaldi....
    Simdiden sonrada yaptirasim yok ,küstüm :P

    Ama bunlar iyi fikir,ilk fotoda baktim hani nerde diye,ee yok dedim :P Sonra 3.de de goremedim :)
    Sonrakilerde gorunduler tabi,ensedeki supermis tatlim.Iyi fikir,oradaki dovme hos oluyor.
    Bol kelebeklisinden almissin ^^ Tam senlik...
    Ayak bilegindeki supermis, pembis kelebek ^^

    Ben ah guzelim yaz gunlerinde bol bol ayak parmagi yuzugu takardim,sen yok mu ki :)
    (yaz olmadigindan ses etmiyorum artik burasi icin,hehe)
    Cok guzellermis.

    Optum ^*^
    (mail geliyor birazdan ^^)

    ReplyDelete
  5. kelebeğe bayıldım. bi ara bende takmıştım bu yapıştırma dövmelere :)

    ReplyDelete
  6. ben de gerçeğinden yapmak istiyorum bi gün sarhoşkene gidip yaptırabilirim :D

    ReplyDelete
  7. dövmeyi sevip cesaret edemeyenlerdenim bnde kesinlikle ama bu cok hosmus cnmm cıcekliye bayıldm;)sende efil efil cok hoş görünüyosun cnm

    ReplyDelete
  8. Bende dovmeleri cok severim ama sikilirsam diye cesaret edemem. Bu dovmeleri cok sevdim. Tam benlik:)

    ReplyDelete
  9. Dövmelerin çok ho$ olmu$ canim, hele ki küçük yildizlar :) Kombininde begendim, sade beyaz elbise aksesuarlarla tamamlanmi$ ;) Bu arada çantan çok ho$ görünüyor ^^

    Öpüldün

    ReplyDelete
  10. kolundaki çok minik ve tatlı:) çok yakışmış:)

    ReplyDelete
  11. aaaooooo birilerine kelebekler mi uçuşup konmuş

    ReplyDelete
  12. Bu kombine bayıldım Sevgi'cim.Beyaz elbisen çok yakışmış.Dövmelerin şahane durmuş..Ama kolyene ayrıca bayıldığımı eklemeliyim.Perfecto:)Öpcücükler...

    ReplyDelete
  13. çok güzel olmuş dövemeler kelebekli olan harika,
    zaten geçici dövme risksiz daha iyi öbüründe pişman olma riski var:)

    ReplyDelete
  14. bu aralar aklımdan ne gecırsem senın onu yapmıs oldugunu görürü oluyorum :)
    tatoo işine bende girmek istiyorum valla .
    aynen öyle boyun bolgesıne tam da :P

    kolye de cok jiks olmus
    iyiki boyamıssın

    ReplyDelete
  15. Hepsi birbirinden güzel, ben tatilde kına ile yaptırmadığıma çok pişmanım şu anda :( ne güzel desenlere bürünmüşsün tatlım, kolyenin duruşu ve taşlarının renklerini de ayrı beğendim :)


    http://betwinus.blogspot.com/

    ReplyDelete

I♥Comments!