Sunday, August 14, 2011

Pazar yazisi

Pazar (ya da haftasonu) yazilarinda dekorasyon, yaratici fikir, kitap, gezi gibi paylasimlarda bulunmayi seviyorum sanirim. Kombin vs. post'larini hafta icine sakliyorum:)

Bugunku yazi mutfaklarimiz icin olsun mesela...

Mutfakta vakit gecirmeyi seven benim gibi insanlara pek guzel gelecek seyler kesfettim; 'Belli e Pratici', yani 'Guzel ve Kullanisli'...

Kesme tahtasi gercekten cok kullanisli

Evde domates puresi yapmak isteyenlere

 Eger cekirdeklerinden de kurtariyorsa, harika bir limon sikacagi

Kiymami gozum gore gore hazirlamak istiyorum diyorsaniz

Sonra da hamburger koftelerimi yaparim derseniz

Olmadi kofte de yaparim

Peynir rendelemek mi, kolay is canim;)

Son olarak mutfagimizi bir duzene sokalim

Baharat kosesi

Sunger dedigin lavobada durur

Bardaklarimiz guvende olsun

Hepsi ve fazlasi (Italyanca olsa da) burada:)
Iyi pazarlar!

15 comments:

  1. et ile ilgili olanalrı begendım cunku etın elde bıraltıgı o kokudan nefret ediyorum özellikle kofta yaparken.
    eldiven de giyince yapısıyo ona da sinir oluyorum :P

    plastık olan kesme tahtasını hiç sevmedim sadece plastik oldugu için. tahta olmasını tercıh ederim her zaman

    ReplyDelete
  2. hihihii, hepsinden almak istiyoruuum :)))

    ReplyDelete
  3. Hepsini cok sevdim ^^
    Cok pratik ve yaratici fikirler hepsi ^^
    Ve hepsi tam benlik diyorum.

    Opuyorum Sevgi'cim ^*^

    ReplyDelete
  4. ufak ama pratik çözümler çok hoşuma gitti :)

    ReplyDelete
  5. Hepsine bayıldım , hep pratik hem de göze hitap ediyor .Tam benlikmiş :))

    ReplyDelete
  6. canım bunların hepsii birbirinden harika yaaa... valla yeni eve geçtiğimde her birinden ararım ikeadan belki buluruz :))

    ReplyDelete
  7. hepsine bayıldım!! et yemememe rağmen hatta :)

    ReplyDelete
  8. haha ne güzel bir post bu sevgicim..

    her eve lagzim bunlardan :D

    hepsinden istiyorum birtane <3


    öptüm kuzum

    ReplyDelete
  9. Nekadar güzel şeyler bunlar öylee. Hepsi benim olsunn :)

    ReplyDelete
  10. Çok sevdim bu aletleri özellikle domates püresi için olanı ve peynir rendesini

    ReplyDelete
  11. baharat köşesi favorimm :))

    ReplyDelete
  12. Çok iyiymiş hepsi de :)
    HAmburger köftesi fikrini çok beğendim :)

    ReplyDelete
  13. İstiyorum İstiyorum İstiyorum Hepsini İstiyorum :)

    Peynir rendesini tavsiye ederim, bir benzerini kullanıyorum, peynir rendelemek eziyet olmaktan çıkıyor :)

    ReplyDelete
  14. @KovaKadini, ayni hisleri paylasiyorum;)
    Himm bak plastik olmasi beni de soguttu, zira plastik kesme tahtalarinin kokusuna tahammulsuzum:/

    @Burcu'cum, hehe gelirken getireyim sana:D

    @FerahFeza'm, biliyorum senin boyle cicibici'lere zaafini;) Alirsam, sana da soracagim;)
    Optum kuzum;*

    @YerdenUzak, sevilmeyecek gibi degiller ki;)

    @BonBon, mutfakta yasam pratik olmali zaten;)

    @IcimizdekiKarnaval, evet evet sadece pratik degil, sevimliler de;)

    @Hamide'cim, tabi sen evleneceksin, bunlardadir gozun hep:) Umarim Ikea'dan bulursunuz, olmazsa gonderirim ben sana;)

    @Ezgi'cim, sana et icin olmayanlarini veririz;)

    @Civciv'cim, pazar icin ev post'u canim;)
    Bence de! Aa belki Avrupa ici gonderimleri vardir, bakmak lazim;)
    Opuyorum guzellik;*

    @Betulove, hos geldin bloguma;)
    Gelmen serefine hepsi senin olsun:))

    @Sechhill'cim, super pratik gorunuyorlar di mi;)

    @Buket, benim de benim de;)

    @Aysun, ozellikle hamburger koftesinin cok talibi olacagini dusunuyorum;)

    @UcKadinUcModa, hehe hepsi sizin olsun:))
    Aaah ben her turlu rendede zorlaniyorum. Parmaklarimi rendelemeyecegim bir rendeyi hemen edinecegim:)

    ReplyDelete

I♥Comments!